Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
957 800,00 UAH
UA-2020-05-12-001620-b 9379ce84b21346468861305a1cd8a17e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Терещенко

+380487793174 nedova@od.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38643633
Вебсайт: http://od.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. Прохоровская, 6
Контактна особа: Лілія Терещенко
+380487793174
nedova@od.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 15:37
Очікувана вартість: 957 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 578,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47900 літр
Бензин А-92, Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одесса, ул. Прохоровская, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:31
Протокол від 22.05.2020 № 44.pdf
22 травня 2020 10:31
Проект договору 22.05
22 травня 2020 10:31
Тендерна документація змінена.pdf
12 травня 2020 12:27
Протокол 40.pdf
12 травня 2020 12:26
BRN3C2AF4A2C3CA_000917.pdf
12 травня 2020 12:26
BRN3C2AF4A2C3CA_000894.pdf
22 травня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:31
Протокол від 22.05.2020 № 44.pdf
22 травня 2020 10:31
Проект договору 22.05
22 травня 2020 10:31
Тендерна документація змінена.pdf
12 травня 2020 12:27
Протокол 40.pdf
12 травня 2020 12:26
BRN3C2AF4A2C3CA_000917.pdf
12 травня 2020 12:26
BRN3C2AF4A2C3CA_000894.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000014 ● 5fe24257d0a741608d495fb87e88da0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 15:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 Одеса № 130
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 13.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 130
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7. UA-2020-05-12-001620-b 12.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення законодавства у сфері державних закупіель, зазначені у висновку Підвенного офісу Держаудитслужби України від 18 травня 2020 року за результатом моніторингу закупівлі UA-2020-05-12-001620-b, усунуто. Відповідні зміни внесено до Тендерної документації в порядку, встановленому ч. 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-05-22 10:54:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-05-22 11:07:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТАТ ОЙЛ 802 502,00
UAH з ПДВ
802 502,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 916 150,00
UAH з ПДВ
916 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 11:58
Електронний підпис
09 червня 2020 11:56
Документи переможця
09 червня 2020 11:56
Документи переможця
09 червня 2020 11:56
Документи переможця
09 червня 2020 11:56
Документи переможця
09 червня 2020 11:56
Документи переможця
09 червня 2020 11:56
Документи переможця
04 червня 2020 16:07
Електронний підпис
04 червня 2020 16:06
документація
04 червня 2020 16:06
документація
04 червня 2020 16:06
документація
04 червня 2020 16:06
документація
04 червня 2020 11:43
Електронний підпис
04 червня 2020 11:42
документація
04 червня 2020 11:42
документація
04 червня 2020 11:42
документація
29 травня 2020 16:41
Електронний підпис
29 травня 2020 16:40
41 МТБ партнера.PDF
29 травня 2020 16:40
40 Довідка МТБ.PDF
29 травня 2020 16:40
38 Технічні специфікая.PDF
29 травня 2020 16:40
19 Дт л Нафтан 02 08 2020.pdf
29 травня 2020 16:40
19 Дт З Греція 27 07 2020.pdf
29 травня 2020 16:40
27 Працівники партнера.PDF
29 травня 2020 16:40
23 Ліцензії роздріб.7z
29 травня 2020 16:40
2 Уставні документи.pdf
29 травня 2020 16:40
1 Пропозиція.PDF

