Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи теплопостачання в спальному та учбовому корпусах за адресою: м.Харків, вул. Михайла Гуревича 27
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-05-08-000971-c 56d2ecdc447044aeb45c55dffb12d22f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіпова Ніна

+38 057 315 24 36 sannvk1@internatkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Харківська санаторна школа №1" Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14110092
Місцезнаходження: 61080, Україна , Харківська обл., Харків, 6L070, м Xapків, вул. Михайла Гуревича 27
Контактна особа: Єсіпова Ніна
+38 057 315 24 36
sannvk1@internatkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 14:53
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт системи теплопостачання в спальному та учбовому корпусах за адресою: м.Харків, вул. Михайла Гуревича 27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Михайла Гуревича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до акту здачі-прийняття наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 14:47
ТД_ПР теплопостачання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000068 ● c149c8ba29b945a493aa383e638bc823
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 18:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
04.06.2020 №114
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 04.06.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.06.2020 № 114

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
3 UA-2020-05-08-000971-c 08.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-19 15:36:22

Звернення до Північно-східного офісу Держаудитслужби за роз’ясненнями змісту висновку та його зобов’язань

КЗ «Харківська санаторна школа № 1» ХОР (надалі – «Замовник») проведено публічну закупівлю «Поточний ремонт системи теплопостачання в спальному та учбовому корпусах за адресою: м.Харків, вул. Михайла Гуревича 27, 205000UAH, 45330000-9, ДК021, 1, посл.» за індикатором UA-2020-05-08-000971-c.
Згідно до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.06.2020 р. встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозицій, а саме: за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Північно-східним офісом Держаудитслужби зобов’язано усунути порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
«Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовник вважає задоцільним звернутися до Північно-східного офісу Держаудитслужби за роз’ясненнями змісту висновку та його зобов’язань.
Замовник розуміє, що необхідно виконати вчасно вимоги органу державного фінансового контролю та опублікувати результати такого виконання, але наразі є незрозумілим, враховуючи новітню процедуру моніторингу та зміни до діючого ЗУ «Про закупівлю», саме в який спосіб Замовник має виконати зобов’язання у вищевказаному висновку: чи то скасувати публічні торги, чи то запитати у учасників торгів недостатню інформацію, чи ще іншим шляхом, із відповідною регламентацією відповідної норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до ч. 2 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
З наведеного вбачається, що Замовник має оприлюднити інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень. Тому, просимо в найкоротший термін надати роз’яснення щодо способу усунення порушень за вищевказаним висновком, щоб Замовник встиг належним чином їх виконати.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КЗ «Харківська санаторна школа № 1» ХОР (надалі – «Замовник») проведено публічну закупівлю «Поточний ремонт системи теплопостачання в спальному та учбовому корпусах за адресою: м.Харків, вул. Михайла Гуревича 27, 205000UAH, 45330000-9, ДК021, 1, посл.» за індикатором UA-2020-05-08-000971-c. Згідно до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.06.2020 р. встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозицій, а саме: за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Північно-східним офісом Держаудитслужби зобов’язано усунути порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Замовник звернувся до Північно-східного офісу Держаудитслужби за роз’ясненнями змісту висновку та його зобов’язань. У відповідності до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник повідомляє про те, що не погоджується із висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби та надає аргументовані заперечення до такого висновку, які полягають у наступному. Згідно вимог Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначенням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF (Portable Document Format) з: лист-згода про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 4. Відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя. Керуючись роз’ясненням Міністерства юстиції 21.12.2011 (посилання https://helsinki.org.ua/2011/12/minyust-roz-yasnyv-scho-take-personalni-dani/) вважаємо, що персональними даними є: паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудова книжка, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я. Учасник ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» жодних вищеперерахованих документів на Кузьмича Юрія Олексійовича у тендерній пропозиції не використовував. Тому, лист-згоду про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, від Кузьмича Юрія Олексійовича надавати не потрібно. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації: Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику Тендерну пропозицію (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Площадкою Прозорро не передбачена можливість завантаження документів Учасника, пропозиція якого визначена, як наступна найбільш економічно вигідна. Тому, Учасник 25.05.2020 року надіслав оновлену пропозицію на зазначену електронну адресу: sannvk1@internatkh.org.ua, тобто не порушив вимоги Замовника. Відповідно абз. 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» після визнання переможцем торгів, ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надав (шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель) Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Комунальний заклад «Харківська санаторна школа № 1» Харківської обласної ради приймає до уваги висновок моніторингу. Враховуючи вищезазначене, комісія Комунального закладу «Харківська санаторна школа №1» Харківської обласної ради доходить до висновку про визнання результату проведення закупівлі такими, що відбулися у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-06-22 14:04:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 196 729,20
UAH з ПДВ
196 729,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛІСТ" 202 300,00
UAH з ПДВ
202 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 12:22
Електронний підпис
26 травня 2020 12:22
Довідка МВС.zip
20 травня 2020 10:49
Електронний підпис
20 травня 2020 10:49
8. Технічні вимоги.pdf
20 травня 2020 10:49
93.imd
20 травня 2020 10:49
22. Кошторис.pdf
20 травня 2020 10:49
19. Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 10:49
7. Відповідність ст 17.pdf
20 травня 2020 10:49
6.Дозвіл.pdf
20 травня 2020 10:49
6.Декларація.pdf
20 травня 2020 10:49
6. Інформаційний лист.pdf
20 травня 2020 10:49
5.Ліцензія.pdf
20 травня 2020 10:49
29. Відомості ЄДРОПОУ.pdf
20 травня 2020 10:49
23. Сертифікати якості.pdf
20 травня 2020 10:49
21. Акт обстеження.pdf
20 травня 2020 10:49
17. Захист довкілля.pdf
20 травня 2020 10:49
16. Відомості про під-во.pdf
20 травня 2020 10:48
15. Статут.pdf
20 травня 2020 10:48
14. Довідки з банку.pdf
20 травня 2020 10:48
12.Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 09:50
Уставні документи.zip
21 травня 2020 09:50
Трудові відносини.pdf
21 травня 2020 09:50
Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 09:50
сертифікат якості.pdf
21 травня 2020 09:50
Посвідчення.pdf
21 травня 2020 09:50
Опис тех процесу.pdf
21 травня 2020 09:50
Довідка про штат.pdf
21 травня 2020 09:50
Довідка про субпідряд.pdf
21 травня 2020 09:50
Довідка про досвід.pdf
21 травня 2020 09:50
Гарантійний лист.pdf
21 травня 2020 09:50
Аналогічний договір.pdf
21 травня 2020 09:50
Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛІСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
Переможець 196 729,20
UAH з ПДВ
26 травня 2020 12:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
196 729,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 15:17
Протокол_помилка (1).PDF зміни до договору
18 червня 2020 15:17
1_Протокол_помилка.PDF укладений
18 червня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 15:13
Додугода_1_126 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2020 15:13
1_Додугода_1_126.pdf укладений
18 червня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 15:07
Договір_труби.PDF укладений
11 червня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1.1 та розділ 14 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки при заповнені форм документів
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 196 729,20
UAH (в тому числі ПДВ 32 788,20 UAH)