Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
303 080,00 UAH
UA-2020-05-08-002886-b cf0f58fa843748968973310369cbdb3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Салівон

+380432439324
+380432550903
+380432560194
vinrtmo65@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982502
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 92
Контактна особа: Людмила Салівон
+380432439324,+380432550903,+380432560194
vinrtmo65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 15:59
Очікувана вартість: 303 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


категорія - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9400 літр
бензин А-92
категорія - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3000 літр
бензин А-95
категорія - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1550 літр
дизельне паливо
категорія - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 16:02
РП-бензин.pdf
08 травня 2020 13:39
ТД бензин нова.docx
08 травня 2020 13:39
Додаток 3.docx
08 травня 2020 13:39
Додаток 2.docx
08 травня 2020 13:38
Додаток 1.docx
13 травня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 16:02
РП-бензин.pdf
08 травня 2020 13:39
ТД бензин нова.docx
08 травня 2020 13:39
Додаток 3.docx
08 травня 2020 13:39
Додаток 2.docx
08 травня 2020 13:38
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-002886-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 травня 2020 12:27
ВИМОГА (ТД)
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційну вимогу:
Скасована
Дата: 13 травня 2020 12:27
Причина: ТЕХНІЧНА
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002886-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 травня 2020 12:27
ВИМОГА (ТД)
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційну вимогу:
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 11:42
Розглянувши Вашу вимогу щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації від 08.05.2020 року на закупівлю код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95, дизельне паливо) повідомляємо наступне.
Метою діяльності закладу є своєчасне надання невідкладної допомоги з метою рятування життя людей з мінімальними грошовими витратами для закладу, зокрема щодо придбання ПММ.
У свою чергу, наявність офісу або філії в м. Вінниця забезпечуватиме можливість щодня, при потребі, отримувати талони на пальне та документи на оплату. Зазначена вимога щодо наявності такого офісу, є пріоритетною, та пов’язана з обмеженими часовими ресурсами, призначеними для своєчасного отримання талонів.
Вимогами тендерної документації не встановлено заборону користування чи оренди офісів своїх партнерів у м. Вінниці.
Враховуючи те, що при проведенні закупівлі Замовник, перш за все, керується інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити такі вимоги тендерної документації без змін.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000021 ● 01112f61338d4825a24e02beecbbe9bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020 13:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.09.2020 №52
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.09.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-05-08-002886-b 08.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-16 15:52:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-08-002886-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому річний план закупівель UA-P-2020-05-08-004301-b не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорію?
2. Яким чином учасник ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 26 червня 2020 року №47), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання довідки, складеної у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)?
3. Якими документами підтверджено коливання ціни на ринку, що привело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, до договору про закупівлю товарів від 07.07.2020 №2БРТ-2535?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-17 11:14:46

