Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Люки оглядового колодязя полимерні
Очікувана вартість
2 333 800,00 UAH
UA-2020-05-14-000274-a f9515fe056aa44a68fe5899291d072a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 09:45
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 09:45
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:52
Очікувана вартість: 2 333 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
Люки оглядового колодязя полимерні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, М.Маріуполь, вул.Соборна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:06
протокол.pdf
20 травня 2020 16:06
Додаток 3 Тех задание оновл.ods
14 травня 2020 09:41
Додаток 4 Проект Договору.doc
14 травня 2020 09:41
Тендерна документація.doc
20 травня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:06
протокол.pdf
20 травня 2020 16:06
Додаток 3 Тех задание оновл.ods
14 травня 2020 09:41
Додаток 3 Тех задание.xlsx
14 травня 2020 09:41
Додаток 4 Проект Договору.doc
14 травня 2020 09:41
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ГОСТ 3634-99
Дата подання: 14 травня 2020 11:25
Дата відповіді: 14 травня 2020 15:41
Согласно ГОСТа 3634-99 люк Легкой серии должен выдерживать нагрузку 1500 кг. У Вас в тех задании требования к люку - 3 тонны Это какой тип люка?
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання, Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-000274-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕЗІМ", Код ЄДРПОУ:34389417
Дата подання: 21 травня 2020 16:43
Вимога до змін технічної частини закупівлі
На виконання ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до Тендерної документації у зв’язку із наявністю в ній ознак порушення вимог Закону, а саме:
1. Щодо встановлення фіксованих розмірів люків.
Стандартів на зазначені параметри оглядових колодязів не існує. Вимоги до таких виробів встановлені ГОСТ 3634-99 «Люки смотровых колодцев и дождеприемники ливнесточных колодцев». Зокрема, в розділі 4 визначені основні параметри та розміри, відповідно до яких розмірі визначаються не у вигляді фіксованого показника, а із формулюванням «не менше». Обумовлено це тим, що чим більше показник (зокрема, діаметр кришки та корпусу), тим зручнішим є колодязь для використання. Саме тому суттєвим є визначення мінімально допустимого розміру.
Оскільки, як зазначалось нижче, стандартів у розмірах колодязя немає, кожний виробник самостійно вирішує, якого розміру продукцію він виготовлятиме. При цьому технологія виробництва не дозволяє виготовляти варіаційні розміри. Жодних підстав для встановлення саме таких жорстоких вимог до продукції не вбачається.
Зазначені в тендерній документації параметри колодязів є параметрами продукції, що випускається певним виробником. Ми припускаємо, що такі жорстокі вимоги до продукції були встановлені саме для того, щоб переможцем став конкретний виробник.
Згідно ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Безпідставне визначення в тендерній документації чітких розмірів продукції є вимогами, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку із наведеним, просимо прибрати з тендерної документації жорсткі вимоги щодо розміру люків, обмежившись формулюванням "не менше".
2. Щодо визначення вимоги щодо навантаження люків.
Згідно наведеного ГОСТ, люки поділяються за їх характеристиками, серед них є люки легкі малогабаритні, легкі, середні, важкі. Легкі люки мають витримувати навантаження до 1,5 тон, середні – до 12,5 т. Люки із проміжними параметрами ГОСТом не передбачені.
Відповідно до наведеного, вимоги щодо навантаження 3т не є обґрунтованими.
У зв’язку із наведеним, просимо змінити в тендерній документації вимоги щодо навантаження люків, привівши їх у відповідність із вимогами ГОСТ 3634-99.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 15:56
Доброго дня шановний Учаснику!
Тех. характеристики і розміри люків зазначені Замовником, згідно розмірів оглядових колодязів які є на балансі предприємтсва . При цьому, жоден нормативний акт не забороняє Замовнику визначити на власний розсуд необхідні йому технічні характеристики предмету закупівлі.
