Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо в асортименті
Очікувана вартість
3 681 881,00 UAH
UA-2020-05-12-004494-b ● 65fe1d167e0941eeb80a662d63ab1034
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 21:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 3 681 881,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 818,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Місце поставки :
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- їдальня Вишгородського центру первинної професійної підготовки (урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області).
Кількість: 15 (найменувань) 33345 кг, у тому числі:
1) М'ясо свинини охолоджене – 12000 кг;
2) М'ясо яловиче охолоджене – 1000 кг;
3) Філе куряче охолоджене – 13000 кг;
4) Печінка яловича свіжоморожена – 4000 кг;
5) Філе індички охолоджене – 300 кг;
6) Окорок курячий охолоджений – 1600 кг;
7) Крило куряче охолоджене – 350 кг;
8) Ребро свиняче охолоджене – 250 кг;
9) Биток свинячий охолоджений – 300 кг;
10) Вирізка свиняча охолоджена – 50 кг;
11) Каре теляче охолоджене – 80 кг;
12) Курча табака (тушка) охолоджене – 105 кг;
13) Тушка куряча охолоджена – 160 кг;
14) Тушка качина охолоджена – 100 кг;
15) Язик яловичий свіжоморожений – 50 кг.
Строк поставки до 31.12.2020
Розгорнути
Згорнути
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- їдальня Вишгородського центру первинної професійної підготовки (урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області).
Кількість: 15 (найменувань) 33345 кг, у тому числі:
1) М'ясо свинини охолоджене – 12000 кг;
2) М'ясо яловиче охолоджене – 1000 кг;
3) Філе куряче охолоджене – 13000 кг;
4) Печінка яловича свіжоморожена – 4000 кг;
5) Філе індички охолоджене – 300 кг;
6) Окорок курячий охолоджений – 1600 кг;
7) Крило куряче охолоджене – 350 кг;
8) Ребро свиняче охолоджене – 250 кг;
9) Биток свинячий охолоджений – 300 кг;
10) Вирізка свиняча охолоджена – 50 кг;
11) Каре теляче охолоджене – 80 кг;
12) Курча табака (тушка) охолоджене – 105 кг;
13) Тушка куряча охолоджена – 160 кг;
14) Тушка качина охолоджена – 100 кг;
15) Язик яловичий свіжоморожений – 50 кг.
Строк поставки до 31.12.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
М’ясо в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 16:02 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_мясо_25_05_2020.doc | |
25 травня 2020 16:02 |
ВТ_м'ясо_2_із_змінами.doc | |
25 травня 2020 16:02 |
Кваліфікаційні_вимоги_із_змінами.doc | |
12 травня 2020 21:38 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
12 травня 2020 21:38 |
Проект_договору.doc |
25 травня 2020 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 травня 2020 16:02 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_мясо_25_05_2020.doc
|
|||
25 травня 2020 16:02 |
ВТ_м'ясо_2_із_змінами.doc
|
|||
25 травня 2020 16:02 |
Кваліфікаційні_вимоги_із_змінами.doc
|
|||
12 травня 2020 21:38 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
|
|||
12 травня 2020 21:38 |
Проект_договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 09:40
встановлено дискримінаційні вимоги
Всі учасники закупівлі повинні надати зразки товару в термін щоб було можливо оприлюднити копію акту приймання-передачі зразку до закінчення терміну подання пропозицій визначеного системою ПРОЗОРО. Відповідальність за своєчасність подання зразків несе учасник.
Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної
документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, наведені вище у Документації зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Тому вимога надання зразку товару є незаконною, так як Замовник може бути неупереджений до учаснкиків, та не приймати зразки товару, цим самим обмежувати участь у процедурі закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної
документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, наведені вище у Документації зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Тому вимога надання зразку товару є незаконною, так як Замовник може бути неупереджений до учаснкиків, та не приймати зразки товару, цим самим обмежувати участь у процедурі закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2020 00:31
Дякуємо за звернення! Інформуємо, що дана процедура закупівлі оголошена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами). Звертаємо Вашу увагу на некорекність посилання на статті Закону, пропонуюємо ознайомитися з новою редакцією Закону. Дана вимога включена на підставі ч.3 ст.22 Закону, тому Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів. Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар і оперативно провести оцінку на відповідність встановленим вимогам (в тому числі із залученням відповідних лабораторій). З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які пропонують неякісні аналоги, які не відповідають ДСТУ, Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 09:45
встановлено дискримінаційний дикумент
Надати договір про технічне обслуговування та ремонт холодильного обладнання холодильного обладнання на транспортних засобах, які будуть залучені для транспортування предмету закупівлі з планом-графіком здійснення такого обслуговування на 2020 рік.
Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує значне коло учасників, так як учасник фізична особа-підприємець, який здійснює свою господарську діяльність самостійно не має змоги прийняти участь у даній процедурі так як, здійснює хнічне обслуговування та ремонт холодильного обладнання холодильного обладнання на транспортних засобах ОСОБИСТО, та не залучає інші сторонні організації.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує значне коло учасників, так як учасник фізична особа-підприємець, який здійснює свою господарську діяльність самостійно не має змоги прийняти участь у даній процедурі так як, здійснює хнічне обслуговування та ремонт холодильного обладнання холодильного обладнання на транспортних засобах ОСОБИСТО, та не залучає інші сторонні організації.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2020 00:50
Дякуємо за звернення!
Відповідно до діючого законодавстваУкраїни, а саме: Закон України «Про дорожній рух» (стаття 35);
Постанова Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 141 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 і від 31 травня 2012 р. № 512»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року № 512 «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг».
Учасник ФОП, який використовує транспортний засіб з метою отримання прибутку. повинен проходити обов’язковий технічний контроль транспортного засобу.
Обов’язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме:
системи гальмового і рульового керування;
зовнішніх світлових приладів;
пневматичних шин та коліс;
світлопропускання скла;
газобалонного обладнання (за наявності);
інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволеною. Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Відповідно до діючого законодавстваУкраїни, а саме: Закон України «Про дорожній рух» (стаття 35);
Постанова Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 141 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 і від 31 травня 2012 р. № 512»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року № 512 «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг».
Учасник ФОП, який використовує транспортний засіб з метою отримання прибутку. повинен проходити обов’язковий технічний контроль транспортного засобу.
Обов’язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме:
системи гальмового і рульового керування;
зовнішніх світлових приладів;
пневматичних шин та коліс;
світлопропускання скла;
газобалонного обладнання (за наявності);
інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволеною. Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 09:55
встановлено дискримінаційний документ
Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності сертифікованого обладнання у учасника або у виробника для здійснення вакуумного пакування предмету закупівлі.
Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло учасників даною вимогою, так як учасником буде залучено обладнання, яке згідно чинного законодавства не підлягає сертифікації, але Замовником встановлено, що все обладнання яке буде залучено повинно бути сертифіковане.
Отже Замовником встановлено обов'язок залечення лише сертифікованого обладнння, яке навіть згідно чинного законодавства не підлягає сертифікації, цим самим встановлює дискримінаційну вимогу.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло учасників даною вимогою, так як учасником буде залучено обладнання, яке згідно чинного законодавства не підлягає сертифікації, але Замовником встановлено, що все обладнання яке буде залучено повинно бути сертифіковане.
Отже Замовником встановлено обов'язок залечення лише сертифікованого обладнння, яке навіть згідно чинного законодавства не підлягає сертифікації, цим самим встановлює дискримінаційну вимогу.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2020 01:19
Дякуємо за звернення! Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товари, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі. Документи, що не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються учасниками в складі своєї пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього пояснювальну записку у відповідності з Додатком № 7 з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти). Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 10:08
встановлено дискримінаційний документ
З метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання температурного режиму, Учасник повинен надати наступні документи:
• договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання (камери), або витяг з балансового рахунку 10 «Основні засоби»
Повідомляємо, що встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло осіб які можуть приймати участь у процедурі закупівлі, так як учасник може здійснювати поставки товару спеціалізованим транспортом безпосередньо від складів виробника до складів Замовника, та не зберігає товар на власному складі
Розгорнути
Згорнути
• договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання (камери), або витяг з балансового рахунку 10 «Основні засоби»
Повідомляємо, що встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло осіб які можуть приймати участь у процедурі закупівлі, так як учасник може здійснювати поставки товару спеціалізованим транспортом безпосередньо від складів виробника до складів Замовника, та не зберігає товар на власному складі
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2020 01:08
Дякуємо за зверення! Пропонуємо більш ретельніше вивчати тендерну документацію, а саме додаток 1 до тендерної документації, де чітко зазначено, "З метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання температурного режиму, Учасник повинен надати наступні документи:
• договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання (камери), або витяг з балансового рахунку 10 «Основні засоби»".
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Учасник повинен підтвердити відносити з виробником, а той в свою чергу повинен відобразити вищевикладене.
Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
• договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання (камери), або витяг з балансового рахунку 10 «Основні засоби»".
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Учасник повинен підтвердити відносити з виробником, а той в свою чергу повинен відобразити вищевикладене.
Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 10:14
встановлено часові обмеження
- копія форми №1 “Баланс” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу, фізична особа – підприємець подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин);
- копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного, для фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин);
- копія форми №3 “Звіт про рух грошових коштів” за звітний період 2019 рік з відміткою органів статистики (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до цієї тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності. Суб’єкти малого підприємства господарської діяльності, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, надають інформацію з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;
- копія форми № 4 “Звіт про власний капітал” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (у разі наявності).
