Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс)
Очікувана вартість
21 024 165,00 UAH
UA-2020-05-07-005097-b ● 2a065b17d1fc42eea91fac1062f952e4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Павло Терех +0322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 21:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 21 024 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 120,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація
Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Розгорнути
Згорнути
Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80191, Україна, Львівська область, смт. Гірник, вул. Шахтарська, 8 та 8 «а»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови розрахунків визначені договором Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 22:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 18:20 |
Тендерна документація 22.05.docx | |
22 травня 2020 18:20 |
Рішення про внесення змін 22.05.docx | |
07 травня 2020 21:28 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
07 травня 2020 21:28 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx | |
07 травня 2020 21:28 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
07 травня 2020 21:28 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx | |
07 травня 2020 21:28 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx |
29 травня 2020 22:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2020 18:20 |
Тендерна документація 22.05.docx
|
||||||
22 травня 2020 18:20 |
Рішення про внесення змін 22.05.docx
|
||||||
07 травня 2020 21:28 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
|
||||||
07 травня 2020 21:28 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
07 травня 2020 21:28 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
||||||
07 травня 2020 21:28 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
|
||||||
07 травня 2020 21:28 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 травня 2020 10:13
Дата відповіді: 19 травня 2020 17:45
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-07-005097-b на «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.»
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників.
1. У розділі 4 Тендерної документації п. 1 вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.05.2021 р. (час визначено в оголошенні), проте в системі електронних закупівель ProZorro розміщена інформація, що подача пропозицій здійснюється 7 трав. 21:28 – 27 трав. 21:00. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність.
2.У Додатку №2 Тендерної документації згідно розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) завірена його печаткою та підписом. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки технічним завданням не передбачено виконання робіт з проектування, а тим більше - Архітектурного проектування. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 122 від 23.03.2012 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа (ГАПа), розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа (ГАПа). .
Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері.
Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 травня 2020 12:24
Дата відповіді: 19 травня 2020 17:45
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-07-005097-b на «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.»
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід висувається вимога про
документальне підтвердження трудового стажу та освіти працівників:
• головний інженер (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» та досвідом роботи в будівництві не менше 10 років);
• виконроб (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» та досвідом роботи в будівництві не менше 5 років). На підтвердження надати скан-копії оригіналів дипломів про освіту, всіх сторінок трудових книжок.
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах підрядні організації, у яких наявні:
1. працівники з досвідом роботи менше ніж 10 років - для головного інженера та менше 5 років - для виконроба,
2. працівники (головний інженер, виконроб) які мають вищу освіту за іншою спеціальністю.
Від так, згідно Наказу Міністерства праці та соціальної політики України №336 від 29 грудня 2004 року Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, кваліфікаційними вимогами до головного інженера є: наявність повної вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня відповідного професійного спрямування - не менше 5 років.
Згідно Довідника професій (випуск 64) кваліфікаційними вимогами до виконавця робіт є: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Післядипломна освіта у сфері управління. Стаж роботи майстром у будівництві — не менше 2 років.
Отже, як ми бачимо, у жодному законодавчому акті не міститься вимоги про наявність у головного інженера та виконроба вищої освіти саме за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво», дана вимога є дискримінаційною, та порушує можливість інших учасників взяти участь у даній закупівлі. Також вважаємо, що дана вимога прописана під конкретного учасника, оскільки в заданому діапазоні знаходяться лише працівники _які мають вищу освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» в тому числі відповідний досвід роботи в будівництві, що передбачається Замовником. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері.
Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності підтвердження інформації про наявність ІТР встановлена вимога щодо підтвердження освіти та трудового стажу працівників, відповідно до якої на підтвердження учасник повинен надати скан-копії оригіналів дипломів про освіту, всіх сторінок трудових книжок. Дана вимога є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним ( ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Як наслідок, пропозиція такого учасника буде несправедливо відхилена замовником через формальну невідповідність умовам тендерної документації, а інші учасники, яким така згода надана була, будуть мати перевагу перед іншими учасниками, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників.
Також слід врахувати те що Замовник вимагає скан-копію всіх сторінок трудових книжок, відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Варто зауважити, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»). Однак якщо процедури обробки персональних даних працівника виходять за межі дозволу, наданого володільцеві відповідно до трудового законодавства лише для здійснення його повноважень, тоді потрібно отримати згоду від працівника. Отже роботодавець, який є володільцем персональних даних не може надати без згоди працівників скан-копії всіх сторінок трудових книжок. Таким чином, сформувавши вимоги Тендерної документації, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть надати вище зазначені документи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї такі положення.
Звертаємо увагу на те що відповідно до ст.24 Кодексів законів про працю при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Законодавством чітко не передбачено, що громадянин зобов’язаний надати оригінал документу про освіту, відповідно роботодавцем можуть прийматися засвідченні копії таких документів. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників які у складі пропозиції не надали оригінали документів про освіту працівників, а лише засвідченні копії таких документів, як наслідок такі учасники будуть відхилені замовником.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Незрозуміла вимога
Дата подання: 22 травня 2020 19:18
Дата відповіді: 29 травня 2020 22:33
В Розділі 2 Додатку 2 тендерної документації замовника під символом "*" в примітках під таблицею "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" мається напис:
"* Зазначається для працівників, щодо яких чинними нормами і правилами передбачено їх присвоєння", із змісту якого не зрозуміло чого чи відносно кого стосується ця вимога, адже по тексту довідки або за змістом тендерної документації чи окремо взятого документу Додатку 2 не зазначено відповідної позначки"*"
З огляду на вищевикладене, прошу надати роз'яснення з цього приводу або привести тендерну документацію в цій частині у відповідність
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до чинного законодавтства є затверджений типовий перелік посад керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів промисловості, будівництва, сільського господарства, транспорту і зв'язку та інших галузей народного господарства, що підлягають атестації у відповідності до постанови Ради Міністрів СРСР від 26 липня 1973 р. N 531. Саме про це і й де мова у зазначеній вимозі
Незрозуміла вимога
Дата подання: 22 травня 2020 19:35
Дата відповіді: 29 травня 2020 22:37
Розділом 4 Додатку 2 тендерної документації замовника встановлено вимога:
«Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі»
Питання: Оборот чого? І яким документом це необхідно підтвердити?
Відповідь: Зазначена вимога означає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік, тобто 2019. На ваш розсуд можна завантажити довідку у довільній формі із вказівкою цієї суми, однак Замовник для перевірки наявності та достовірності цієї інформації просить копії фінансової звітності.
Незрозуміла вимога
Дата подання: 22 травня 2020 20:41
Дата відповіді: 29 травня 2020 22:41
Відповідно до кваліфікаційних вимог встановлених у Додатку 2 тендерної документації вимагається надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, таблиця Г. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. В колонці 5 таблиці Г визначено: "Стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3 ". Звідси можна прийти до висновку, що аналогічний договір може бути в стадії виконання. Однак, в роз'ясненнях під таблицею серед іншого міститься напис:
"Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.", де вже йдеться про повністю виконаний такий договір.
Питання:
Якщо учасником буде надано лише один аналогічний договір на стадії виконання із зазначенням стану його виконання: "в процесі виконання", чи не буде це підставою для дискваліфікації, відхилення його пропозиції з підстав як такий, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації сформовані таким чином, що Замовник просить надати повністю виконаний аналогічний договір, а в колонці форми довідки вам потрібно вказати відсоток виконання. Однак учасник може запропонувати виключно наявний у нього договір, який може бути частково виконаний, однак такий договір тоді не буде підтверджувати кваліфікаційний критерій, що слугуватиме підставою для відхилення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-07-005097-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР", Код ЄДРПОУ:39895340
Дата подання: 22 травня 2020 19:00
Дискримінаційні вимоги
Тендерному комітету
Управління капітального будівництва
Львівської обласної державної адміністрації
Оголошення ID: UA-2020-05-07-005097-b
Згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-07-005097-b на «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»
В електронній системі по даній закупівлі потенційними учасниками наголошено на дискримінаційні умови та в обговореннях просили привести тендерну документацію у відповідність вимогам законодавства. Такі вимоги ми повністю підтримуємо та очікуємо на відповідні зміни. На це замовником надано відповідь про те, що найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Однак, рішенням замовника Протоколом засідання тендерного комітету від 22 травня 2020 р. внесено зміни лише в частині:
- Доповнення умов оголошення для проведення відкритих торгів інформацією про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
- Доповнення умов оголошення інформацією про категорію замовника;
- Викласти у новій редакції п.1 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції.
