Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації стихійних звалищ
Очікувана вартість
504 000,00 UAH
UA-2020-05-08-002531-a a44e55b7e30948988ddd322d37f70fb6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарін Сергій Іванович

+380544975348 ugkh-shostka1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22982512
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, м.Шостка, вул.Садовий бульвар,8
Контактна особа: Шкарін Сергій Іванович
+380544975348
ugkh-shostka1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 16:43
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:02
Очікувана вартість: 504 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ліквідації стихійних звалищ (закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, с. Ображіївка, адреси сміттезвалищ надані в Додатку 4 до ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з ліквідації стихійних звалищ Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:45
Додаток 4 до ТД.DOC
14 травня 2020 15:45
Додаток 3 до ТД.doc
14 травня 2020 15:45
Додаток 2 до ТД.DOC
08 травня 2020 16:38
Додаток 5 до ТД.docx
08 травня 2020 16:38
Додаток 1 до ТД.DOC
08 травня 2020 16:38
Тендерна документація.DOC
14 травня 2020 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:45
Додаток 4 до ТД.DOC
08 травня 2020 16:38
Додаток 4 до ТД.DOC
14 травня 2020 15:45
Додаток 3 до ТД.doc
08 травня 2020 16:38
Додаток 3 до ТД.doc
14 травня 2020 15:45
Додаток 2 до ТД.DOC
08 травня 2020 16:38
Додаток 2 до ТД.DOC
08 травня 2020 16:38
Додаток 5 до ТД.docx
08 травня 2020 16:38
Додаток 1 до ТД.DOC
08 травня 2020 16:38
Тендерна документація.DOC

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000053 ● 1004e8a8b95d45f19ac110a8ff755cca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 21

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.06.2020 №21

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-05-08-002531-a 08.05.2020 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БРОУС" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРОУСС-ЖЕК" 504 000,00
UAH з ПДВ
504 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 15:48
Електронний підпис
02 червня 2020 15:43
Довідки до пропозиції.pdf
17 травня 2020 10:20
Електронний підпис
16 травня 2020 18:27
Додаток 5.pdf
16 травня 2020 18:27
Додаток 4.pdf
16 травня 2020 18:27
Додаток 3.pdf
16 травня 2020 18:27
Додаток 2.pdf
16 травня 2020 18:27
Додаток 1.pdf

Публічні документи

16 травня 2020 15:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БРОУС"

ТОВ "БРОУСС-ЖЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БРОУС"
#31368855
Очікує рішення 500 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 12:40
ПП "БРОУС"
#31368855
Рішення скасоване 500 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 12:40

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 червня 2020 16:32
Кінець періоду оскарження: 22 червня 2020 00:00
Дата відміни: 22 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: тендерним комітетом 26.05.2020р. було прийняте помилкове рішення, в частині визначення переможцем ПП «БРОУС», який є пов’язаною особою з другим учасником ТОВ «БРОУСС-ЖЕК».
Документи:
11 червня 2020 16:32
Електронний підпис
11 червня 2020 16:27
IMG_20200611_0002.pdf