Публічні документи

01 червня 2020 10:11
Електронний підпис
01 червня 2020 10:10
Статут.pdf
01 червня 2020 10:10
Проект Договору.pdf
01 червня 2020 10:10
Приказ.pdf
01 червня 2020 10:10
ПАСПОРТА ЯКОСТІ.pdf
01 червня 2020 10:10
Опис.pdf
01 червня 2020 10:10
Ліцензія.pdf
01 червня 2020 10:10
Інформаційна довідка1.jpg
01 червня 2020 10:10
Інформаційна довідка 2.jpg
01 червня 2020 10:10
Документи Заєц С.О..pdf
01 червня 2020 10:10
Договір Укртатнафта.pdf
01 червня 2020 10:10
Договір ТМ АВІАС.pdf
01 червня 2020 10:09
Довіцдка Міхно О.С..pdf
01 червня 2020 10:09
Гарантійний Лист 2.pdf
01 червня 2020 10:09
Гарантійний Лист 1.pdf
01 червня 2020 10:09
Відгук до Договору №69.pdf
01 червня 2020 10:09
ВИПИСКА.pdf
01 червня 2020 10:09
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАТ ОЙЛ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТАТ ОЙЛ
#42759541
Переможець 802 502,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції ТОВ “ТАТ ОЙЛ” для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановлених статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” надано гарантійний лист ТОВ “КАТРАН” з інформацією про те, що до обслуговування талонів учасника ТОВ “ТАТ ОЙЛ” закупівлі за ідентифікатором UA-2020-05-12-001620-b буде залучено АЗС ТОВ “Катран”. Проте, згідно гарантійного листа ТОВ “Катран” гарантує забезпечення в повному обсязі предметом вищезазначеної закупівлі замовника 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області, що є відокремленою юридичною особою; 2. У складі тендерної пропозиції ТОВ “ТАТ ОЙЛ” для підтвердження договірних відносин з ТОВ “Катран” надає договір партнерський (емітентський) № 1/19 від 05.04.2019 року (далі - Договір). В Додатку 2 до Договору наведений Перелік АЗС, які приймають запропоновані бланки-дозволу Покупця. Адреси АЗС, наведені в даному переліку не відповідають адресам АЗС, зазначеним в Перкліку АЗС, які приймають запропоновані бланки-дозволи та Довідці про наявність мережі АЗС, наданих ТОВ “ТАТ ОЙЛ” у складі тендерної пропозиції, згідно абзацу 3,4 пункту 3 Додатку 4 до Тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Абзац 3 пункту 2 “Наявність обладнання і матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 1 до Тендерної документації; 2. Абзац 3 пункту 2 “Наявність обладнання і матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 1 до Тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Гарантійний лист ТОВ “Катран” з зазначенням ідентифікатора закупівлі від партнерських АЗС (партнерів), які здійснюють обслуговування зазначених талонів (бланків-дозволів, карток та ін.), щодо обслуговування талонів (бланків-дозволів, карток та ін.) Учасника, із зазначенням підстав обслуговування на ім'я Замовника (Головного управління ДСНС України в Одеській області); 2. Документи, які підтверджують внесення змін у партнерський договір 05.04.2019 № 1/19 (за наявності) та/або аргументовані пояснення з приводу невідповідностей адрес АЗС, згідно Договору адресам АЗС (з одночасним наданням підтверджуючих документів про зміну адрес АЗС), зазначеним в Перкліку АЗС, які приймають запропоновані бланки-дозволи та Довідці про наявність мережі АЗС, наданих ТОВ “ТАТ ОЙЛ” у складі тендерної пропозиції, згідно абзацу 3,4 пункту 3 Додатку 4 до Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТАТ ОЙЛ
#42759541
802 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:45
Додатк_угод_2_23_12_2020Дог_06_06_20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 11:12
Доп_угода_1_14_12_2020_Дог_ХБТ_06_06_20.jpg зміни до договору
14 грудня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 15:21
Договор ТАТ ОЙЛ.pdf укладений
22 червня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити умови п.1.5. розділу І "ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ" Договору №ХБТ - 06/06/20 про закупівлю та зберігання торарів від 22.06.2020 (далі Договір) та викласти пункт 1.5. Розділу І Договору в наступній редакції: "1.5. Оплата здійснюється за рахунок: - коштів державного бюджету - коштів, виділених згідно рішення Чорноморської міської ради Одеської області від 21.01.2020 року №573-VII "Про внесення змін та доповнень до рішення Чорноморської міської ради Одеської області від 06.01.2016 №28-VII "Про міську цільову соціальну програму розвитку цивільного захисту на 2016 - 2020 роки" - коштів, виділених згідно рішення Біляївської районної ради Одеської області від 11.02.2020 року №29/750-VII "Про внесення змін та доповнень до рішення районної ради від 20 грудня 2019 року №28/727-VII "Про районний бюджет Біляївського району на 2020 рік" - коштів, виділених згідно рішення Одеської обласної ради від 21.12.2017 №582 - VII "Про затвердження Регіональної програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Одеської області на 2018-2021 роки" (зі змінами) - коштів, виділених згідно рішення Лиманської районної ради Одеської області від 20 грудня 2019 року №643-VII "Про районний бюджет Лиманського району на 2020 рік" (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: ХБТ-06/06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з приведенням договору у відповідність до кошторисних призначень на 2020 рік, сторони дійшли згоди змінити умови п. 4.1. розділу ІV “ЦІНА ДОГОВОРУ” Договору № ХБТ-06/06/20 про закупівлю та зберігання товарів від 22.06.2020 (далі Договір) та викласти п. 4.1. Розділу ІV Договору в наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить: 729611,00 (сімсот двадцять дев’ять тисяч шістсот одинадцять гривень 00 копійок); у тому числі ПДВ – 121601,83 грн.» 2. В зв’язку з зменшенням суми Договору викласти Додаток 1 до договору № ХБТ-06/06/20 від 22.06.2020 року в наступній редакції (Додаток 1) 3. Сторони дійшли згоди, що всі положення Договору, в які не було внесено зміни даною Додатковою угодою залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: ХБТ-06/06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 729 611,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 601,83 UAH)