Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обстеження акваторії підводної частини пляжу
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-05-12-000397-a bd0812b72b1c4999a77668f7c059f67a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Юрій Сергійович

+380485149100 123o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04380270
Місцезнаходження: 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник, Овідіопольський р-н, Одеська обл.
Контактна особа: Ляшенко Юрій Сергійович
+380485149100
123o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 10:47
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 10:47
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:59
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98360000-4: Послуги у сфері морських перевезень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
обстеження акваторії підводної частини пляжу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67842, Україна, Одеська область, с.Грибівка, с.Грибівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98360000-4 — Послуги у сфері морських перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:36
Тендерна документація зі змінами.doc
21 травня 2020 12:36
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
21 травня 2020 12:36
таблиця зм_н обстеження дна.doc
14 травня 2020 12:23
ДОДАТОК 5 (8).doc
14 травня 2020 12:23
ДОДАТОК 4 (8).doc
14 травня 2020 12:22
ДОДАТОК 2 (4).doc
21 травня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:36
Тендерна документація зі змінами.doc
14 травня 2020 12:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ (3).doc
21 травня 2020 12:36
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
14 травня 2020 12:22
ДОДАТОК 3 (14).doc
21 травня 2020 12:36
таблиця зм_н обстеження дна.doc
14 травня 2020 12:22
ДОДАТОК 1 (4).doc
14 травня 2020 12:23
ДОДАТОК 5 (8).doc
14 травня 2020 12:23
ДОДАТОК 4 (8).doc
14 травня 2020 12:22
ДОДАТОК 2 (4).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 13 травня 2020 10:52
Дата відповіді: 14 травня 2020 09:21
Доброго дня! Додайте, будь-ласка, тендерну документацію.
Відповідь: Оприлюднюємо
ТД
Дата подання: 14 травня 2020 09:18
Дата відповіді: 14 травня 2020 09:22
Где тендерная документация?
Відповідь: Оприлюднюємо
Тендерная документация
Дата подання: 14 травня 2020 10:36
Дата відповіді: 14 травня 2020 12:24
Когда будет опубликован документ с тендерной документацией? Прошу указать точную дату.
Відповідь: Оприлюднюємо
Щодо технічного завдання
Дата подання: 15 травня 2020 10:47
Доброго дня! Додаток 3 до тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" зазаначено пункт 9. Додатки, а саме: 9.1. Додаток 2-1. Схема акваторії морського порту Рені з позначенням ділянок по обстеженню дна акваторії з траленням. Але дана схема відсутня у Тендерній документаціїї. Прохання дотадати її.
Відповідь відсутня
Схема участка обследования и объемы
Дата подання: 21 травня 2020 13:20
В тендерной документации указан только общий объем обследования. Добавьте информацию по ширине полосы от берега, примерную глубину на участке и схему расположения участка обследования.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-000397-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Акваторія", Код ЄДРПОУ:20844295
Дата подання: 15 травня 2020 10:12
Кваліфікаційні документи
Вимагаємо надати обгрунтування вимоги зазначеної в п7.1 Додатку 3 до ТД що до Свідоцтва про визнання видане Регістром судноплавства України. Чи здійснює Регістр нагляд за акваторією пляжу? Якщо так то надайте регістровий № пляжу.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

15 травня 2020 10:12
Статут РСУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000028 ● 9fd7ee2d69ff46fc9f0716074f2a3c0a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2020 Одеса № 134

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 14.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 14.05.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2020 № 134
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
6. UA-2020-05-12-000397-a 12.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Під час моніторингу були виявленні порушення, які внесені в тендерну документацію і опублікована зі змінами.

2020-05-21 12:44:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-05-22 11:06:17

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 травня 2020 13:19
Кінець періоду оскарження: 01 червня 2020 00:00
Дата відміни: 01 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно моніторингу Державної аудиторської служби України були виявленні порушення, які неможливо усунити, тому дана закупівля відміненна.
Документи:
21 травня 2020 13:19
Електронний підпис
21 травня 2020 13:12
протокол