Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Магістральної (від вул.Степової до адміністративної межі населеного пункту) в с.Приморське Голопристанського району Херсонської області
Очікувана вартість
33 004 160,80 UAH
UA-2020-05-13-001385-c 8fbe531906dc40bca91a2eb61f598dc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 16:14
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 16:14
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 33 004 160,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330 041,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Магістральної (від вул.Степової до адміністративної межі населеного пункту) в с.Приморське Голопристанського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75655, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с.Приморське, проїзна частина вулиці Магістральної (від вул.Степової до адміністративної межі населеного пункту)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:10
додаток 3 проект договору.doc
13 травня 2020 16:10
додаток 2 техзавдання.doc
13 травня 2020 16:10
ТД Магістральна Приморське.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо роз’яснити.
Дата подання: 19 травня 2020 14:56
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:05
Добрий день! Просимо роз’яснити, чи передбачено застосування склокульок при Розмiтці проїжджої частини емаллю згідно пунктів 145-149 технічної частини.
Відповідь: Доброго дня! Згідно проекту, передбачено застосування склокульок.
Доброго дня.
Дата подання: 19 травня 2020 15:22
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:40
1. Просимо роз`яснити у яких позиціях передбачено фрезерування матеріалу який зазначено в п. 3 - «перевезення матеріалу від фрезерування», так як п. 1 - «Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом» та п. 2 - «Розбирання щебеневих покриттів та основ» технічної частини, передбаченно тільки розбирання без навантаження. А також просимо включити навантаження у технічну частину матеріалу в кількості 111,5 тн. 2. Просимо вказати фракцію чорного щебеню згідно п. 49, 58, 104, 113 - «Влаштування вирівнюючого шару» та п. 129 - «Влаштування покриття товщиною 8 см» технічної частини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. У вказаних вами позиціях технічного завдання, де прописано розбирання механізованим способом, вважати вірним розбирання фрезою. Навантаження не передбачено, тому що роботи виконуються фрезерувальною машиною. 2. Стосовно застосування фракції чорного щебеню є відповідне СОУ
Технічна частина
Дата подання: 19 травня 2020 15:35
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:08
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, технічні характеристики георешітки п. 82 та п. 86 технічної частини, та роз'ясніть, що саме застосовується: геосітка згідно назви розділу 6 - «Геосітка на поперечному стику» та розділу 7 - «Геосітка на повздовжньому стику», чи георешітка згідно п. 82 та п. 86.
Відповідь: Доброго дня! Застосовується георешітка АСМ-1, відповідно до ГБН В.2.3-37641918-544:2014
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-19-000010 ● ec8cc817589546d0b874a147c3d6e1c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020 13:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.10.2020 № 165

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-13-001385-c
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-19 16:11:12

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини вулиці Магістральної (від вул.Степової до адміністративної межі населеного пункту) в с.Приморське Голопристанського району Херсонської області, що проводить Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (далі – Замовник) за номером UA-2020-05-13-001385-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) У зв’язку з відсутністю в оголошенні про закупівлю інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та інформації про місце знаходження та категорії Замовника в річному плані закупівель (UA-P-2020-05-13-000850-c) відповідно до вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону просимо пояснити причини неоприлюднення даної інформації та чи звертався Замовник до технічної підтримки електронного майданчика або до Уповноваженого органу з цього приводу?

2) У зв’язку з тим, що відповідно до Додатку №1 Замовник самостійно перевіряє відсутність підстав для відмови в участі учасникам передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону просимо надати відповідь на питання: Чи існує у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно ПП АВІГЕЯ СТ інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-22 14:15:42

Пояснення на запит

За результатами опрацювання запиту надаємо наступні пояснення:
По 1 питанню: У зв’язку з відсутністю в оголошенні про закупівлю інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та інформації про місце знаходження та категорії Замовника в річному плані закупівель ( UA-P-2020-05-13-000850-с) відповідно до вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону просимо пояснити причини неоприлюднення даної інформації та чи звертався Замовник до технічної підтримки електронного майданчика або до Уповноваженого органу з цього приводу?
Відповідь:
На дату публікації та проведення публічної закупівлі UA-2020-05-13-001385-c форма річного плану закупівель визначалась чинним на той час Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (Який втратив чинність17.07.2020 на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020).
В цьому наказі було зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Такі поля як “місцезнаходження та категорія Замовника” цим Наказом не передбачались. Такі поля в той час не передбачались і електронною системою публічних закупівель на майданчику “Держзакупівлі.Онлайн”.
Також, розділом 1 п.7 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 14 травня 2020 № 92, передбачено, що:
«Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документі в складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Також слід зазначити, що за інформацією оператора майданчику “Держзакупівлі.Онлайн” технічна можливість щодо внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції при публікації оголошення про проведення відкритих торгів відсутня.
Замовник звертався за технічною підтримкою до електронного майданчика в телефонному режимі. З інформацією оператора, дані звернення фіксуються з метою їх подальшого опрацювання.
По 2 питанню: У зв’язку з тим, що відповідно до Додатку №1 Замовник самостійно перевіряє відсутність підстав для відмови в участі учасникам передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону просимо надати відповідь на питання: Чи існує у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань стосовно ПП «АВІГЕЯ СТ» інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу)?
Віповідь: Відповідно до п.3 «Інші документи» тендерної документацію на закупівлю вищевказаних робіт учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (Примітка: надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником).
В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» надано довідку від 27.05.2020 року № 24/20-А з поясненнями щодо відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що відповідає вимогам тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-22 16:37:56

