Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (поточний ремонт компютерної техніки; заправка та регенерація картриджів)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-05-14-000058-c d3f67953c3334fa4b9575f8be375fff9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукелко Валентина Іванівна

+380542251103 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт Краснопілля, вул. Сумська, 19
Контактна особа: Кукелко Валентина Іванівна
+380542251103
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Джерело фінансування: кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 10000UAH без ПДВ
поточний ремонт компютерної техніки; заправка та регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється в національній валюті України шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ вказаний в реквізитах Сторін, протягом 10 банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 травня 2020 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кругляк Андрій Іванович
#2652512610
Переможець 10 000,00
UAH
14 травня 2020 09:08

Документи

14 травня 2020 09:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 09:13
Договір № К120 від 14.05.2020 укладений
14 травня 2020 09:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
поточний ремонт компютерної техніки; заправка та регенерація картриджів 1 послуга 10 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 000,00
UAH