Замовник не виправдав сподівання та всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, не привів у відповідність наступні дискримінаційні вимоги, зокрема:
Додатком №2 Тендерної документації згідно розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) завірена його печаткою та підписом. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки технічним завданням не передбачено виконання робіт з проектування, а тим більше - Архітектурного проектування. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 122 від 23.03.2012 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа (ГАПа), розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа (ГАПа). Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та у відповідні її додатки, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Управління капітального будівництва
Львівської обласної державної адміністрації
Оголошення ID: UA-2020-05-07-005097-b
Згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-07-005097-b на «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»
В електронній системі по даній закупівлі потенційними учасниками наголошено на дискримінаційні умови та в обговореннях просили привести тендерну документацію у відповідність вимогам законодавства. Такі вимоги ми повністю підтримуємо та очікуємо на відповідні зміни. На це замовником надано відповідь про те, що найближчим часом відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Однак, рішенням замовника Протоколом засідання тендерного комітету від 22 травня 2020 р. внесено зміни лише в частині:
- Доповнення умов оголошення для проведення відкритих торгів інформацією про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
- Доповнення умов оголошення інформацією про категорію замовника;
- Викласти у новій редакції п.1 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції.
Замовник не виправдав сподівання та всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, не привів у відповідність наступні дискримінаційні вимоги, зокрема:
Додатком №2 Тендерної документації згідно розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) завірена його печаткою та підписом. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки технічним завданням не передбачено виконання робіт з проектування, а тим більше - Архітектурного проектування. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 122 від 23.03.2012 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа (ГАПа), розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа (ГАПа). Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та у відповідні її додатки, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 19:54
Замовник повідомляє, що вважає наявність такого працівника аргументованою вимогою, а не дискримінацією. Вимога є дискримінаційною тільки тоді, коли сформована без наявного обґрунтування в нормативній базі та якщо така обмежує конкуренцію до монополістичного стану. В нашому випадку наявність інженера-проектувальника є цілком логічною, бо має: 1. нормативне підґрунтя; 2. цю вимогу може виконати більшість потенційних виконавців; 3. До того ж вона необхідна для того аби замовник переконався в належній освіті цього працівника зважаючи на соціальну важливість об’єкта будівництва, адже це школа, його велику очікувану вартість та те, що об’єкт має декілька черг здачі в експлуатацію. Будь- яка помилка може призвести до проблем із завершенням будівництва, затягне строки здачі в експлуатацію та ставить під загрозу безперебійне функціонування навчального закладу в майбутньому. Саме тому вважаємо, що підтвердження належного освітнього та кваліфікаційного рівня інженера-проектувальника є необхідним критерієм під час кваліфікації Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-005097-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР", Код ЄДРПОУ:39895340
Дата подання: 22 травня 2020 20:27
Дискримінаційні вимоги, обмеження конкуренції
Згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-07-005097-b на «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»
Детально проаналізувавши вимоги тендерної документації замовника, нами виявлено ряд дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь, як учасника даної закупівлі, зокрема:
Розділом 4 Додатку 2 тендерної документації замовника встановлено вимога:
«Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі»
Зазначена вимога порушує принципи здійснення закупівлі, оскільки значно знижує коло потенційних учасників.
Статтею 291.1 Податкового кодексу України (далі за текстом - ПК України) встановлюються правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.
Згідно 291.2 ПК України Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Статтею 291.3 ПК України визначено, що юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Відповідно до 291.4 ПК України визначено, що суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:
1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень;
2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.
Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;
3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 7000000 гривень;
4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники:
а) юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків;
б) фізичні особи - підприємці, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону України "Про фермерське господарство", за умови виконання сукупності таких вимог:
здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж;
провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;
не використовують працю найманих осіб;
членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім’ї у визначенні частини другої статті 3 Сімейного кодексу України;
площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів.
Статтею 291.5 ПК України серед переліку не встановлено обмежень за видом діяльності будівництво житлових і нежитлових будівель КВЕД 41.20 для вибору спрощеної системи оподаткування.
В той же час, відповідно до умов тендерної документації замовника, зокрема в «ІНСТРУКЦІЇ УЧАСНИКАМ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ» пунктом 5 під назвою «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» визначено, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»
Встановлюючи вимогу «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі» унеможливлює взяти участь у закупівлі суб’єктів господарювання на спрощеній системі оподаткування, оскільки їх обороти не відповідатимуть заявленим вимогам, відтак пропозиції таких учасників будуть несправедливо відхилені за невідповідністю вимогам тендерної документації.
Тендерна документація суперечить собі в різних її частинах з цього приводу.
