Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо в асортименті
Очікувана вартість
3 681 881,00 UAH
UA-2020-05-12-004494-b 65fe1d167e0941eeb80a662d63ab1034
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Барановська

+380966881605 baranovskalesja@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Леся Барановська
+380966881605
baranovskalesja@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 21:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 22:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 15:42
Очікувана вартість: 3 681 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 818,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Місце поставки :
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4;
- м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53;
- Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- їдальня Вишгородського центру первинної професійної підготовки (урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області).
Кількість: 15 (найменувань) 33345 кг, у тому числі:
1) М'ясо свинини охолоджене – 12000 кг;
2) М'ясо яловиче охолоджене – 1000 кг;
3) Філе куряче охолоджене – 13000 кг;
4) Печінка яловича свіжоморожена – 4000 кг;
5) Філе індички охолоджене – 300 кг;
6) Окорок курячий охолоджений – 1600 кг;
7) Крило куряче охолоджене – 350 кг;
8) Ребро свиняче охолоджене – 250 кг;
9) Биток свинячий охолоджений – 300 кг;
10) Вирізка свиняча охолоджена – 50 кг;
11) Каре теляче охолоджене – 80 кг;
12) Курча табака (тушка) охолоджене – 105 кг;
13) Тушка куряча охолоджена – 160 кг;
14) Тушка качина охолоджена – 100 кг;
15) Язик яловичий свіжоморожений – 50 кг.
Строк поставки до 31.12.2020
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
М’ясо в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 09:40
встановлено дискримінаційні вимоги
Всі учасники закупівлі повинні надати зразки товару в термін щоб було можливо оприлюднити копію акту приймання-передачі зразку до закінчення терміну подання пропозицій визначеного системою ПРОЗОРО. Відповідальність за своєчасність подання зразків несе учасник.
Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної
документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, наведені вище у Документації зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Тому вимога надання зразку товару є незаконною, так як Замовник може бути неупереджений до учаснкиків, та не приймати зразки товару, цим самим обмежувати участь у процедурі закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2020 00:31
Дякуємо за звернення! Інформуємо, що дана процедура закупівлі оголошена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами). Звертаємо Вашу увагу на некорекність посилання на статті Закону, пропонуюємо ознайомитися з новою редакцією Закону. Дана вимога включена на підставі ч.3 ст.22 Закону, тому Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів. Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар і оперативно провести оцінку на відповідність встановленим вимогам (в тому числі із залученням відповідних лабораторій). З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які пропонують неякісні аналоги, які не відповідають ДСТУ, Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 09:45
встановлено дискримінаційний дикумент
Надати договір про технічне обслуговування та ремонт холодильного обладнання холодильного обладнання на транспортних засобах, які будуть залучені для транспортування предмету закупівлі з планом-графіком здійснення такого обслуговування на 2020 рік.
Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує значне коло учасників, так як учасник фізична особа-підприємець, який здійснює свою господарську діяльність самостійно не має змоги прийняти участь у даній процедурі так як, здійснює хнічне обслуговування та ремонт холодильного обладнання холодильного обладнання на транспортних засобах ОСОБИСТО, та не залучає інші сторонні організації.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2020 00:50
Дякуємо за звернення!
Відповідно до діючого законодавстваУкраїни, а саме: Закон України «Про дорожній рух» (стаття 35);
Постанова Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 141 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 і від 31 травня 2012 р. № 512»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року № 512 «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг».
Учасник ФОП, який використовує транспортний засіб з метою отримання прибутку. повинен проходити обов’язковий технічний контроль транспортного засобу.
Обов’язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме:

системи гальмового і рульового керування;

зовнішніх світлових приладів;

пневматичних шин та коліс;

світлопропускання скла;

газобалонного обладнання (за наявності);

інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволеною. Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 09:55
встановлено дискримінаційний документ
Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності сертифікованого обладнання у учасника або у виробника для здійснення вакуумного пакування предмету закупівлі.
Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло учасників даною вимогою, так як учасником буде залучено обладнання, яке згідно чинного законодавства не підлягає сертифікації, але Замовником встановлено, що все обладнання яке буде залучено повинно бути сертифіковане.
Отже Замовником встановлено обов'язок залечення лише сертифікованого обладнння, яке навіть згідно чинного законодавства не підлягає сертифікації, цим самим встановлює дискримінаційну вимогу.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2020 01:19
Дякуємо за звернення! Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товари, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі. Документи, що не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються учасниками в складі своєї пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього пояснювальну записку у відповідності з Додатком № 7 з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти). Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 10:08
встановлено дискримінаційний документ
З метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання температурного режиму, Учасник повинен надати наступні документи:
• договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання (камери), або витяг з балансового рахунку 10 «Основні засоби»
Повідомляємо, що встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло осіб які можуть приймати участь у процедурі закупівлі, так як учасник може здійснювати поставки товару спеціалізованим транспортом безпосередньо від складів виробника до складів Замовника, та не зберігає товар на власному складі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2020 01:08
Дякуємо за зверення! Пропонуємо більш ретельніше вивчати тендерну документацію, а саме додаток 1 до тендерної документації, де чітко зазначено, "З метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання температурного режиму, Учасник повинен надати наступні документи:
• договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання (камери), або витяг з балансового рахунку 10 «Основні засоби»".
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Учасник повинен підтвердити відносити з виробником, а той в свою чергу повинен відобразити вищевикладене.
Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 10:14
встановлено часові обмеження
- копія форми №1 “Баланс” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу, фізична особа – підприємець подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин);
- копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного, для фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин);
- копія форми №3 “Звіт про рух грошових коштів” за звітний період 2019 рік з відміткою органів статистики (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до цієї тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності. Суб’єкти малого підприємства господарської діяльності, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, надають інформацію з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;
- копія форми № 4 “Звіт про власний капітал” за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року (у разі наявності).
- Оригінал або завірена підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копія довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття пропозиції конкурсних торгів, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозиції конкурсних торгів.
Встановлюючи, що документи повинні бути за 2019 рік обмежує коло осіб які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі, так як учасники які не діяли у 2019 році та були зареєстровані у 2020 році, не можуть надати документи за 2019 рік.
Також встановлено, зщо документи повинні бути не більше 30 днів до дня розкриття пропозиції, повідомляємо, що Замовником встановлено часові обмеження учасника, цим самим порушує права учасників, так як жодним чином не може обмежувати учасника та встановлювати часову дискримінацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2020 01:04
Дякуємо за зверення! Пропонуємо більш ретельніше вивчати тендерну документацію, а саме додаток 1 до тендерної документації, де чітко зазначено, що "Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).". Різні органи в Україні та за її межами встановлюють свої терміни про те скільки дійсна та чи інша довідка. Як правило більшість українських організацій встановлюють свої, внутрішні, критерії до документів. І для довідок, без визначеного терміну дії, найчастіше, встановлюють термін дії рівним 30-ти календарним дням, тому Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів. Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004494-b.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 травня 2020 10:22
встановлено необов'язковий документ для постачальників
копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг в Учасника (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження (за наявності), у разі наявності договір повинен бути дійсним на 2020 рік;
-акт ветеринарно-санітарного огляду підприємства за останній місяць відносно дати подання тендерних пропозицій Учасника (за наявності);
Учасник який не є виробником продукції що є предметом закупівлі, не зобов'язаний укладати про надання державних ветеринарно-санітарних послуг, так як укладення такого договору передбачено лише для виробників продукції тваринного походження
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2020 00:54
Дякуємо за зверення! Дані документи подаються за наявності. Відсутність даних документів не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-12-004494-b.c7
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
//////////////////
..............................
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-12-004494-b.c8
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
//////////////////////////
////////////////////////
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТА-1" 3 669 100,00
UAH з ПДВ
3 669 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 3 677 081,00
UAH з ПДВ
3 677 081,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 19:13
Електронний підпис
10 червня 2020 19:10
Довідка податкова.pdf
10 червня 2020 19:10
Довідка МВС.pdf
02 червня 2020 19:39
Електронний підпис
02 червня 2020 19:38
Ліцензія_ТАСКОМБАНК (1).7z
01 червня 2020 21:11
Електронний підпис
01 червня 2020 21:09
документи ецп ч3.rar
01 червня 2020 21:09
документи ецп ч2.rar
01 червня 2020 21:09
документи ецп ч1.rar
01 червня 2020 21:09
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
01 червня 2020 21:09
акти мойка травень.pdf
01 червня 2020 21:09
+Сертифікат переклад3.pdf
01 червня 2020 21:09
+Сертифікат переклад2.pdf
01 червня 2020 21:09
+Сертифікат переклад.pdf
01 червня 2020 21:09
+Оборотка по 10 рахунку.pdf
01 червня 2020 21:09
+Дозвіл.PDF
01 червня 2020 21:09
+Акт за квітень.pdf
01 червня 2020 21:09
+Акт за березень.pdf
01 червня 2020 21:09
34+ сертифікат.PDF
01 червня 2020 21:09
33.1+ Акт перевірки.pdf
01 червня 2020 21:09
31.1+Видаткова накладна.pdf
01 червня 2020 21:09
30.7+ТУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
01 червня 2020 21:09
30.4+ВИТЯГ ПДВ ЛВЦ.pdf
01 червня 2020 21:09
30.3+ВІДОМОТСІ ЛВЦ.pdf
01 червня 2020 21:09
30.2+установчі ЛВЦ.pdf
01 червня 2020 21:09
28+довідка працівники.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.5Н+ водійські права.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.5К+ водійські права.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.2С+ диплом Савенко.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.2П+ диплом Плечко.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.2К+диплом Кузьміч.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.1С+ трудова Савенко.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.1П+трудова Плечко.pdf
01 червня 2020 21:09
28.1.1К+трудова Кузьміч+.pdf
01 червня 2020 21:09
27+ДОВІДКА ПРО ДОСВІД1.pdf
01 червня 2020 21:09
27.1+ДОВІДКА ПРО ДОСВІД 2.pdf
01 червня 2020 21:09
26+ДОВІДКА ПРО МТБ вип.pdf
01 червня 2020 21:09
26.2+баланс 2019.pdf
01 червня 2020 21:09
24+Наказ по екології.pdf
01 червня 2020 21:09
23.1.1+ техпаспорт.pdf
01 червня 2020 21:09
-19.Довідка транспорт.pdf
01 червня 2020 21:09
17+Довідка стаття 17.pdf
01 червня 2020 21:09
16.1+Довідка 236 стаття.pdf
01 червня 2020 21:09
11+Довіреність Дудник.pdf
01 червня 2020 21:09
10+Рішення №2 ВТ ПП ІТА-1.pdf
01 червня 2020 21:09
7+статут ВТ ПП ІТА-1.pdf
01 червня 2020 21:09
7.1+Відомості ВТ ПП ІТА-1.pdf
01 червня 2020 21:09
2+ табл. цін (дод 4).pdf
01 червня 2020 21:09
1+ тп (дод. 3).pdf

