Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( Послуги з Поточного ремонту житлового корпусу №2 КУ "Веселівський психоневрологічний інтернат " ЗОР за адресою Запорізька область, Запорізький район, село Зоряне, вулиця Бойко, будинок 4.)
Очікувана вартість
199 970,00 UAH
UA-2020-05-14-000134-a c47c647e11a343869f6015218c4e7446
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 15:00
Очікувана вартість: 199 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
( Послуги з Поточного ремонту житлового корпусу №2 КУ "Веселівський
психоневрологічний інтернат " ЗОР за адресою Запорізька область, Запорізький район, село Зоряне, вулиця Бойко, будинок 4.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
( Послуги з Поточного ремонту житлового корпусу №2 КУ "Веселівський
психоневрологічний інтернат " ЗОР за адресою Запорізька область, Запорізький район, село Зоряне, вулиця Бойко, будинок 4.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних Робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, які складаються Виконавцем в двох примірниках, відстрочка платежу за надані послуги становить 90 календарних днів з моменту надання послуг Замовнику. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України). Можлива кредиторська заборгованість, залежно від реального фінансування бюджетних установ. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 09:09
Оголошення корпус № 2-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до закупівлі
Дата подання: 19 травня 2020 10:38
Дата відповіді: 19 травня 2020 11:03
Згідно пункту 19 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури вказані обов’язкові вимоги до Учасника, а саме - всі працівники, що будуть залучатися до робіт та їх контролю обов’язково повинні мати змінну форму ( не менше 6 комплектів на тиждень). У випадку відсутності даних комплектів та матеріалів , будівельники автоматично не допускаються на територію для виконання робіт!. Просимо дати відповідні роз’яснення: 1. Безпосередньо яка змінна форма повинна бути – будівельна, медична, гігієнічна або інша, якість форми згідно до якого ДСТУ (технічного регламенту, стандарту, санітарні норми чи інше) повинна бути і взагалі згідно якого чинного нормативно-правового акту що діє в Україні це передбачено. 2. Чому безпосередньо Замовником вимагається мати не менш 6 комплектів на тиждень (чому не 2 або 10?) і відповідно до якого пункту (частини, глави, розділу) нормативно-правового акту Замовник це вимагає. Вимагаємо дати чітку відповідь, а у разі її відсутності змінити умови Закупівлі в Додатку 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Форма може бути різна, вимог що до якості форми не ставилося, а лише її наявність. Робітники повинні переодягатися у зв*язку з карантином. Інтернат є відокремленнім медичнім закладом підтриманного проживання і керується положенням та наказом директора. Це є вимога установи. Вносити зміни до документації ми не будимо, так як вимагається лише наявність одягу для зміни, щоб забезпечити недопущення до установи COVID-19. Карантинні заходи розроблені головним лікарем та затвердженні директором установи.
Уточнення до Закупівлі
Дата подання: 19 травня 2020 11:08
Згідно пункту 7 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури вказані обов’язкові вимоги до Учасника, а саме - наявність працівників будівельних робітничих професій не менше 5 осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг. Обов’язкова наявність у складі інженера-проектувальника, спеціаліста-кошторисника. Просимо дати відповідні роз’яснення: 1. Згідно якого розрахунку Замовником взято за основу наявність працівників у Учасника будівельних робочих професій не менш 5 осіб по даному виду виконання робіт (згідно представленого дефектного акту). 2. Якою «відповідної» кваліфікації повинні бути працівники у Учасника, а саме – маляр, бетоняр, слюсар будівельний, пічник, муляр, штукатур, монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій або інші у відповідності до випуску 64 ДКЗХПП «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи». 3. Згідно якого чинного нормативно-правового акту що діє в Україні на підприємстві в штаті повинні бути інженер-проєктувальник та спеціаліст-кошторисник під час виконання поточного ремонту об’єкту на який (згідно законодавства) розробка проєкто-кошторисної документації не вимагається. Вимагаємо дати чітку відповідь, а у разі її відсутності змінити умови Закупівлі в Додатку 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення до Закупівлі
Дата подання: 19 травня 2020 11:20
Згідно пункту 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури вказано що термін виконання робіт – до 30.05.2020 року! У випадку проведення аукціону по даній Закупівлі 23.05.2020 року потрібно (згідно чинного законодавства, в тому числі і ЗУ «Про публічні закупівлі) мати час на огляд з боку Замовника документів Учасника, призначення переможця торгів, період на оскарження рішення Замовника та на підписання відповідного договору з переможцем. Тобто – загальний час до початку робіт вийде за межі 30.05.2020 року. Враховуючи вищевказане складується враження що роботи вже зроблені і даний тендер – це фікція! ВИМАГАЄМО ЗМІНІТИ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ РОБІТ АБО ВЗАГАЛІ СКАСУВАТИ ДАНИЙ ТЕНДЕР!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення до закупівлі
Дата подання: 19 травня 2020 11:47
Вимагаємо, згідно нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі", викласти в систему наказ головного лікаря, що підтверджує вимогу Замовника про наявність у працівників Підрядника 6 змінних комплектів "форми" при 5-ти денном робочому тижні.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп» 119 223,53
UAH з ПДВ
119 223,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 06:03
Електронний підпис
22 травня 2020 06:00
36. Копія Статуту.PDF
22 травня 2020 06:00
35. Витяг ПДВ.PDF
22 травня 2020 06:00
34. Виписка.PDF
22 травня 2020 06:00
32. Проект договору.pdf
22 травня 2020 05:59
30. Гарантійний термін.PDF
22 травня 2020 05:59
27. Штатний розклад.PDF
22 травня 2020 05:59
26. Таблиця 6 звіту есв.pdf
22 травня 2020 05:59
25. Лист-згода.PDF
22 травня 2020 05:59
24. Диплом Попов Д.В..pdf
22 травня 2020 05:59
16. Локальний кошторис.pdf
22 травня 2020 05:59
14. Договірна ціна.pdf
22 травня 2020 05:59
5. Довідка про ліцензію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп»
#39704115
Переможець 119 223,53
UAH з ПДВ
26 травня 2020 07:56

Документи

26 травня 2020 07:55
Протокол послуги.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 07:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп»
#39704115
119 223,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2020 07:55
Протокол послуги.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 13:05
12-40 е, д.у 01.pdf зміни до договору
09 червня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 09:48
12-40 е.pdf укладений
29 травня 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами , та на підставі ст.3, п.7., абз. 5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури
Номер договору про закупівлю: 12/40-е
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 195,65
UAH (в тому числі ПДВ 29 199,27 UAH)