відповідь на запитання щодо моніторингу закупівлі


На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95, дизельне паливо), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro (далі – ЕСЗ) за номером UA-2020-05-08-002886-b, повідомляємо наступне.
Щодо першого пункту. Чому річний план закупівельUA-P-2020-05-08-004301-b не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорію?
Під час оприлюднення річного плану на вищезазначену закупівлю Замовник керувався ч.2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, що вступили в дію з 19.04.2020 року. Однак, на майданчиках в ЕСЗ, зокрема на майданчику zakupki.prom.ua, через який Замовник здійснює свої процедури закупівлі, технічний функціонал був не реалізований з урахуванням нових норм нового Закону. Тобто, ті поля, які Замовник обов’язково повинен був заповнити при оприлюдненні тієї чи іншої інформації в ЕСЗ, їх просто не існувало.
Тому, внаслідок певних технічних проблем функціонування ЕСЗ, а саме- відсутності необхідних полів для заповнення, Замовник був позбавлений можливості належним чином, заповнити форму річного плану.
Технічні аспекти роботи ЕСЗ, які виникли не з вини Замовника, не можуть бути безумовною підставою для притягнення нас до відповідальності внаслідок порушення вимог законодавства про публічні закупівлі.
Чинним законодавством передбачено проведення державних закупівель відповідним чином із застосуванням ЕСЗ. Під час застосування вказаної системи користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи.
Правомірне очікування виникає у тому випадку, коли внаслідок заяв чи обіцянок органу публічної влади, або внаслідок усталеної практики в особи сформувалося розумне сподівання, що стосовно неї орган публічної влади діятиме саме так, а не інакше.
Оскільки Замовником були вчинені всі можливі з його сторони дії щодо дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі, не заповнення ж відповідних полів відбулось через об`єктивні незалежні від нього обставини.
Технічні несправності ЕСЗ не можуть ставитись у провину Замовнику та констатації факту вчинення ним порушення законодавства.
Щодо другого пункту. Яким чином учасник ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 26 червня 2020 року №47), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання довідки, складеної у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)?
Учасником ТОВ «МАНГО-ГРУП» було виконано дану вимогу тендерної документації та надано в складі тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази, яку можливо переглянути у файлі «Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази.pdf».
Таким чином, пропозиція переможця відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Щодо третього пункту .Якими документами підтверджені коливання ціни на ринку, що привело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, до договору про закупівлю товарів від 07.07.2020 №2БРТ-2535?
ТОВ «МАНГО-ГРУП» підтверджено коливання ціни на ринку, що привело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків до договору про закупівлю товарів від 07.07.2020 №2БРТ-2535 та надані Замовнику усі висновки Запорізької Торгово-Промислової палати про вартість, зокрема:
до додаткової угоди №1 від 10.07.20 р. – висновок про вартість И-34 від 6 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
до додаткової угоди №2 від 15.07.20 р. – висновок про вартість И-36 від 14 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
до додаткової угоди №3 від 11.08.20 р. – висновок ; про вартість И-45 від 10 серпня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
до додаткової угоди №4 від 07.09.20 р. – висновок про вартість И-51 від 1 вересня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;

Повідомляємо, що в подальшому тендерним комітетом Замовника будуть враховані усі зауваження щодо проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу.
Додатки:
1. Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази.
2. Висновки Запорізької Торгово-Промислової палати про вартість, зокрема:
- до додаткової угоди №1 від 10.07.20 р. – висновок про вартість И-34 від 6 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
- до додаткової угоди №2 від 15.07.20 р. – висновок про вартість И-36 від 14 липня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
- до додаткової угоди №3 від 11.08.20 р. – висновок ; про вартість И-45 від 10 серпня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;
-до додаткової угоди №4 від 07.09.20 р. – висновок про вартість И-51 від 1 вересня 2020 р. Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати;

Заступник голови тендерного комітету Л.Г.Костецька


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-23 08:24:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-08-002886-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору про закупівлю товарів від 07 липня 2020 №2БРТ-2535 на підставі укладених додаткових угод від 10 липня 2020 року №1, від 15 липня 2020 року №2, від 11 серпня 2020 року №3 та від 07 вересня 2020 року №4 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку?
На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 06 липня 2020 року, 14 липня 2020 року, 10 серпня 2020 року та 01 вересня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (07 липня 2020 року)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-23 11:41:48

відповідь на запитання щодо моніторингу закупівлі

Підставами для укладання додаткових угод від 10 липня 2020 року №1, від 15 липня 2020 року №2, від 11 серпня 2020 року №3 та від 07 вересня 2020 року №4 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків до договору про закупівлю товарів від 07 липня 2020 №2БРТ-2535 стало збільшення ціни на вказаний вид товару з попередньо наданими Вам висновками Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати. Крім того інформація щодо середніх цін на пальне по Україні розміщена на сайті Міністерства фінансів України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідь щодо моніторингу