Публічні документи

26 травня 2020 11:16
Електронний підпис
20 травня 2020 16:51
Електронний підпис
20 травня 2020 16:50
Технічні вимоги.pdf
20 травня 2020 16:50
Протокол випробувань.pdf
20 травня 2020 16:50
Протокол випроб.м'ясо.pdf
20 травня 2020 16:50
Лист-згода.PDF
20 травня 2020 16:50
4-2 Додаток до Атестату.pdf
20 травня 2020 16:50
4-1 Атестат лабораторії.PDF
20 травня 2020 16:49
3 Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
20 травня 2020 16:49
3 Акт ЗВТ перелік 2020 р.pdf
20 травня 2020 16:49
1-1 Лист-гарант. ст.17 ЗУ.PDF
20 травня 2020 16:49
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.PDF
20 травня 2020 16:49
1 Довідка МТБ.pdf
20 травня 2020 16:49
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
20 травня 2020 16:49
8 Довідка банк-29.04.2020 р..pdf
20 травня 2020 16:49
7 Довідка 4-ОПП.PDF
20 травня 2020 16:49
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 16:49
5 Довідка ПДВ.PDF
20 травня 2020 16:49
4 Св-во про держ.р.pdf
20 травня 2020 16:49
2 Витяг-30.04.2020 р..PDF
20 травня 2020 16:49
2 Виписка.PDF
20 травня 2020 16:49
1 Статут 2019.pdf
20 травня 2020 16:49
Таблиця цін.pdf
20 травня 2020 16:49
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТА-1"

ТОВ "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТА-1"
#24102521
Переможець 3 669 100,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 18:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТА-1"
#24102521
3 669 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 13:01
ДУ № 11 до Дог. П-483.PDF зміни до договору
19 лютого 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 23:49
Додаткова угодаа №10 дог №483.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 23:47
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 13:08
Д.У №9 до Договору П-483 від 17.06.2020.PDF зміни до договору
28 січня 2021 13:07
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:06
Д.У.до Договору №П-483 від 17.06.2020.PDF зміни до договору
05 січня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 00:43
ДУ № 7 до Дог. П-483.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 00:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 22:32
ДУ № 6 до Дог. П-483.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 22:32
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 22:31
ДУ № 5 до Дог. П-483.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 22:30
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 00:52
ДУ № 4 до дог. П-483.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 00:52
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2020 23:13
Д.У. №3 до Договору №П-483 від 17.06.2020.PDF зміни до договору
24 жовтня 2020 23:12
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 10:35
Д.У. до Договору П-483.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 10:23
ДУ № 1 до дог. П-483.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 14:49
П-483.PDF укладений
17 червня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № П-483 від 17.06.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору № П-483 від 17.06.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору № П-483 від 17.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору № П-483 від 17.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковіій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору № П-483 від 17.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору № П-483 від 17.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору № П-483 від 17.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до Договору № П-483 від 17.06.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до Договору № П-483 від 17.06.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №10 до Договору № П-483 від 17.06.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-483
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №11 до Договору № П-483 від 17.06.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 19 лютого 2021
Сума оплати за договором: 4 090 509,50
UAH (в тому числі ПДВ 681 751,58 UAH)