Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція ПЛІ-0,4 кВ Ав. №проект. КТПС-6/0,4кВ (проект.) у зв’язку з приєднанням електроустановок житлового будинку гр. Ураєвої Ю. В. по вул. Ломоносова, 29-б, м. Бердянськ, Запорізької обл.)
Очікувана вартість
633 320,00 UAH
UA-2020-05-13-003223-b 46c273fab03f411b99df9fcd3b0ebb7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 14:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:35
Очікувана вартість: 633 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 166,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція ПЛІ-0,4 кВ Ав. №проект. КТПС-6/0,4кВ (проект.) у зв’язку з приєднанням електроустановок житлового будинку гр. Ураєвої Ю. В. по вул. Ломоносова, 29-б, м. Бердянськ, Запорізької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Ломоносова, 29-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Здійснення авансового платежу в розмірі 50% від ціни Договору протягом 30 календарних днів після підписання Договору, при умові фінансової можливості «Замовника» Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт Здійснення остаточного розрахунку протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - виконання Підрядником робіт на суму здійсненої Замовником передоплати та оформлення документів, зазначених у п.4.2 цього договору, - підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), акту приймання-передачі змонтованого устаткування, - реєстрації Підрядником в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК" 592 310,40
UAH з ПДВ
566 996,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "МУССОН" 628 655,93
UAH з ПДВ
569 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ" 626 957,73
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 16:17
Електронний підпис
25 травня 2020 16:08
Статут.pdf.p7s
25 травня 2020 16:08
Свідоцтво НДС.pdf.p7s
22 травня 2020 10:01
Електронний підпис
22 травня 2020 09:56
3.5.2_Протокол.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
3.4_ДовидкаРеквізити.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.4_Відгук Жемчужина.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.4_ Дог Лисогірська.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.4_ Дог Жемчужина ДЦ.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.4_ Дог Жемчужина.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.3_ДовидкаПерсонал.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.2_Дог Ямобур.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.2_Дог Автотранспорт.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.2_Дог Автовишка.pdf.p7s
22 травня 2020 09:56
2.1_Ліцензія.pdf.p7s

Публічні документи

22 травня 2020 13:03
Електронний підпис
22 травня 2020 13:03
Уповноважена особа.pdf.p7s
22 травня 2020 13:02
Уповноважена особа.pdf
22 травня 2020 13:02
Протокол та наказ.pdf.p7s
22 травня 2020 13:02
Протокол та наказ.pdf
22 травня 2020 13:02
Посвідчення.pdf.p7s
22 травня 2020 13:02
Посвідчення.pdf
22 травня 2020 13:02
план виконання робыт.pdf
22 травня 2020 13:02
Кошторис.rar.p7s
22 травня 2020 13:02
Кошторис.rar
22 травня 2020 13:02
Кошторис.pdf.p7s
22 травня 2020 13:02
Кошторис.pdf
22 травня 2020 13:02
Додаток 5.pdf.p7s
22 травня 2020 13:02
Додаток 5.pdf
22 травня 2020 13:02
Додаток 1.pdf.p7s
22 травня 2020 13:02
Додаток 1.pdf
22 травня 2020 13:02
Довідка субпідрядники.pdf
22 травня 2020 13:02
Довідка податки.pdf.p7s
22 травня 2020 13:01
Довідка податки.pdf
22 травня 2020 13:01
Довідка персонал.pdf.p7s
22 травня 2020 13:01
Довідка персонал.pdf
22 травня 2020 13:01
Довідка обладнання.pdf.p7s
22 травня 2020 13:01
Довідка обладнання.pdf
22 травня 2020 13:01
Баланс.pdf.p7s
22 травня 2020 13:01
Баланс.pdf
22 травня 2020 13:01
Аналогічний договір.pdf.p7s
22 травня 2020 13:01
Аналогічний договір.pdf
22 травня 2020 13:00
Аналогічний договір 2.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 18:13
Графік - 42.docx
21 травня 2020 17:42
Графік - 42.docx
21 травня 2020 17:42
Протокол 42-з-1.pdf
21 травня 2020 17:42
документі НТЦЕ УСЕП.7z
21 травня 2020 17:42
Справка МВС.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "МУССОН"

ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"
#33961559
Переможець 566 996,40
UAH з ПДВ
27 травня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК"
#33961559
566 996,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:47
Звіт про виконання договору Р520620.pdf укладений
26 березня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 09:44
ДУ 2 Ураєва (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 09:44
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 15:51
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).docx зміни до договору
07 вересня 2020 15:51
ДУ№1 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:51
Договор.pdf укладений
09 червня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Р520620
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: Р520620
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 557 643,60
UAH (в тому числі ПДВ 92 940,60 UAH)