Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти немарковані
Очікувана вартість
250,00 UAH
UA-2020-05-08-000406-c 1dd9c49b275444b69918fc1010b28b04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ващенко Володимир Іванович

+380974334515 zitoncpp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ Житомирський навчальний центр підготовки поліцейських
Код ЄДРПОУ: 40205385
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Князів Острозьких 112а
Контактна особа: Ващенко Володимир Іванович
+380974334515
zitoncpp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 шт
Ціна за одиницю: 0.5UAH з ПДВ
конверти немарковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул . Князів Острозьких, 112а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2020  —  15 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 шт
Ціна за одиницю: 2UAH з ПДВ
конверти немарковані А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул . Князів Острозьких, 112а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2020  —  15 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

08 травня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 250,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 11:45

Документи

08 травня 2020 11:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
конверти немарковані 360 шт 0,50
UAH з ПДВ
конверти немарковані А4 35 шт 2,00
UAH з ПДВ