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини вулиці Магістральної (від вул.Степової до адміністративної межі населеного пункту) в с.Приморське Голопристанського району Херсонської області, що проводить Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (далі – Замовник) за номером UA-2020-05-13-001385-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 19.10.2020 про надання пояснень щодо прийнятих рішень Замовник не надав чіткої відповіді, у зв’язку з чим просимо надати окремі пояснення по кожному наступному питанню:

1) Згідно до вимог п.4 Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №210 від 06.07.2020 пропозиція учасника ПП АВІГЕЯ СТ була визнана переможцем торгів. Інформація про допущення учасником формальних помилок в тексті протоколу відсутня.
Проте у відповіді на запит Управління Замовником 22.10.2020 повідомлено, що при розгляді пропозиції ПП АВІГЕЯ СТ були виявлені формальні помилки, що суперечить інформації з протоколу засідання тендерного комітету Замовника №210 від 06.07.2020.

Чи існує рішення тендерного комітету Замовника при розгляді тендерної пропозиції про визнання фактів допущення формальних помилок учасником ПП АВІГЕЯ СТ? Просимо надати скановану копію такого рішення з поіменним голосуванням всіх членів тендерного комітету.

2) Чому пропозиція ПП АВІГЕЯ СТ не була відхилена Замовником за відсітністю інформації, що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-27 16:42:34

пояснення на запит

По 1 питанню: Згідно до вимог п.4 Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №210 від 06.07.2020 пропозиція учасника ПП АВІГЕЯ СТ була визнана переможцем торгів. Інформація про допущення учасником формальних помилок в тексті протоколу відсутня. Проте у відповіді на запит Управління Замовником 22.10.2020 повідомлено, що при розгляді пропозиції ПП АВІГЕЯ СТ були виявлені формальні помилки, що суперечить інформації з протоколу засідання тендерного комітету Замовника №210 від 06.07.2020. Чи існує рішення тендерного комітету Замовника при розгляді тендерної пропозиції про визнання фактів допущення формальних помилок учасником ПП АВІГЕЯ СТ? Просимо надати скановану копію такого рішення з поіменним голосуванням всіх членів тендерного комітету.
Пояснення: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» членами тендерного комітету не виявлено формальних помилок. Протоколом засідання тендерного комітету від 06 липня 2020 року ПП «АВІГЕЯ СТ» визначено переможцем торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту проїзної частини вулиці Магістральної (від вул.Степової до адміністративної межі населеного пункту) в с.Приморське Голопристанського району Херсонської області.
По 2 питанню: Чому пропозиція ПП АВІГЕЯ СТ не була відхилена Замовником за відсітністю інформації, що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, країна громадянства, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пояснення: Дійсно, до 28 квітня 2020 року інформація про кінцевого бенефіціара юридичної особи не подавалась держреєстратору, якщо y юридичної особи усі засновники - фізособи є бенефіціарами. З 28.04.20 р. набув чинності Закон від 06.12.19 р. №361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення». Кінцевим бенефіціарним власником вважається будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція (п. 30 ст. 1 Закону №361). Для юридичних осіб кінцевим бенефіціарним власником є будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в т.ч. через ланцюг контролю/володіння).
Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності Закону № 361, зобов’язані повторно надати держреєстратору інформацію про свого кінцевого бенефіціара в обсязі, визначеному цим законом та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності (п. 4 розд. X Закону №361).
Враховуючи, що момент розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів на закупівлю вищевказаних робіт такий нормативно-правовий акт не затверджено, подання документів державному реєстратору для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника - не вимагалось.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи зобов’язання Управління південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель вирішено: Розірвати договір про закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Магістральної (від вул.Степової до адміністративної межі населеного пункту) в с.Приморське Голопристанського району Херсонської області» від 21.07.2020 року № 79/ДУ з ПП «АВІГЕЯ СТ». Розробити, підписати та викласти на електронний майданчик додаткову угоду про розірвання договору від 21.07.2020 року № 79/ДУ

2020-11-05 14:22:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ" 20 823 873,60
UAH з ПДВ
15 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 24 286 066,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 23 733 753,60
UAH з ПДВ
22 082 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 23 900 000,00
UAH з ПДВ
22 082 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 26 073 497,24
UAH з ПДВ
22 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 27 153 780,00
UAH з ПДВ
27 153 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 32 353 055,46
UAH з ПДВ
32 353 055,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 22:23
Електронний підпис
12 червня 2020 22:22
підтвердження
29 травня 2020 12:35
Електронний підпис
29 травня 2020 12:34
техчастина.pdf
29 травня 2020 12:34
статут_ ліцензія.pdf
29 травня 2020 12:34
проект договору.pdf
29 травня 2020 12:34
посадова особа.pdf
29 травня 2020 12:33
інші документи.pdf
29 травня 2020 12:33
обіг.pdf
29 травня 2020 12:33
кв.крит.pdf
29 травня 2020 12:33
ДЦ.pdf
29 травня 2020 12:33
довідки.pdf
29 травня 2020 12:33
довідка про відкриття.pdf
29 травня 2020 12:33
довідка про борги.pdf
29 травня 2020 12:33
гарантія.pdf
29 травня 2020 12:33
аналогічний договір.pdf
29 травня 2020 12:33
АБЗ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 12:21
Електронний підпис
21 липня 2020 12:19
Договірна ціна
13 липня 2020 14:15
довідка
10 липня 2020 14:17
Електронний підпис
10 липня 2020 14:16
довідка
29 травня 2020 15:54
Електронний підпис
29 травня 2020 15:44
public_doc.pdf
29 травня 2020 15:44
проект договора.pdf
29 травня 2020 15:44
Інші довідки.pdf
29 травня 2020 15:44
Додаток 5 лист згода.pdf
29 травня 2020 15:44
Додаток 1 фіндокументи.pdf
29 травня 2020 15:43
Додаток 1 працівники.pdf
29 травня 2020 15:43
Додаток 1 МТБ.pdf
29 травня 2020 15:43
Додаток 1 інші довідки.pdf
29 травня 2020 15:43
Додаток 1 АБЗ.pdf
29 травня 2020 15:43
ДЦ.pdf
29 травня 2020 15:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 15:20
Електронний підпис
29 травня 2020 14:21
38 ДЦ Приморське_0001.pdf
29 травня 2020 14:21
37 Технічна частина.pdf
29 травня 2020 14:21
36 Сертифікат ISO.pdf
29 травня 2020 14:21
33 Проект договору.pdf
29 травня 2020 14:21
32 ДОВІДКИ З БАНКУ _0001 2.pdf
29 травня 2020 14:21
19 Договір поставки.pdf
29 травня 2020 14:21
18 Довідки АБЗ нові_0001.pdf
29 травня 2020 14:21
4 Доручення.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 13:49
Електронний підпис
28 травня 2020 13:47
проект договору.pdf
28 травня 2020 13:47
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
28 травня 2020 13:47
Ліцензія з додатком.pdf
28 травня 2020 13:47
лист згода перс дані.pdf
28 травня 2020 13:47
довідка працівники.pdf
28 травня 2020 13:47
довідка ст17 ч1 ч2.pdf
28 травня 2020 13:47
довідка субпідряд.pdf
28 травня 2020 13:47
довідка наявність АБЗ.pdf
28 травня 2020 13:47
довідка мат тех база.pdf
28 травня 2020 13:47
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
28 травня 2020 13:47
банківські довідки.rar
28 травня 2020 13:47
гарантійний лист дод4.pdf
28 травня 2020 13:47
довідка довкілля.pdf
28 травня 2020 13:47
довідка бенефіціар.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 16:10
Електронний підпис
27 травня 2020 16:10
Договірна ціна.pdf
27 травня 2020 16:10
Проект договору.pdf
27 травня 2020 16:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 травня 2020 16:10
Ліцензія.pdf
27 травня 2020 16:10
Відгук до договору 49н.pdf
27 травня 2020 16:10
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 09:57
Електронний підпис
28 травня 2020 09:49
Технічна частина.PDF
28 травня 2020 09:48
Витяг платника ПДВ.PDF
28 травня 2020 09:48
Гарантійний лист.PDF
28 травня 2020 09:48
Довідка ст. 17.PDF
28 травня 2020 09:47
Ліцензія з додатком.PDF
28 травня 2020 09:47
Проект договору.PDF
28 травня 2020 09:47
Відгук.PDF
28 травня 2020 09:46
Довідка UKRSIBBANK.pdf
28 травня 2020 09:46
Довідка БАНК СІЧ.PDF
28 травня 2020 09:46
Довідка ЕХІМ БАНК.PDF
28 травня 2020 09:46
Довідка Укргазбанк.PDF
28 травня 2020 09:46
КБ-2В, КБ-3.PDF
28 травня 2020 09:45
Договірна ціна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"

ТОВ ГРАНІТ-001

ПП АВІГЕЯ СТ

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"
#41359014
Рішення скасоване 15 999 990,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:23
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"
#41359014
Відхилено 15 999 990,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:26
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 16 000 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 13:46
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
Переможець 22 082 500,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 13:49

Документи

23 червня 2020 14:26
Електронний підпис
23 червня 2020 14:24
протокол відхилення

Документи

01 липня 2020 13:46
Електронний підпис
01 липня 2020 13:44
протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
22 082 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 16:37
Звіт розірвання договору укладений
15 червня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:18
Дод. уг. 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:21
Протокол 568.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 16:01
Дод. уг. 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:32
Договір укладений
22 липня 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 79/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол визнання не дійсною додаткову угоди № 1 від 17.12.2020
Номер договору про закупівлю: 79/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 568
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 79/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: згідно з рішенням Господарського суду Херсонської області від 28.04.2021 року (справа № 923/1416/20)