Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 та дизельне паливо (талони та скретч-карти)
Очікувана вартість
2 844 400,00 UAH
UA-2020-05-08-002607-a 122079a247ee4f9e8dc567c73961508d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Анастасія

(0552)26-35-84 UPOKS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108850
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 6
Контактна особа: Тараненко Анастасія
(0552)26-35-84
UPOKS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 16:17
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 16:17
Початок аукціону: 27 травня 2020 14:36
Очікувана вартість: 2 844 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 222,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 л
Бензин А-95 (талони та скретч-карти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
40000 л
Дизельне паливо (талони та скретч-карти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата з відстрочкою платежа Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-12-000015 ● 6f033db20a4243029e9a8ea36872b2f0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2020 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.11.2020 № 400

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-08-002607-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-16 14:50:11

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистиляторів, що проводить УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) за номером №UA-2020-05-08-002607-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
1. Яким саме документом (вказати назву файлу та дату його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель) підтверджується відповідність пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» вимогам пункту 1.5 додатку 7 тендерної документації щодо надання копії сертифікату якості на бензин А-95?
2. Яким саме документом (вказати назву файлу та дату його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель) підтверджується факт надання ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» довідки у спосіб, зазначений в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та пункті 12 додатку 2 тендерної документації, про відсутність підстав відхилення його пропозиції?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" 2 844 000,00
UAH з ПДВ
2 304 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 2 340 000,00
UAH з ПДВ
2 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 2 772 000,00
UAH з ПДВ
2 772 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 11:10
Електронний підпис
26 травня 2020 11:09
Договори по АЗС.pdf.p7s
26 травня 2020 11:09
Договори по АЗС.pdf
26 травня 2020 11:09
Договори на транспорт.pdf
26 травня 2020 11:09
Аналогічні договори.pdf.p7s
26 травня 2020 11:09
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 15:16
Електронний підпис
20 травня 2020 15:15
Херсонский облавтодор.pdf
20 травня 2020 15:15
Херсонобленерго.pdf
20 травня 2020 15:15
Статутні документи.pdf
20 травня 2020 15:15
Справка_МВД_Заєць_20200428.pdf
20 травня 2020 15:15
Справка_ГНИ_ЛТ_20200430.pdf
20 травня 2020 15:15
справка о судимости.jpg
20 травня 2020 15:15
Паспорт Ванина .pdf
20 травня 2020 15:15
Договор поставки.pdf
20 травня 2020 15:15
Договор ПАТ Укрнафта .pdf
20 травня 2020 15:15
довіреність на Ваніну.jpg
20 травня 2020 15:15
довідки.pdf
20 травня 2020 15:15
Довідка про печатку.pdf
20 травня 2020 15:15
дов підтв досвіду.pdf
20 травня 2020 15:15
дов действ скр.карт..pdf
20 травня 2020 15:15
Відомості_ЄДРПОУ_20200408.pdf
20 травня 2020 15:15
відомості аналог дог .pdf
20 травня 2020 15:15
Вит_20200428.rtf
20 травня 2020 15:15
2020_1 кв_Ф1. Баланс.pdf
20 травня 2020 15:15
2020_1 кв_Квитанции Ф.1,Ф.2.rtf
20 травня 2020 15:15
цін_проп[1].pdf
20 травня 2020 15:15
пр_дог[1].pdf
20 травня 2020 15:15
техн_вим[1].pdf

