Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Миколайович Дубенко +380487365055 oduvsprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 14:47 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 135 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 13:33 |
Перелік змін до закупівлі.pdf | |
15 травня 2020 13:33 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf | |
08 травня 2020 11:11 |
Тендерна документація.pdf |
15 травня 2020 13:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2020 13:33 |
Перелік змін до закупівлі.pdf
|
|||
15 травня 2020 13:33 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf
|
|||
08 травня 2020 11:11 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Одеського державного університету внутрішніх справ
Голові тендерного комітету
Дубенко О.М.
СКАРГА
08.05.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднене оголошення щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів) для потреб Одеського державного університету внутрішніх справ (надалі-Замовник), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-08-001408-b.
За результатами аукціону, який відбувся 25.05.2020 року тендерна пропозиція ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА", (ЄДРПОУ/ІПН 2648207236, юридична адреса: 65058, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА буд. 6/6 кв. 189) є найбільш економічно вигідною пропозицією.
01 червня 2020 об 11:53 Замовник розмістив у електронній системі Протокол розгляду тендерних пропозицій: файл „Протокол FR12” - Протокол засідання тендерного комітету Одеського державного університету внутрішніх справ № 12 від 01.06.2020 року (далі – Протокол), яким переможцем відкритих торгів визначено ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА".
Замовником визначено, що тендерна пропозиція Учасника ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА", була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації, порушень не вбачається.
Детально ознайомившись з Протоколом, вважаємо, що Замовник своїм рішенням порушив права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а також порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі» і не дотримався вимог тендерної документації, а саме:
На виконання п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами аукціону та розгляду документів поданих ФОП "КУЗНЕЦОВИМ ПАВЛОМ ВІКТОРОВИЧЕМ" у складі тендерної пропозиції, було виявлено деяку невідповідність та відповідно до п. 17 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА" було повідомлено про таку невідповідність. Протягом доби учасник ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ", виправив усі зауваження, тому відповідає умовам тендерної документації Замовника та порушень не вбачається.
Вважаємо, що Замовник неправомірно застосував вимоги статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надані Учасником ФОП "КУЗНЕЦОВИМ ПАВЛОМ ВІКТОРОВИЧЕМ".
По-перше, Замовником допущена помилка у Протоколі щодо визначення правових підстав застосування необхідності виправлення виявлених деяких невідповідностей та відповідно зробив посилання на п. 17 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями станом на 01.06.2020) не містить пункту 17.
Пунктом 16 стаття 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
«Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Пункт 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Замовником, пунктом 5 розділу 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, передбачено вичерпний перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з позначкою «відсутні», яке було розміщено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28.05.2020 09:51 містить перелік документів/інформації, які ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" повинні усунути/виправити, а саме:
«1. Гарантійний лист про термін дії пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) – відсутній. 2. Акти наданих послуг до аналогічного договору (з ОДУВС), вказаного у довідці про виконання аналогічних договорів – відсутні. 3. Лист про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - вказаний із помилковою (застарілою) назвою Закону. 4. Гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутній. 5. Гарантійний лист щодо погодження з умовами оцінки тендерних пропозицій, вказаних у тендерній документації - відсутній. 6. Лист щодо формування цінової пропозиції за цінами, які відповідають поточним цінам в регіоні – відсутній. 7. Інформаційне повідомлення про те, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень – відсутнє. 8. Довідка з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства – відсутня. 9. Гарантійний лист про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір – відсутній. 10. Лист-гарантія про те, що у разі визначення Учасника переможцем він зобов'язується розмістити наведені вище документи (у Додатку№ 1) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією».
Вважаємо, що інформація/документи ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" - 4. Гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутній. 5. Гарантійний лист щодо погодження з умовами оцінки тендерних пропозицій, вказаних у тендерній документації - відсутній. 6. Лист щодо формування цінової пропозиції за цінами, які відповідають поточним цінам в регіоні – відсутній. 7. Інформаційне повідомлення про те, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень – відсутнє. 8. Довідка з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства – відсутня. 9. Гарантійний лист про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір – відсутній. 10. Лист-гарантія про те, що у разі визначення Учасника переможцем він зобов'язується розмістити наведені вище документи (у Додатку№ 1) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією, не відносяться до інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
За цих обставин, Замовник не вправі був застосовувати норми пункту 16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які не відносяться до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Крім того, аналіз норм пункту 16. ст. 29 та статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відсутність інформації та/або документів, які передбачені тендерною документацією є підставою для відхилення тендерної пропозицію Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, учасником ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" було надано тендерну пропозицію, яка не відповідає всім критеріям та умовам Тендерної документації Замовника.
Замовник повинен був, при розгляді тендерної пропозиції ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" на відповідність критеріям, встановленим статтею 16 та 17 Закону, та умовам тендерної документації, відхилити її відповідно до статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог встановлених в тендерній документації на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів)» Ідентифікатор закупівлі -
UA-2020-05-08-001408-b, просимо:
1. Переглянути своє незаконне рішення щодо визнання переможцем відкритих торгів ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА". Відхилити тендерну пропозицію ФОП "КУЗНЕЦОВА ПАВЛА ВІКТОРОВИЧА" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
2. Розглянути наступні тендерні пропозиції учасників закупівлі на їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації.
ДИРЕКТОР ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» СІРОШТАН В.В.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000051 ● 7f238d9d60c64eceb76ba5bf839a67a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 14:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2020 Одеса № 128
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 08.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель
6. UA-2020-05-08-001408-b 08.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усі зауваження були виправлені в зазначений термін, про що свідчить тендерна документація у новій редакції та перелік змін до неї, оприлюднені на майданчику Zakupki.prom.ua автоматизованої системи Prozzoro від 15.05.2020 року.
2020-05-15 13:37:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-05-15 13:49:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" |
622 954,00
UAH з ПДВ
|
489 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» |
631 277,40
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТРОЯНСЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ |
677 697,00
UAH з ПДВ
|
525 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" #2648207236 |
Рішення скасоване |
489 999,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 12:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 09:51
|
ФОП "КУЗНЕЦОВ ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ" #2648207236 |
Відхилено |
489 999,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 12:24
|
|
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» #34737565 |
Переможець |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 14:59
|
325-20.pdf | укладений |
25 червня 2020 14:50
|