Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКТОР ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02144559 |
Вебсайт: | http://busk.lvivedu.com/uk |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Є. Петрушевича, 27 |
Контактна особа: |
Олійник Галина Михайлівна 380326430079,380326421130 osvita-busk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 14:10 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором між Постачальником та Покупцем здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 01:52 |
Технічна специфікація.doc | |
22 травня 2020 01:52 |
Рішення про внесення змін.docx | |
14 травня 2020 11:01 |
Тендерна документація.doc | |
14 травня 2020 11:00 |
Проект договору.doc |
22 травня 2020 09:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 01:52 |
Технічна специфікація.doc
|
|||
22 травня 2020 01:52 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
14 травня 2020 11:01 |
Тендерна документація.doc
|
|||
14 травня 2020 11:00 |
Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-24-000042 ● 05bc1f2a966541e69b10207071328844
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2020 № 113
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-14-000582-a 14.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Щодо ч. 1, відповідно до ч. 6.4 Розділу 6 Тендерної документації»: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом «Про публічні закупівлі».» . Відповідно до додатку №5 до Тендерної документації: «* Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.». Відповідно до ст. 181 Господарського кодексу України: «За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. 5. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони.». Крім того, Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Істотними умовами договору є умови визначені Цивільним кодексом України та випадки внесення змін до договору передбачені ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Все що не відноситься до вищезазначеного є основними умовами договору, які можуть бути скореговані сторонами за взаємною згодою сторін при підписанні договору чи додатковою угодою до договору. Щодо ч.2, Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації: «Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. Документальне підтвердження вимог, зазначених у графі «Спосіб документального підтвердження учасником переможцем» також інформація, що є у відкритих єдиних державних реєстрах може бути подано у складі пропозиції для полегшення роботи тендерного комітету з під час здійснення оцінки тендерних пропозицій та процесу укладення договору про закупівлю.». Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо ч. 3 . Отримання платником Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/login. Функціонал надає можливість заповнити і подати заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову. Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Тендерний комітет Замовника здійснив перевірку інформації поданої Учасником, а саме, наданої учасником - переможцем довідки про відсутність заборгованості за індивідуальним номером вищезазначеної довідки. Інформація, отримана в ході перевірки підтвердила дійсність довідки про відсутність заборгованості № 11348 від 05.06.2020 року, наданої Учасником. Отож, відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі та повідомляємо про те, що Замовником було дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, також, завдячуємо проведеній роботі з аналізу даної закупівлі та, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель.
2020-07-06 18:37:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Еско-Захід" #42935084 |
Відхилено |
721 500,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 14:31
|
ФОП Головатська Н.Л. #2949504424 |
Переможець |
798 460,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 15:37
|
ДУ торф.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 12:19
|
ДУ №2 Буськ брикет0001.PDF | зміни до договору |
01 вересня 2020 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 09:01
|
ДУ торф.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 16:31
|
Untitled.FR11-об'єднано.pdf | укладений |
22 червня 2020 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 35/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 35/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторне викладення додаткової угоди №2, у з'язку з технічною помилкою та підвантаженням не того файлу додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 35/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |