Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки одноразової грошової допомоги (за ДК 021: 2015: код 64110000-0 Поштові послуги)
Очікувана вартість
4 542,50 UAH
UA-2020-05-13-000133-b 343097506b5341668040ebf76853208c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Євська

+380661245567 vita.evskaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛІВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788389
Місцезнаходження: 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Петра Калнишевського, буд. 55
Контактна особа: Віта Євська
+380661245567
vita.evskaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Виплата та доставка одноразової грошової допомоги здійснюється відповідно до інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої наказом міністерства транспорту та зв’язку Укріїни і міністерством праці та соціального політики України від 28.04.2009 N 464/156 за відомостями на виплату соціальних допомог за формою В1-М
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки одноразової грошової допомоги (за ДК 021: 2015: код 64110000-0 Поштові послуги)
(1 послуга- мається наувазі -відомості на виплату одноразової грошової допомоги за формою В1-М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2020  —  25 червня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги з виплати та доставки грошових допомог за відомостями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов`язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», після підписання Актів звірення розрахунків за формою В9-М, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

13 травня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Відокремлений підрозділ АТ "УКРПОШТА" Дніпропетровська дирекція АТ "УКРПОШТА"
#25771603
Переможець 4 542,50
UAH
13 травня 2020 08:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:33
Доп. угода №1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 08:52
Договор 080520-012.3P31.pdf укладений
13 травня 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу 4 "Ціна договору" до Договору, а саме зменшити суму 4542,50 грн. (чотири тисячі п’ятсот сорок дві грн. 50 коп.) без ПДВ на суму 977,50 грн. (дев’ятсот сімдесят сім грн. 50 коп.) без ПДВ, і викласти п. 4.1 у наступній редакції: Ціна договору становить 3565,00 грн. (три тисяч п’ятсот шістдесят п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. Постачання послуг звільнене від оподаткування ПДВ згідно з п.197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 080520-01/2.3P31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 565,00
UAH