Враховуючи наявність на ринку України щонайменше 4-х вітчизняних постачальників виробляючих люки із зазначеними технічними характеристиками, умови закупівлі не є діскрімінаційними.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОП ДРЕНАЖ СІСТЕМ 2 304 000,00
UAH з ПДВ
2 140 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА 2 331 000,00
UAH з ПДВ
2 331 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 15:23
Електронний підпис
02 червня 2020 15:23
Електронний підпис
02 червня 2020 15:21
011.2.pdf
02 червня 2020 15:21
011.1.pdf
02 червня 2020 15:21
010.pdf
02 червня 2020 15:21
009.pdf
02 червня 2020 15:21
008.pdf
02 червня 2020 15:21
007.pdf
02 червня 2020 15:21
006.pdf
02 червня 2020 15:21
006.3.pdf
02 червня 2020 15:21
006.2.pdf
02 червня 2020 15:21
006.1.pdf
02 червня 2020 15:21
005.pdf
02 червня 2020 15:21
004.pdf
02 червня 2020 15:21
004.2.pdf
02 червня 2020 15:21
004.1.pdf
02 червня 2020 15:21
002.pdf
02 червня 2020 15:21
001.pdf
02 червня 2020 15:21
001.2.pdf
02 червня 2020 15:21
001.1.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:41
Рішення
17 червня 2020 15:41
Договір
17 червня 2020 15:41
Довідка щодо активів
17 червня 2020 15:41
Довідка ст 17
17 червня 2020 15:41
Довідка МВС
17 червня 2020 15:41
Довідка ліцензія
16 червня 2020 16:40
Договір
12 червня 2020 15:47
Оновлена пропозизія
12 червня 2020 15:47
Довідка ДПС
03 червня 2020 20:09
Сертифікат люки.PDF
03 червня 2020 20:09
расх ТДС 6 Николаев.pdf
03 червня 2020 20:09
протокол (3).pdf
03 червня 2020 20:09
пропозиція (3).pdf
03 червня 2020 20:09
Накладна 3.pdf
03 червня 2020 20:09
Наказ директор.pdf
03 червня 2020 20:09
мтб.pdf
03 червня 2020 20:09
копія Статут.pdf
03 червня 2020 20:09
копії анал досвід.pdf
03 червня 2020 20:09
Додаток 3 тех завдання.pdf
03 червня 2020 20:09
Договір.pdf
03 червня 2020 20:09
Довідка ст 17.pdf
03 червня 2020 20:09
Довідка склади (1).pdf
03 червня 2020 20:09
Довідка про досвід.pdf
03 червня 2020 20:09
Довідка перс д.pdf
03 червня 2020 20:09
Довідка ліцензія (1).pdf
03 червня 2020 20:09
Довідка відомості.PDF
03 червня 2020 20:09
витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 20:09
ВИПИСКА - 0002.pdf
03 червня 2020 20:09
ВИПИСКА - 0001.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 22:54
Електронний підпис
03 червня 2020 22:44
техзада.pdf
03 червня 2020 22:44
пропозичія.pdf
03 червня 2020 22:44
про договор.pdf
03 червня 2020 22:44
Папарига паспот ік.pdf
03 червня 2020 22:44
лист санкції.pdf
03 червня 2020 22:44
довідка ліцен.pdf
03 червня 2020 22:44
витяг з ЄДР 2020.pdf
03 червня 2020 22:44
вел учас7.pdf
03 червня 2020 22:44
арифм помилка.pdf
03 червня 2020 22:44
16 відомості.pdf
03 червня 2020 22:44
13 ст 17.pdf
03 червня 2020 22:44
12 лист погодж з дог.pdf
03 червня 2020 22:44
11 довідка ліцензія.pdf
03 червня 2020 22:44
10 витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 22:44
9 статут 0506.pdf
03 червня 2020 22:44
8 довкілля .pdf
03 червня 2020 22:44
5 персон дані.pdf
03 червня 2020 22:44
2 працівники.pdf
03 червня 2020 22:44
1 мтб.pdf
03 червня 2020 22:44
1 договір оренда склад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ"

ТОВ ТОП ДРЕНАЖ СІСТЕМ

ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ"
#39488467
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 15:55
ТОВ ТОП ДРЕНАЖ СІСТЕМ
#36370455
Переможець 2 140 920,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОП ДРЕНАЖ СІСТЕМ
#36370455
2 140 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:39
Доп соглашение 1 от 28.12.20 ТОВ ТОП ДРЕНАЖ СІСТЕМ.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 09:29
Підписаний договор укладений
25 червня 2020 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 505
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML