Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Корсунь-Шевченківський Центр первинної медико-санітарної допомоги" Корсунь-Шевченківської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38950515 |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь – Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого, буд. 120 |
Контактна особа: |
Житомирський Руслан Вікторович +380989136180,+380473520048 korsbuchcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 338 580,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
12 травня 2020 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 16:40 |
ТД_дрова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-26-000017 ● 5fa529aca850478daac9499bd4af4b82
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.06.2020 №44
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.06.2020 № 44
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-05-12-003940-b, 12.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-26 11:33:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дров’яної деревини непромислового призначення твердолистяних порід (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-003940-b, 2 лоти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ чому за лотом № 1 укладено договір з ДП «Лисянське лісове господарство», якщо переможець не надав у спосіб, визначений у пункті 5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у вигляді, що встановлений у пункті 1.5 цього розділу тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та визначені у пункті 5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме – довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 цього Закону, та довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-06 09:55:53
Відповідь на запит
Відповідь на запит
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-06-26-000017 за предметом «Лот № 1 Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-003940-b) та відповідно ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо у учасника процедури закупівлі, зокрема наявні підстави, встановлені ч.1 ст. 17 Закону.
Для підтвердження згідно п.5.4. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – Учасник має надати довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 ч. 1 ст.17 цього Закону. Відповідна довідка надана, у формі довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Факти дострокового розірвання та застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох щодо переможця ДП "Лисянське лісове господарство" – відсутні.
Проте, враховуючи, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону – Замовником прийнято рішення, усунути такі невідповідності шляхом розірвання укладеного з ДП "Лисянське лісове господарство" договору про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунуто невідповідності шляхом розірвання укладеного з ДП "Лисянське лісове господарство" договору про закупівлю
2020-07-15 13:23:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір за лотом №1 розірвано
2020-07-15 13:57:55
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 Дров’яна деревина непромислового призначення твердолистяних порід (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 195 030,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,30 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону; Вид закупівлі - процедура закупівлі для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Тендерна документація додається. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Лисянське лісове господарство" |
163 116,00
UAH з ПДВ
|
118 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА |
161 540,00
UAH з ПДВ
|
130 019,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
180 846,00
UAH з ПДВ
|
180 846,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Лисянське лісове господарство" #00993417 |
Переможець |
118 200,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2020 12:35
|
дод угода на розірвання з Лислісгоспом.pdf | зміни до договору |
09 липня 2020 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 16:45
|
договір Лот 1 Лисянка.pdf | укладений |
18 червня 2020 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із розірванням договору. Кількість товару - 147 м.куб. Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону. випадки для внесення змін згідно п. 1 ч.5 ст. 41 Закону. |
Номер договору про закупівлю: | 173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 червня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
88 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 700,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою в зв’язку з тим, що при проведенні моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-05-12-003940-b Північним офісом Державної аудиторської служби було виявлено невідповідності. При цьому сума виконаних зобов’язань за договором становить 88200 грн з ПДВ 14 700 грн в кількості 147 кубів деревини дров’яної непромислового призначення твердолистяних порід. Строк дії договору про закупівлю з дати укладення до 09.07.2020 року. Категорія замовника - передбачена п. 3 ч.4 ст.2 Закону |