Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер (Ноутбук))
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2020-05-13-001421-b dc57262f6cfb492b95897bee4229cea8
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кузюкіна

+380966662545 muz.shkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський комунальний заклад культури "Дніпровська дитяча музична школа №1"
Код ЄДРПОУ: 02215845
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гоголя, 14а
Контактна особа: Людмила Кузюкіна
+380966662545
muz.shkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 травня 2020 13:23
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер (Ноутбук))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Гоголя 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  29 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 14 травня 2020 15:25
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-001421-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2229521031
Дата подання: 13 травня 2020 22:05
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання копій угод з сервісними центрами є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання копій угод з сервісний центром обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання подібних листів, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з сервісним центром.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати договірні відносини з сервісними центрами для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Найголовніше, товар який постачається забезпечується гарантійним ремонтам в авторизованих сервісних центрах на усій території України. Тобто ця вимога могла бути прописана під конкретного учасника. Просимо не застосовувати подібні вимоги.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-13-001421-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 27 травня 2020 17:13
Просьба вернуть на квалификацию.
Просьба вернуть нас на квалификацию в связи с тем, что у нас и у второго участника одинаковые процесоры в ноутбуках.
Спасибо
Скасована
Дата: 27 травня 2020 17:35
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-05-13-001421-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 травня 2020 17:12
1
Просимо Замовника врахувати, що товар, який пропонується учасником ТОВ "КОМПАКОМ-2000" гірший по якісним та технічним характеристикам, річ не тільки в процесорі. Якщо порівняти два ноутбука HP 255 G7 [255G7 6BP88ES] та Acer Aspire 3 A315-41G [A315-41G-R8SC], то другий має дискретну відеокарту, контрастність дисплею 540:1, замість 390:1, операційну систему Linux. Це зовсім інший ноутбук, який коштує значно дорожче. Тому радимо Вам оцінювати не тільки по процесору. Просимо повернути учасника на кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:53
Вивчивши детально технічні характеристики ноутбуків, ми прийшли до висновку, що обидва запропонованих ноутбука HP 255 G7 (6BP88ES) та Acer Aspire 3 A315-41G-R8SC (NX.GYBEU.014) мають практично ідентичні характеристики

Документи

29 травня 2020 17:53
Вiдповiдь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 43 800,00
UAH з ПДВ
39 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 42 660,00
UAH з ПДВ
40 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 21:07
Laptops_all_letters.pdf
21 травня 2020 21:07
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf
21 травня 2020 21:07
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 травня 2020 21:07
Сертификат_N17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Рішення скасоване 39 400,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Рішення скасоване 40 999,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:35
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 39 400,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:38

Документи

27 травня 2020 15:35
Електронний підпис
27 травня 2020 13:50
Протокол №81779.pdf

Документи

27 травня 2020 15:42
Електронний підпис
27 травня 2020 15:41
Протокол №91778.pdf

Документи

27 травня 2020 17:38
Електронний підпис
27 травня 2020 17:38
Протокол №91780.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
39 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2020 17:38
Електронний підпис
27 травня 2020 17:38
Протокол №91780.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 червня 2020 14:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: закупівля відмінена у зв’язку з тим, що при проведенні закупівлі помилково застосована невірна процедура закупівлі (застосована - допорогова закупівля, необхідна - спрощена).