Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 22719536 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, вул. Троїцька, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олександр Лещенко +380575833187 bogod.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 23:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 334 778,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 043,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія Замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 22:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 21:59 |
Перелiк_змiн_вiд_22.05_ТД_фарби__2020_.doc | |
22 травня 2020 21:59 |
ТД_фарби__2020_нова_ред_22.05.doc |
22 травня 2020 22:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 21:59 |
Перелiк_змiн_вiд_22.05_ТД_фарби__2020_.doc
|
|||
22 травня 2020 21:59 |
ТД_фарби__2020_нова_ред_22.05.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 44810000-1 - Фарби (фарби, лаки, колір пігменти) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-08-004650-b) ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" (протокол розгляду тендерних пропозицій №1-03/06). При цьому у протоколі зазначено, що пропозиція вказаного учасника відповідає умовам тендерної документації. Проте вказане не відповідає дійсності з огляду на наступне.
1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником було передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен завантажити зокрема інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації в свою чергу було визначено, що для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме, зокрема, копії договорів (не менше двох), що підтверджують досвід постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, з усіма додатками.
Проте у пропозиції Переможця відсутні копії договорів, що підтверджують досвід постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, з усіма додатками.
Відтак пропозиція ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" не відповідає не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та повинна була бути відхилена на підставі п. 1 ч. 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
2. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником у складі тендерної пропозиції учасник також надає інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля за нижченаведеною формою:
«Інформація учасника, щодо застосування заходів із захисту довкілля»
Цим зобов’язуємось для виконання робіт, що є предметом закупівлі, використовувати якісні матеріали та обладнання, що відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства та застосовувати заходи із захисту довкілля і підтверджуємо, що наша діяльність відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства.
Датовано: "___" ________________ 20___ року.
Тобто Замовником визначена форма інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Проте надана у складі пропозиції Переможця інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля не відповідає формі, визначеній Замовником. Зокрема Учасник не підтвердив зобов’язання для виконання робіт, що є предметом закупівлі, використовувати якісні матеріали та обладнання, що відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства.
Відтак пропозиція ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та повинна була бути відхилена на підставі п. 1 ч. 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Варто зазначити, що це не вичерпний перелік невідповідностей пропозиції ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" вимогам тендерної документації, факт наявності яких було проігноровано Замовником.
У зв’язку з вказаним вимагаємо:
1. Відмінити рішення про визначення ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" переможцем процедури закупівлі.
2. Провести повторну оцінку пропозиції ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" на предмет відповідності вимогам документації закупівлі.
3. Відхилити пропозицію ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі з підстав, зазначених вище.
У випадку незадоволення вказаної скарги будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Скарги до процедури
Дата подання: 12 червня 2020 16:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-18-000014 ● 8c19828eef3a441ea7691661dc73f0af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2020 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2020 № 121
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 18.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.06.2020 № 121)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4.UA-2020-05-08-004650-b 08.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації виконав рішення РІШЕННЯNo12511-р/пк-пзвід 24.06.20 Постійно діючої адміністративної колегіії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ВП "ПОЛІСАН" від 12 червня 2020 No UA-2020-05-08-004650-b.a4 (надалі –Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі,а саме визначення Переможцем закупівлі UA-2020-05-08-004650-b "ДК 021:2015: 44810000-1 —Фарби" (надалі –Процедура закупівлі) ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ".Протоколом від 01.07.2020 року скасовано рішення про визначення переможцем ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА" Проведено повторну кваліфікацію Учасників та протоколом №2 від 01.07.2020 року пропозицію ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННИ СЕРГІЇВНИ" визнано як таку,що не відповідає умовам тендерної документації Відповідне рішення оприлюднено в електронній системі.
2020-07-02 16:39:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА
" #3658505345 |
Рішення скасоване |
251 042,39
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 14:45
|
ФОП "ГРИГОРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА
" #3658505345 |
Відхилено |
251 042,39
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 14:53
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
271 577,92
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 21:03
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 16:42
|
Договір 108_pdf.pdf | укладений |
27 липня 2020 16:41
|