Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (Лот № 1 Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина); (Лот № 2 Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина)
Очікувана вартість
338 580,00 UAH
UA-2020-05-12-003940-b 23f7a1af0c02446fa2305588943c91a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Житомирський Руслан Вікторович

+380989136180
+380473520048
korsbuchcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Корсунь-Шевченківський Центр первинної медико-санітарної допомоги" Корсунь-Шевченківської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38950515
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь – Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого, буд. 120
Контактна особа: Житомирський Руслан Вікторович
+380989136180,+380473520048
korsbuchcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 00:00
Очікувана вартість: 338 580,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Тендерна документація

12 травня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 16:40
ТД_дрова.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000017 ● 5fa529aca850478daac9499bd4af4b82
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020 11:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.06.2020 №44
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.06.2020 № 44

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-05-12-003940-b, 12.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-26 11:33:12

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі дров’яної деревини непромислового призначення твердолистяних порід (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-003940-b, 2 лоти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ чому за лотом № 1 укладено договір з ДП «Лисянське лісове господарство», якщо переможець не надав у спосіб, визначений у пункті 5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у вигляді, що встановлений у пункті 1.5 цього розділу тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та визначені у пункті 5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме – довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 цього Закону, та довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-06 09:55:53

Відповідь на запит

Відповідь на запит
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-06-26-000017 за предметом «Лот № 1 Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-003940-b) та відповідно ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо у учасника процедури закупівлі, зокрема наявні підстави, встановлені ч.1 ст. 17 Закону.
Для підтвердження згідно п.5.4. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – Учасник має надати довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 ч. 1 ст.17 цього Закону. Відповідна довідка надана, у формі довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Факти дострокового розірвання та застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох щодо переможця ДП "Лисянське лісове господарство" – відсутні.
Проте, враховуючи, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону – Замовником прийнято рішення, усунути такі невідповідності шляхом розірвання укладеного з ДП "Лисянське лісове господарство" договору про закупівлю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунуто невідповідності шляхом розірвання укладеного з ДП "Лисянське лісове господарство" договору про закупівлю

2020-07-15 13:23:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Договір за лотом №1 розірвано

2020-07-15 13:57:55

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 195 030,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 950,30 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 травня 2020 11:19
Закінчення: 28 травня 2020 11:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

197 м³
Лот № 1 Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина)
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону; Вид закупівлі - процедура закупівлі для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Тендерна документація додається. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Лисянське лісове господарство" 163 116,00
UAH з ПДВ
118 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА 161 540,00
UAH з ПДВ
130 019,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 180 846,00
UAH з ПДВ
180 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 18:31
Електронний підпис
02 червня 2020 18:29
Довізка_ДПІ.PDF
02 червня 2020 18:29
Dovidka_МВС.pdf
27 травня 2020 09:30
Електронний підпис
27 травня 2020 09:28
Договір 15_01_19
27 травня 2020 09:28
договiр_№_20_вiд_28.01.2019 (3)
27 травня 2020 09:28
НАКАЗ ШАКО
27 травня 2020 09:28
статут (1)
27 травня 2020 09:28
Довідка по ст. 17 ЗУ

Публічні документи

27 травня 2020 14:12
Електронний підпис
27 травня 2020 14:11
3.3.паспорт Іпн копія.pdf
27 травня 2020 14:10
5. Довідка_ліцензія.pdf
27 травня 2020 14:10
7.1.opis ta kod dostupu.pdf
27 травня 2020 14:10
7.3.виписка ЕДР Корж.pdf
27 травня 2020 14:10
1.1.Довідка про мтб.pdf
27 травня 2020 14:10
2.3.ст 17 беніф. власник.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:22
Електронний підпис
27 травня 2020 13:41
Електронний підпис
27 травня 2020 13:40
Технічне завдання.pdf
27 травня 2020 13:40
Технічна специфікація.pdf
27 травня 2020 13:40
Рішення печатка.pdf
27 травня 2020 13:40
Проект договору.pdf
27 травня 2020 13:40
Оригінал Статуту.pdf
27 травня 2020 13:40
Лісорубний квиток.pdf
27 травня 2020 13:40
Копія Статуту.pdf
27 травня 2020 13:40
Копія опису.pdf
27 травня 2020 13:40
Копія відгуку Городня.pdf
27 травня 2020 13:40
Копія витягу ПДВ.pdf
27 травня 2020 13:40
Копія виписки.pdf
27 травня 2020 13:40
Копії рахунків.pdf
27 травня 2020 13:40
Договір з виробником.pdf
27 травня 2020 13:40
Довідка статистика.pdf
27 травня 2020 13:40
Довідка працівники.pdf
27 травня 2020 13:40
Довідка МТБ.pdf
27 травня 2020 13:40
Довідка - стаття 17.pdf
27 травня 2020 13:40
Відгук Кам'янка.pdf
27 травня 2020 13:40
Витяг з ЄДР 22.05.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Лисянське лісове господарство"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "ТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Лисянське лісове господарство"
#00993417
Переможець 118 200,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Лисянське лісове господарство"
#00993417
118 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 12:42
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 12:35
дод угода на розірвання з Лислісгоспом.pdf зміни до договору
09 липня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:45
договір Лот 1 Лисянка.pdf укладений
18 червня 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із розірванням договору. Кількість товару - 147 м.куб. Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону. випадки для внесення змін згідно п. 1 ч.5 ст. 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 700,00 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою в зв’язку з тим, що при проведенні моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-05-12-003940-b Північним офісом Державної аудиторської служби було виявлено невідповідності. При цьому сума виконаних зобов’язань за договором становить 88200 грн з ПДВ 14 700 грн в кількості 147 кубів деревини дров’яної непромислового призначення твердолистяних порід. Строк дії договору про закупівлю з дати укладення до 09.07.2020 року. Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону