Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (кабель, трос, подовжувач, коробки, раз’єм, стяжки, талреп, зажим, крюк)
Очікувана вартість
35 735,00 UAH
UA-2020-05-12-001406-a a032c23ee7f24877b3031a04b3479aba
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макієнко Михайло Юрійович

380577121094
380577124106
ritual.kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03354394
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська (Червоножовтнева), б.3
Контактна особа: Макієнко Михайло Юрійович
380577121094,380577124106
ritual.kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція


ДК 021:2015 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (кабель, трос, подовжувач, коробки, раз’єм, стяжки, талреп, зажим, крюк)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1860 Одиниця
ДК 021:2015 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (кабель, трос, подовжувач, коробки, раз’єм, стяжки, талреп, зажим, крюк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Конторська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за загальною ціною товару шляхом переказу відповідних грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у розмірі предоплати 100%. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 травня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ЮНАЙТЕД-СЕРВІС»
#43526445
Переможець 35 735,00
UAH
12 травня 2020 14:29

Документи

12 травня 2020 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 14:33