- Оригінал або завірена підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копія довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття пропозиції конкурсних торгів, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозиції конкурсних торгів.
Встановлюючи, що документи повинні бути за 2019 рік обмежує коло осіб які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі, так як учасники які не діяли у 2019 році та були зареєстровані у 2020 році, не можуть надати документи за 2019 рік.
Також встановлено, зщо документи повинні бути не більше 30 днів до дня розкриття пропозиції, повідомляємо, що Замовником встановлено часові обмеження учасника, цим самим порушує права учасників, так як жодним чином не може обмежувати учасника та встановлювати часову дискримінацію
Розгорнути
Згорнути
- копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного, для фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин);
- копія форми №3 “Звіт про рух грошових коштів” за звітний період 2019 рік з відміткою органів статистики (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до цієї тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності. Суб’єкти малого підприємства господарської діяльності, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, надають інформацію з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;
- копія форми № 4 “Звіт про власний капітал” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (у разі наявності).
- Оригінал або завірена підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копія довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття пропозиції конкурсних торгів, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозиції конкурсних торгів.
Встановлюючи, що документи повинні бути за 2019 рік обмежує коло осіб які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі, так як учасники які не діяли у 2019 році та були зареєстровані у 2020 році, не можуть надати документи за 2019 рік.
Також встановлено, зщо документи повинні бути не більше 30 днів до дня розкриття пропозиції, повідомляємо, що Замовником встановлено часові обмеження учасника, цим самим порушує права учасників, так як жодним чином не може обмежувати учасника та встановлювати часову дискримінацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2020 01:04
Дякуємо за зверення! Пропонуємо більш ретельніше вивчати тендерну документацію, а саме додаток 1 до тендерної документації, де чітко зазначено, що "Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).". Різні органи в Україні та за її межами встановлюють свої терміни про те скільки дійсна та чи інша довідка. Як правило більшість українських організацій встановлюють свої, внутрішні, критерії до документів. І для довідок, без визначеного терміну дії, найчастіше, встановлюють термін дії рівним 30-ти календарним дням, тому Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів. Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 10:22
встановлено необов'язковий документ для постачальників
копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг в Учасника (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження (за наявності), у разі наявності договір повинен бути дійсним на 2020 рік;
-акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства за останній місяць відносно дати подання тендерних пропозицій Учасника (за наявності);
Учасник який не є виробником продукції що є предметом закупівлі, не зобов'язаний укладати про надання державних ветеринарно-санітарних послуг, так як укладення такого договору передбачено лише для виробників продукції тваринного походження
Розгорнути
Згорнути
-акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства за останній місяць відносно дати подання тендерних пропозицій Учасника (за наявності);
Учасник який не є виробником продукції що є предметом закупівлі, не зобов'язаний укладати про надання державних ветеринарно-санітарних послуг, так як укладення такого договору передбачено лише для виробників продукції тваринного походження
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2020 00:54
Дякуємо за зверення! Дані документи подаються за наявності. Відсутність даних документів не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-12-004494-b.c7
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
//////////////////
..............................
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-12-004494-b.c8
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
//////////////////////////
////////////////////////
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТА-1" |
3 669 100,00
UAH з ПДВ
|
3 669 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
3 677 081,00
UAH з ПДВ
|
3 677 081,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТА-1" #24102521 |
Переможець |
3 669 100,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 13:01
|
ДУ № 11 до Дог. П-483.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2021 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 23:49
|
Додаткова угодаа №10 дог №483.PDF | зміни до договору |
10 лютого 2021 23:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 13:08
|
Д.У №9 до Договору П-483 від 17.06.2020.PDF | зміни до договору |
28 січня 2021 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 12:06
|
Д.У.до Договору №П-483 від 17.06.2020.PDF | зміни до договору |
05 січня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 00:43
|
ДУ № 7 до Дог. П-483.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2020 00:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 22:32
|
ДУ № 6 до Дог. П-483.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2020 22:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 22:31
|
ДУ № 5 до Дог. П-483.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2020 22:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 00:52
|
ДУ № 4 до дог. П-483.PDF | зміни до договору |
27 жовтня 2020 00:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2020 23:13
|
Д.У. №3 до Договору №П-483 від 17.06.2020.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2020 23:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:35
|
Д.У. до Договору П-483.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:23
|
ДУ № 1 до дог. П-483.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 14:49
|
П-483.PDF | укладений |
17 червня 2020 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору № П-483 від 17.06.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору № П-483 від 17.06.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору № П-483 від 17.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до Договору № П-483 від 17.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковіій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 до Договору № П-483 від 17.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 до Договору № П-483 від 17.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 до Договору № П-483 від 17.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 до Договору № П-483 від 17.06.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №9 до Договору № П-483 від 17.06.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №10 до Договору № П-483 від 17.06.2020 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № П-483 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №11 до Договору № П-483 від 17.06.2020 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |