Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982502 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 92 |
Контактна особа: |
Людмила Салівон +380432439324,+380432550903,+380432560194 vinrtmo65@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 303 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
категорія - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
категорія - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
категорія - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 16:02 |
РП-бензин.pdf | |
08 травня 2020 13:39 |
ТД бензин нова.docx | |
08 травня 2020 13:39 |
Додаток 3.docx | |
08 травня 2020 13:39 |
Додаток 2.docx | |
08 травня 2020 13:38 |
Додаток 1.docx |
13 травня 2020 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 травня 2020 16:02 |
РП-бензин.pdf
|
||||||
08 травня 2020 13:39 |
ТД бензин нова.docx
|
||||||
08 травня 2020 13:39 |
Додаток 3.docx
|
||||||
08 травня 2020 13:39 |
Додаток 2.docx
|
||||||
08 травня 2020 13:38 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Метою діяльності закладу є своєчасне надання невідкладної допомоги з метою рятування життя людей з мінімальними грошовими витратами для закладу, зокрема щодо придбання ПММ.
У свою чергу, наявність офісу або філії в м. Вінниця забезпечуватиме можливість щодня, при потребі, отримувати талони на пальне та документи на оплату. Зазначена вимога щодо наявності такого офісу, є пріоритетною, та пов’язана з обмеженими часовими ресурсами, призначеними для своєчасного отримання талонів.
Вимогами тендерної документації не встановлено заборону користування чи оренди офісів своїх партнерів у м. Вінниці.
Враховуючи те, що при проведенні закупівлі Замовник, перш за все, керується інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити такі вимоги тендерної документації без змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-16-000021 ● 01112f61338d4825a24e02beecbbe9bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2020 №52
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.09.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-05-08-002886-b 08.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-16 15:52:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-08-002886-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому річний план закупівель UA-P-2020-05-08-004301-b не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорію?
2. Яким чином учасник ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 26 червня 2020 року №47), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання довідки, складеної у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)?
3. Якими документами підтверджено коливання ціни на ринку, що привело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, до договору про закупівлю товарів від 07.07.2020 №2БРТ-2535?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-17 11:14:46
відповідь на запитання щодо моніторингу закупівлі
На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95, дизельне паливо), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro (далі – ЕСЗ) за номером UA-2020-05-08-002886-b, повідомляємо наступне.
Щодо першого пункту. Чому річний план закупівельUA-P-2020-05-08-004301-b не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорію?
Під час оприлюднення річного плану на вищезазначену закупівлю Замовник керувався ч.2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, що вступили в дію з 19.04.2020 року. Однак, на майданчиках в ЕСЗ, зокрема на майданчику zakupki.prom.ua, через який Замовник здійснює свої процедури закупівлі, технічний функціонал був не реалізований з урахуванням нових норм нового Закону. Тобто, ті поля, які Замовник обов’язково повинен був заповнити при оприлюдненні тієї чи іншої інформації в ЕСЗ, їх просто не існувало.
Тому, внаслідок певних технічних проблем функціонування ЕСЗ, а саме- відсутності необхідних полів для заповнення, Замовник був позбавлений можливості належним чином, заповнити форму річного плану.
Технічні аспекти роботи ЕСЗ, які виникли не з вини Замовника, не можуть бути безумовною підставою для притягнення нас до відповідальності внаслідок порушення вимог законодавства про публічні закупівлі.
Чинним законодавством передбачено проведення державних закупівель відповідним чином із застосуванням ЕСЗ. Під час застосування вказаної системи користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи.
Правомірне очікування виникає у тому випадку, коли внаслідок заяв чи обіцянок органу публічної влади, або внаслідок усталеної практики в особи сформувалося розумне сподівання, що стосовно неї орган публічної влади діятиме саме так, а не інакше.
Оскільки Замовником були вчинені всі можливі з його сторони дії щодо дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі, не заповнення ж відповідних полів відбулось через об`єктивні незалежні від нього обставини.
Технічні несправності ЕСЗ не можуть ставитись у провину Замовнику та констатації факту вчинення ним порушення законодавства.
Щодо другого пункту. Яким чином учасник ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 26 червня 2020 року №47), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання довідки, складеної у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)?
Учасником ТОВ «МАНГО-ГРУП» було виконано дану вимогу тендерної документації та надано в складі тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази, яку можливо переглянути у файлі «Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази.pdf».
Таким чином, пропозиція переможця відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Щодо третього пункту .Якими документами підтверджені коливання ціни на ринку, що привело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, до договору про закупівлю товарів від 07.07.2020 №2БРТ-2535?
ТОВ «МАНГО-ГРУП» підтверджено коливання ціни на ринку, що привело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків до договору про закупівлю товарів від 07.07.2020 №2БРТ-2535 та надані Замовнику усі висновки Запорізької Торгово-Промислової палати про вартість, зокрема:
до додаткової угоди №1 від 10.07.20 р. – висновок про вартість И-34 від 6 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
до додаткової угоди №2 від 15.07.20 р. – висновок про вартість И-36 від 14 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
до додаткової угоди №3 від 11.08.20 р. – висновок ; про вартість И-45 від 10 серпня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
до додаткової угоди №4 від 07.09.20 р. – висновок про вартість И-51 від 1 вересня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
Повідомляємо, що в подальшому тендерним комітетом Замовника будуть враховані усі зауваження щодо проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу.
Додатки:
1. Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази.
2. Висновки Запорізької Торгово-Промислової палати про вартість, зокрема:
- до додаткової угоди №1 від 10.07.20 р. – висновок про вартість И-34 від 6 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
- до додаткової угоди №2 від 15.07.20 р. – висновок про вартість И-36 від 14 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
- до додаткової угоди №3 від 11.08.20 р. – висновок ; про вартість И-45 від 10 серпня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
-до додаткової угоди №4 від 07.09.20 р. – висновок про вартість И-51 від 1 вересня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
Заступник голови тендерного комітету Л.Г.Костецька
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-23 08:24:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-08-002886-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору про закупівлю товарів від 07 липня 2020 №2БРТ-2535 на підставі укладених додаткових угод від 10 липня 2020 року №1, від 15 липня 2020 року №2, від 11 серпня 2020 року №3 та від 07 вересня 2020 року №4 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку?
На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 06 липня 2020 року, 14 липня 2020 року, 10 серпня 2020 року та 01 вересня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (07 липня 2020 року)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-23 11:41:48
відповідь на запитання щодо моніторингу закупівлі
Підставами для укладання додаткових угод від 10 липня 2020 року №1, від 15 липня 2020 року №2, від 11 серпня 2020 року №3 та від 07 вересня 2020 року №4 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків до договору про закупівлю товарів від 07 липня 2020 №2БРТ-2535 стало збільшення ціни на вказаний вид товару з попередньо наданими Вам висновками Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати. Крім того інформація щодо середніх цін на пальне по Україні розміщена на сайті Міністерства фінансів України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
відповідь щодо моніторингу
2020-10-16 11:20:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 16:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
223 749,00
UAH з ПДВ
|
218 727,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Нафтогруппа-2005" |
228 732,00
UAH з ПДВ
|
219 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ" |
230 445,00
UAH з ПДВ
|
219 812,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
230 934,00
UAH з ПДВ
|
220 332,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
254 997,00
UAH з ПДВ
|
254 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Рішення скасоване |
218 727,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 14:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2020 12:08
|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Відхилено |
218 727,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 14:13
|
|
ТОВ "Нафтогруппа-2005" #34094924 |
Рішення скасоване |
219 800,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 15:23
|
|
ТОВ "Нафтогруппа-2005" #34094924 |
Відхилено |
219 800,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 15:27
|
|
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ" #40617513 |
Рішення скасоване |
219 812,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 11:32
|
|
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ" #40617513 |
Відхилено |
219 812,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 11:37
|
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Переможець |
220 332,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:32
|
дод.уг.№7 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:30
|
дод.уг.№7 002.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:23
|
дод.уг.№6 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:22
|
дод.уг.№6 002.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:22
|
лист 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:22
|
висновок 1 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:22
|
висновок 2 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:22
|
висновок 3 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 15:56
|
дод.угода №5 001.jpg | зміни до договору |
21 жовтня 2020 15:49
|
дод.угод.№5 001.jpg | зміни до договору |
21 жовтня 2020 15:49
|
дод.угод. №5 001.jpg | зміни до договору |
21 жовтня 2020 11:17
|
дод.угод.№5 001.jpg | зміни до договору |
21 жовтня 2020 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:05
|
дод угода 4.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2020 12:24
|
3 дод угода.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 16:07
|
2додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 10:48
|
1додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 16:00
|
договір бензин.pdf | укладений |
07 липня 2020 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Кількість після внесених змін - А92-8545,4546л А95-2728,1747л, дизпаливо-1409,091л. |
Номер договору про закупівлю: | 2БРТ-2535 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість товару після внесених змін: бензин А -92-7769,0854 л, бензин А-95-2480,4571л, дизпаливо- 1281,3334 л. |
Номер договору про закупівлю: | 2БРТ-2535 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Кількість товару, після внесених змін: А 92-7166,092 л, А -95 - 2286,9041 л., Дизпаливо-1164,8485 л. |
Номер договору про закупівлю: | 2БРТ-2535 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку. Кількість скоригованого товару: А-92-7166,092 л, А-95-2286,9041 л, дизпаливо - 1130,4598 л. |
Номер договору про закупівлю: | 2БРТ-2535 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Кількість товару після внесених змін: бензин А-92 - 1700,0 л., бензин А-95 - 6192,6575 л, дизельне паливо - 2500,0 л. |
Номер договору про закупівлю: | 2БРТ-2535 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2БРТ-2535 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2БРТ-2535 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |