Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-05-08-001408-b af5b16f2fa5e4b3caaae173056190ee2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Дубенко

+380487365055 oduvsprozorro@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Миколайович Дубенко
+380487365055
oduvsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 14:47
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 135 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2020 17:39
Дата відповіді: 13 травня 2020 13:39
Доброго дня! У Додатку 2 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" п.1 встановлено «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів проводяться лише з використанням оригінальних запчастин», також в п.5 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що «Запропоновані учасником запчастини, що будуть використовуватися для технічного обслуговування автомобілів, повинні бути сертифіковані відповідно до вимог законодавства. Учасник повинен забезпечити використання тільки оригінальних автозапчастин». У розрахунку вартості послуг (Додаток 2 до Тендерної документації) Замовником наведені каталожні номери запасних частин, які повинні використовуватись при надані послуг Замовнику і які не є оригінальними. Наприклад, Автомобіль: SKODA OCTAVIA TOUR 1.8 держ. номер: ВН5567!А VIN: TMBDL41U49B009268 рік вип. 2008 пункт 23. MUH HU7262x фільтр масляний, пункт 24. JC B2W025PR фільтр повітряний. Таким чином, для усунення порушення, враховуючи вищенаведене, а також рік випуску автомобілів та з метою економії коштів вимагаємо видалити вимоги Замовника про те, що «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів проводяться лише з використанням оригінальних запчастин» і що «Учасник повинен забезпечити використання тільки оригінальних автозапчастин», натомість встановити, що «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів проводяться з використанням нових та якісних запчастин». Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Спостерігайте за змінами, які будуть відображені у тендерній документації найближчим часом.
надання роз'яснень щодо розрахунку вартості послуг
Дата подання: 12 травня 2020 17:50
Дата відповіді: 13 травня 2020 13:45
Доброго дня! У Розрахунку вартості послуг (Додаток 2 до Тендерної документації) Замовником встановлений перелік послуг, запчастин і матеріалів. Просимо надати роз’яснення, що саме має Замовник на увазі: 2.Автомобіль: SKODA OCTAVIA держ. номер: ВН1897НВ VIN: TMBJG01U54B012396 рік вип. 2004 Пункт 16 - Ремонт передньої лівої цапфи Пункт 34 - Заміна розйома заднього склоочисника Пункт 74 - Ремонт патрубка системи охолодження. 18. Автомобіль: ВАЗ 2115 держ. номер: 161604 VIN: ВАЗ 2115 Пункт 12. Ремонт склопідіймачів передніх Пункт 13. Ремонт щитка приладів Пункт 15. Ремонт трапеції склоочисників. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Усі вказані вами пункти означають надання послуг без застосування нових матеріалів та/або запчастин.
надання роз'яснень щодо розрахунку вартості послуг
Дата подання: 12 травня 2020 17:59
Дата відповіді: 13 травня 2020 13:46
Доброго дня! У Розрахунку вартості послуг (Додаток 2 до Тендерної документації) Замовником встановлений перелік послуг, запчастин і матеріалів. Але перелік запасних частин, встановлений Замовником, не відповідає переліку послуг, які повинні надавати Учасники. Наприклад, 7.Автомобіль: VOLKSWAGEN Passat.2,8 держ. номер: ВН1887НВ VIN: WVWZZZ3BZ4P255132 рік вип. 2004 Пункт 39. Голівка блоку (ліва). Розібрати і зібрати. Пункт 40. Голівка блоку (права). Розібрати і зібрати. Пункт 41. Блок циліндрів. Розібрати і зібрати. Таким чином, просимо привести розрахунок вартості послуг у відповідності до переліку послуг і запасних частин. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Усі вказані вами пункти означають надання послуг без застосування нових матеріалів та/або запчастин.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-001408-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ», Код ЄДРПОУ:34737565
Дата подання: 02 червня 2020 15:07
Переглянути своє незаконне рішення щодо визнання переможцем відкритих торгів ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА". Відхилити тендерну пропозицію
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ
Одеського державного університету внутрішніх справ
Голові тендерного комітету
Дубенко О.М.
СКАРГА
08.05.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднене оголошення щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів) для потреб Одеського державного університету внутрішніх справ (надалі-Замовник), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-08-001408-b.
За результатами аукціону, який відбувся 25.05.2020 року тендерна пропозиція ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА", (ЄДРПОУ/ІПН 2648207236, юридична адреса: 65058, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА буд. 6/6 кв. 189) є найбільш економічно вигідною пропозицією.
01 червня 2020 об 11:53 Замовник розмістив у електронній системі Протокол розгляду тендерних пропозицій: файл „Протокол FR12” - Протокол засідання тендерного комітету Одеського державного університету внутрішніх справ № 12 від 01.06.2020 року (далі – Протокол), яким переможцем відкритих торгів визначено ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА".
Замовником визначено, що тендерна пропозиція Учасника ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА", була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації, порушень не вбачається.

Детально ознайомившись з Протоколом, вважаємо, що Замовник своїм рішенням порушив права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а також порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі» і не дотримався вимог тендерної документації, а саме:

На виконання п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами аукціону та розгляду документів поданих ФОП "КУЗНЕЦОВИМ ПАВЛОМ ВІКТОРОВИЧЕМ" у складі тендерної пропозиції, було виявлено деяку невідповідність та відповідно до п. 17 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА" було повідомлено про таку невідповідність. Протягом доби учасник ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ", виправив усі зауваження, тому відповідає умовам тендерної документації Замовника та порушень не вбачається.

Вважаємо, що Замовник неправомірно застосував вимоги статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надані Учасником ФОП "КУЗНЕЦОВИМ ПАВЛОМ ВІКТОРОВИЧЕМ".
По-перше, Замовником допущена помилка у Протоколі щодо визначення правових підстав застосування необхідності виправлення виявлених деяких невідповідностей та відповідно зробив посилання на п. 17 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями станом на 01.06.2020) не містить пункту 17.

Пунктом 16 стаття 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
«Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Пункт 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Замовником, пунктом 5 розділу 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, передбачено вичерпний перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з позначкою «відсутні», яке було розміщено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28.05.2020 09:51 містить перелік документів/інформації, які ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" повинні усунути/виправити, а саме:
«1. Гарантійний лист про термін дії пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) – відсутній. 2. Акти наданих послуг до аналогічного договору (з ОДУВС), вказаного у довідці про виконання аналогічних договорів – відсутні. 3. Лист про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - вказаний із помилковою (застарілою) назвою Закону. 4. Гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутній. 5. Гарантійний лист щодо погодження з умовами оцінки тендерних пропозицій, вказаних у тендерній документації - відсутній. 6. Лист щодо формування цінової пропозиції за цінами, які відповідають поточним цінам в регіоні – відсутній. 7. Інформаційне повідомлення про те, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень – відсутнє. 8. Довідка з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства – відсутня. 9. Гарантійний лист про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір – відсутній. 10. Лист-гарантія про те, що у разі визначення Учасника переможцем він зобов'язується розмістити наведені вище документи (у Додатку№ 1) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією».
Вважаємо, що інформація/документи ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" - 4. Гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутній. 5. Гарантійний лист щодо погодження з умовами оцінки тендерних пропозицій, вказаних у тендерній документації - відсутній. 6. Лист щодо формування цінової пропозиції за цінами, які відповідають поточним цінам в регіоні – відсутній. 7. Інформаційне повідомлення про те, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень – відсутнє. 8. Довідка з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства – відсутня. 9. Гарантійний лист про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір – відсутній. 10. Лист-гарантія про те, що у разі визначення Учасника переможцем він зобов'язується розмістити наведені вище документи (у Додатку№ 1) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією, не відносяться до інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
За цих обставин, Замовник не вправі був застосовувати норми пункту 16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які не відносяться до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Крім того, аналіз норм пункту 16. ст. 29 та статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відсутність інформації та/або документів, які передбачені тендерною документацією є підставою для відхилення тендерної пропозицію Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, учасником ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" було надано тендерну пропозицію, яка не відповідає всім критеріям та умовам Тендерної документації Замовника.
Замовник повинен був, при розгляді тендерної пропозиції ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" на відповідність критеріям, встановленим статтею 16 та 17 Закону, та умовам тендерної документації, відхилити її відповідно до статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Враховуючи вищевикладене на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог встановлених в тендерній документації на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів)» Ідентифікатор закупівлі -
UA-2020-05-08-001408-b, просимо:
1. Переглянути своє незаконне рішення щодо визнання переможцем відкритих торгів ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА". Відхилити тендерну пропозицію ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
2. Розглянути наступні тендерні пропозиції учасників закупівлі на їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації.

ДИРЕКТОР ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» СІРОШТАН В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 12:20
Задовольнити вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-05-08-001408-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2648207236
Дата подання: 11 червня 2020 16:51
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: Код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Оскарження визначення переможця
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

05 червня 2020 12:20
Протоколpdf.pdf

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000051 ● 7f238d9d60c64eceb76ba5bf839a67a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2020 Одеса № 128

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 08.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.05.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель
6. UA-2020-05-08-001408-b 08.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усі зауваження були виправлені в зазначений термін, про що свідчить тендерна документація у новій редакції та перелік змін до неї, оприлюднені на майданчику Zakupki.prom.ua автоматизованої системи Prozzoro від 15.05.2020 року.

2020-05-15 13:37:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-05-15 13:49:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" 622 954,00
UAH з ПДВ
489 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» 631 277,40
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТРОЯНСЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ 677 697,00
UAH з ПДВ
525 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 10:59
зміни.rar
22 травня 2020 14:25
банківськагарантія.rar
22 травня 2020 14:25
тендернапропозиція.rar

Публічні документи

12 червня 2020 09:12
довідка ДПІ
10 червня 2020 15:22
довідка мвд
06 червня 2020 18:08
ДОКУМЕНТИ_ІНФОРМАЦІЯ
06 червня 2020 18:08
пропозиція_після торгів
23 травня 2020 16:26
sign.p7s
23 травня 2020 16:23
документи пропозиції.rar
22 травня 2020 15:46
sign.p7s
22 травня 2020 15:38
ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН.rar
22 травня 2020 15:38
документи пропозиції.rar
22 травня 2020 15:38
тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 15:38
юридичні документи_2019.rar
22 травня 2020 15:38
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

23 травня 2020 15:05
sign.p7s
23 травня 2020 14:58
3 Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2020 14:58
Проект договору.pdf
23 травня 2020 14:58
Відгук ДФС.pdf
23 травня 2020 14:58
5 Довідка про МТБ.pdf
23 травня 2020 14:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 травня 2020 14:58
ІНН Троянський.pdf
23 травня 2020 14:58
19 Лист-згода.pdf
23 травня 2020 14:58
Договір ДФС.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2648207236
Рішення скасоване 489 999,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 09:51
ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2648207236
Відхилено 489 999,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:24
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»
#34737565
Переможець 490 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:58

Вимога про усунення невідповідностей

1. Гарантійний лист про термін дії пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) – відсутній. 2. Акти наданих послуг до аналогічного договору (з ОДУВС), вказаного у довідці про виконання аналогічних договорів – відсутні. 3. Лист про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - вказаний із помилковою (застарілою) назвою Закону. 4. Гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутній. 5. Гарантійний лист щодо погодження з умовами оцінки тендерних пропозицій, вказаних у тендерній документації - відсутній. 6. Лист щодо формування цінової пропозиції за цінами, які відповідають поточним цінам в регіоні – відсутній. 7. Інформаційне повідомлення про те, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень – відсутнє. 8. Довідка з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства – відсутня. 9. Гарантійний лист про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір – відсутній. 10. Лист-гарантія про те, що у разі визначення Учасника переможцем він зобов'язується розмістити наведені вище документи (у Додатку№ 1) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією – відсутня.

Документи

05 червня 2020 12:24
sign.p7s
05 червня 2020 12:22
Протоколpdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»
#34737565
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 червня 2020 14:59
325-20.pdf укладений
25 червня 2020 14:50

Актуальні тендери

До пошуку