2020-10-16 11:20:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 16:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 223 749,00
UAH з ПДВ
218 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нафтогруппа-2005" 228 732,00
UAH з ПДВ
219 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ" 230 445,00
UAH з ПДВ
219 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 230 934,00
UAH з ПДВ
220 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 254 997,00
UAH з ПДВ
254 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 09:51
Електронний підпис
01 червня 2020 09:50
Dovidka_20136632600800354787.pdf.p7s
01 червня 2020 09:50
Dovidka_20136632600800354787.pdf
28 травня 2020 14:21
Електронний підпис
28 травня 2020 14:16
ст.17.pdf
28 травня 2020 14:16
довідка з МВС.pdf
26 травня 2020 12:38
Електронний підпис
22 травня 2020 18:41
Електронний підпис
22 травня 2020 18:40
фінзвіт 2020.pdf
22 травня 2020 18:40
тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 18:40
Статут.pdf
22 травня 2020 18:40
проект договору.pdf
22 травня 2020 18:40
Паспорт код (Керівник).pdf
22 травня 2020 18:40
Опис.pdf
22 травня 2020 18:40
Ліцензія.pdf
22 травня 2020 18:40
довідка з ЄДРПОУ.pdf
22 травня 2020 18:40
витяг з ПДВ.pdf
22 травня 2020 18:40
витяг з ЄДР.pdf
22 травня 2020 18:40
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 13:36
Електронний підпис
22 травня 2020 13:35
ДП зима нот.2020.pdf
22 травня 2020 13:35
Ц.пр. ЦРЛ.pdf
22 травня 2020 13:35
Адреси АЗС 9.04.2020.pdf
22 травня 2020 13:35
карта Вінниці АЗС.pdf
22 травня 2020 13:35
Талони 2020 .pdf
22 травня 2020 13:35
Щодо санкцій 17.02.20.pdf
22 травня 2020 13:35
Статут Нафтогруппа-2005.pdf
22 травня 2020 13:35
Довідка 2ПДВ.pdf
22 травня 2020 13:35
Аналог.дог. 2019 ЕкоВін.pdf
22 травня 2020 13:35
ДП паспорт літо нот..PDF
22 травня 2020 13:35
А-95 нот.2020.pdf
22 травня 2020 13:35
А-92 нот.2020.pdf
22 травня 2020 13:35
Довідка про МТБ 8.05.2020.pdf
22 травня 2020 13:35
Протокол засновників.pdf
22 травня 2020 13:35
Листи пог.ЦРЛ.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 19:13
Електронний підпис
22 травня 2020 19:11
ТП.pdf
22 травня 2020 19:11
Технічні вимоги.pdf
22 травня 2020 19:11
Ст.17.pdf
22 травня 2020 19:11
Проект Договору.pdf
22 травня 2020 19:11
Партнерський договір.pdf
22 травня 2020 19:11
Ліцензія Стрижавка.pdf
22 травня 2020 19:11
Ліцензія ЗНЗ.PDF
22 травня 2020 19:11
Ліцензія Батозька.pdf
22 травня 2020 19:11
Ліцензій Василенка.pdf
22 травня 2020 19:11
Копія Статуту + Опис.pdf
22 травня 2020 19:11
Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 травня 2020 19:11
Інше.pdf
22 травня 2020 19:11
Довідка щодо Ліцензій.pdf
22 травня 2020 19:11
Витяг ПДВ.jpg
22 травня 2020 19:11
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 16:42
Електронний підпис
01 липня 2020 16:41
Довідки ст.17.pdf
01 липня 2020 15:55
Довідка ДФС.pdf
01 липня 2020 15:55
банкрутство.pdf
01 липня 2020 15:55
МВС.zip
01 липня 2020 15:55
МВС.pdf
26 червня 2020 15:27
Електронний підпис
23 травня 2020 20:11
Електронний підпис
23 травня 2020 20:08
Фінзвітність.pdf
23 травня 2020 20:08
Технічні вимоги.pdf
23 травня 2020 20:08
СТАТУТ.pdf
23 травня 2020 20:08
Сертифікати, паспорти.pdf
23 травня 2020 20:08
Ліцензії.pdf
23 травня 2020 20:08
Зразки талонів.pdf
23 травня 2020 20:07
Договори оренди.pdf
23 травня 2020 20:07
Договір партнера.pdf
23 травня 2020 20:07
Довідки банка.pdf
23 травня 2020 20:07
Гарантійний лист.pdf
23 травня 2020 20:07
Гаантійний лист ст.17.pdf
23 травня 2020 20:07
Витяг ПДВ.pdf
23 травня 2020 20:07
Витяг ЄДР.pdf
23 травня 2020 20:07
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 16:52
Електронний підпис
22 травня 2020 16:51
Ліцензійний договір.pdf
22 травня 2020 16:51
20л ДП.pdf
22 травня 2020 16:51
20л А95.pdf
22 травня 2020 16:51
10л А95.pdf
22 травня 2020 16:51
10л А92.pdf
22 травня 2020 16:51
10л ДП.pdf
22 травня 2020 16:51
50л ДП.pdf
22 травня 2020 16:51
ліцензія.pdf
22 травня 2020 16:51
Установчі завірені.7z
22 травня 2020 16:51
Ліцензії АЗС_частина 2.7z
22 травня 2020 16:51
Ліцензії АЗС_частина 1.7z
22 травня 2020 16:51
Ліцензії АЗС_частина 3.7z
22 травня 2020 16:51
Фінзвітність 2019.7z
22 травня 2020 16:51
Гарантійні листи 17 ст.pdf
22 травня 2020 16:51
Перелік АЗС Україна.pdf
22 травня 2020 16:51
Договори ОК_БНК.pdf
22 травня 2020 16:51
Установчі документи (1).7z
22 травня 2020 16:51
Фінзвітність 2020.7z
22 травня 2020 16:51
Цінова пропозиція.pdf
22 травня 2020 16:51
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

ТОВ "Нафтогруппа-2005"

ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ"

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
Рішення скасоване 218 727,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2020 12:08
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
Відхилено 218 727,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:13
ТОВ "Нафтогруппа-2005"
#34094924
Рішення скасоване 219 800,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:23
ТОВ "Нафтогруппа-2005"
#34094924
Відхилено 219 800,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:27
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ"
#40617513
Рішення скасоване 219 812,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:32
ТОВ "ЗАХІДНАФТОЗБУТ"
#40617513
Відхилено 219 812,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:37
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Переможець 220 332,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:42

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", було встановлено її невідповідність в документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Зокрема, п.1.5 частини 1 Розділу III тендерної документації затвердженої від 08.05.2020 р. встановлено: Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів. Виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель відповідну згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами. Заступник голови тендерного комітету Л.Г. Костецька

Документи

17 червня 2020 14:13
Електронний підпис

Документи

23 червня 2020 15:27
Електронний підпис

Документи

26 червня 2020 11:37
Електронний підпис
26 червня 2020 11:35
Протокол_відх.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
220 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:32
дод.уг.№7 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:30
дод.уг.№7 002.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:23
дод.уг.№6 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
дод.уг.№6 002.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
лист 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
висновок 1 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
висновок 2 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
висновок 3 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 15:56
дод.угода №5 001.jpg зміни до договору
21 жовтня 2020 15:49
дод.угод.№5 001.jpg зміни до договору
21 жовтня 2020 15:49
дод.угод. №5 001.jpg зміни до договору
21 жовтня 2020 11:17
дод.угод.№5 001.jpg зміни до договору
21 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 15:05
дод угода 4.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 12:24
3 дод угода.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:07
2додаткова угода.pdf зміни до договору
15 липня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 10:48
1додаткова угода.pdf зміни до договору
10 липня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:00
договір бензин.pdf укладений
07 липня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Кількість після внесених змін - А92-8545,4546л А95-2728,1747л, дизпаливо-1409,091л.
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2535
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість товару після внесених змін: бензин А -92-7769,0854 л, бензин А-95-2480,4571л, дизпаливо- 1281,3334 л.
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2535
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Кількість товару, після внесених змін: А 92-7166,092 л, А -95 - 2286,9041 л., Дизпаливо-1164,8485 л.
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2535
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку. Кількість скоригованого товару: А-92-7166,092 л, А-95-2286,9041 л, дизпаливо - 1130,4598 л.
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2535
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Кількість товару після внесених змін: бензин А-92 - 1700,0 л., бензин А-95 - 6192,6575 л, дизельне паливо - 2500,0 л.
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2535
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2535
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2535
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 219,20
UAH (в тому числі ПДВ 36 628,00 UAH)