Публічні документи

01 червня 2020 17:35
Електронний підпис
01 червня 2020 16:14
МВД станом на 27.05.2020 ..zip
01 червня 2020 16:14
ДФС СС до 06.06.2020 (2).zip
01 червня 2020 16:14
Довідки в дов. формі.pdf
26 травня 2020 12:59
Електронний підпис
26 травня 2020 12:57
15. ПУМБ 22.05.2020.pdf
26 травня 2020 12:57
15. Альфа-Банк 25.05.2020.pdf
26 травня 2020 12:57
13. Диплом Хараберюш.pdf
26 травня 2020 12:57
13. Диплом Руденко.pdf
26 травня 2020 12:57
13. Диплом Гурий.pdf
26 травня 2020 12:57
12. ГУ ДПС 08.05.2020.pdf
26 травня 2020 12:57
9.Ліцензія Солвінг.pdf
26 травня 2020 12:57
9. Ліцензія СС копія.pdf
26 травня 2020 12:57
8. Договір відходи.pdf
26 травня 2020 12:57
6. АКТ Глобус-Петролиум.pdf
26 травня 2020 12:57
5. Відгук Зеленбуд.pdf
26 травня 2020 12:57
4. Договір АМІК (2).pdf
26 травня 2020 12:57
2. Статут ТОВ СС.pdf
26 травня 2020 12:57
2. Статут копия.pdf
26 травня 2020 12:57
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
26 травня 2020 12:57
2. Опис.pdf
26 травня 2020 12:57
2. Витяг ПДВ.pdf
26 травня 2020 12:57
2. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
26 травня 2020 12:57
2. Витяг з ЄДР 13.05.2020.pdf
26 травня 2020 12:57
2. Витяг 25.05.2020.pdf
26 травня 2020 12:57
1. Рішення Статут.pdf
26 травня 2020 12:57
1. Рішення адреса.pdf
26 травня 2020 12:57
1. Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Відхилено 2 304 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:30
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 2 340 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:36
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 2 772 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
2 772 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:47
Звіт про виконання договору 166 від 12.06.2020.docx укладений
07 грудня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 22:27
Пояснення в межах моніторингу (1).docx зміни до договору
19 листопада 2020 22:27
1_Пояснення в межах моніторингу.docx укладений
19 листопада 2020 22:27
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:26
Доп. угода №4 від 28.10.2020 (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:26
Повідомлення про внесення змін до договору 166 від 12.06.2020 (1).docx зміни до договору
29 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 09:37
Допугода 3 від 10.08.2020 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2020 09:37
Повідомлення про внесення змін до договору 166 від 12.06.2020 (1).docx зміни до договору
10 серпня 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 12:57
Допугода 2 від 17.07.2020 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2020 12:56
Повідомлення про внесення змін до договору 166 від 12.06.2020 (1).docx зміни до договору
17 липня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 17:29
Допугода 1 до дог.166 від 12.06.20 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 17:29
Повідомлення про внесення змін до договору 166 від 12.06.2020 (1).docx зміни до договору
26 червня 2020 17:29
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:03
Договір 166 від 12.06.2020.pdf укладений
12 червня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Оскільки, згідно аналізу ринку світлих нафтопродуктів на АЗС України (згідно даних сайту інтернет-ресурсу https://index.minfin.com.ua) з дати укладання договору станом на 26.06.20 відбулась зміна ціни в бік зменшення, необхіно внести відповідні зміни до специфікації до договору про закупівлю №166/2020 від 12.06.2020 шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 166/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Оскільки, згідно аналізу ринку світлих нафтопродуктів на АЗС України (згідно даних сайту інтернет-ресурсу https://index.minfin.com.ua) з дати укладання додаткової угоди 1 від 26.06.2020 станом на 17.07.20 відбулась зміна ціни в бік збільшення, необхіно внести відповідні зміни до специфікації до договору про закупівлю №166/2020 від 12.06.2020 шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 166/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Оскільки, згідно аналізу ринку світлих нафтопродуктів на АЗС України (згідно даних сайту інтернет-ресурсу https://index.minfin.com.ua) з дати укладання додаткової угоди 2 від 17.07.2020 станом на 10.08.20 відбулась зміна ціни в бік збільшення, необхіно внести відповідні зміни до специфікації до договору про закупівлю №166/2020 від 12.06.2020 шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 166/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Оскільки, згідно аналізу ринку світлих нафтопродуктів на АЗС України (згідно даних сайту інтернет-ресурсу https://index.minfin.com.ua) з дати укладання додаткової угоди 3 від 10.08.2020 станом на 28.10.20 відбулась зміна ціни в бік збільшення (Бензин А-95 на 5,3%; ДП - 4,7%), необхіно внести відповідні зміни до специфікації до договору про закупівлю №166/2020 від 12.06.2020 шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 166/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Надання пояснення в межах моніторингу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 166/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 041 293,60
UAH (в тому числі ПДВ 340 215,60 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін