Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення проводок по банках у ПК "Фінансист"; здача квартального звіту про суми податкових пільг, податкової декларації з рентної плати на воду, звірка виписок залишків по банках за даними ПК "Фінансист"
Очікувана вартість
2 122,50 UAH
UA-2020-05-13-001280-c 297e37dc490946f2ae0fac038b215db8
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгіх Катерина Віталіївна

+380372241530 airportcv@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міжнародний аеропорт "Чернівці"
Код ЄДРПОУ: 21418761
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Вулиця Чкалова, будинок 30
Контактна особа: Долгіх Катерина Віталіївна
+380372241530
airportcv@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 2122.5UAH з ПДВ
Проведення проводок по банках у ПК "Фінансист"; здача квартального звіту про суми податкових пільг, податкової декларації з рентної плати на воду, звірка виписок залишків по банках за даними ПК "Фінансист"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Чкалова Валерія, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2020  —  20 травня 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом пяти днів після підписання Акту прийому-здачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

13 травня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Станівська Тетяна Василівна
#3369211092
Переможець 2 122,50
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:00

Документи

13 травня 2020 16:00
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 травня 2020 11:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час публікації оголошення було допущено помилку в очікуваній вартості закупівлі, а саме вартість закупівлі була вказана з ПДВ, в той самий час, коли договір укладений з особою, яка не є платником ПДВ і ціна договору даний податок не включає.
Документи:
14 травня 2020 11:10
Електронний підпис
14 травня 2020 11:03
Протокол