В той же час, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких встановлено, що
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною другою зазначеної статті визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Частиною четвертою цієї статті в імперативному порядку встановлена заборона:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»
З огляду на викладене вбачається змова, оскільки умови закупівлі прописані під конкретного учасника, встановлено дискримінацію з метою обмеження участі інших учасників закупівлі, оборот яких за останній звітний період не відповідає заявленим вимогам, що значно звужує конкуренцію. Як наслідок, можна припустити, що під час формування вимог тендерної документації мають місце корупційний підхід і зловживання з метою отримання неправомірної вигоди.
Відповідно до зазначеного вимагаємо вимагаю усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію та у відповідні її додатки як такі, що забезпечать рівні можливості та умови для участі усім суб'єктам господарювання, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши вимоги тендерної документації замовника, нами виявлено ряд дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь, як учасника даної закупівлі, зокрема:
Розділом 4 Додатку 2 тендерної документації замовника встановлено вимога:
«Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі»
Зазначена вимога порушує принципи здійснення закупівлі, оскільки значно знижує коло потенційних учасників.
Статтею 291.1 Податкового кодексу України (далі за текстом - ПК України) встановлюються правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.
Згідно 291.2 ПК України Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Статтею 291.3 ПК України визначено, що юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Відповідно до 291.4 ПК України визначено, що суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:
1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень;
2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.
Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;
3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 7000000 гривень;
4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники:
а) юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків;
б) фізичні особи - підприємці, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону України "Про фермерське господарство", за умови виконання сукупності таких вимог:
здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж;
провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;
не використовують працю найманих осіб;
членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім’ї у визначенні частини другої статті 3 Сімейного кодексу України;
площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів.
Статтею 291.5 ПК України серед переліку не встановлено обмежень за видом діяльності будівництво житлових і нежитлових будівель КВЕД 41.20 для вибору спрощеної системи оподаткування.
В той же час, відповідно до умов тендерної документації замовника, зокрема в «ІНСТРУКЦІЇ УЧАСНИКАМ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ» пунктом 5 під назвою «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» визначено, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»
Встановлюючи вимогу «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі» унеможливлює взяти участь у закупівлі суб’єктів господарювання на спрощеній системі оподаткування, оскільки їх обороти не відповідатимуть заявленим вимогам, відтак пропозиції таких учасників будуть несправедливо відхилені за невідповідністю вимогам тендерної документації.
Тендерна документація суперечить собі в різних її частинах з цього приводу.
В той же час, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких встановлено, що
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною другою зазначеної статті визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Частиною четвертою цієї статті в імперативному порядку встановлена заборона:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»
З огляду на викладене вбачається змова, оскільки умови закупівлі прописані під конкретного учасника, встановлено дискримінацію з метою обмеження участі інших учасників закупівлі, оборот яких за останній звітний період не відповідає заявленим вимогам, що значно звужує конкуренцію. Як наслідок, можна припустити, що під час формування вимог тендерної документації мають місце корупційний підхід і зловживання з метою отримання неправомірної вигоди.
Відповідно до зазначеного вимагаємо вимагаю усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію та у відповідні її додатки як такі, що забезпечать рівні можливості та умови для участі усім суб'єктам господарювання, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 19:53
Під час встановлення цієї вимоги Замовник керується виключно ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ч.3 ст.16 у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Оскільки, Замовник встановлює вимогу у Розділі №4 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю з таким змістом: Оборот за попередній рік субєкта господарювання повинен становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, то вона не може вважатись такою, що дискримінує чи нівелює Учасників.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-005097-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР", Код ЄДРПОУ:39895340
Дата подання: 16 серпня 2020 22:13
про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон, протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до Рішення замовника без номера від 13.08.2020 року пропозиція ТОВ "Холдингова компанія "Квадратний метр" відхилена з підстав невідповідності абзацу першого ч. 3 ст. 22 Закону.
Як видно з вимог тендерної документації учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж устаткування (матеріалів), що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах тендерної документації та пропозиції учасника гарантійним листом від товаровиробника, а у разі, якщо товар не виробляється на території України, офіційного представника товаровиробника устаткування. Окремо по кожному з матеріалів значиться вимога про гарантування якості матеріалів шляхом надання відповідних документів – сертифікати відповідності, висновки СЕС. Вимоги підтвердження зв’язку між суб’єктом господарювання, що є автором гарантійного листа з суб’єктом господарювання на кого видані документи по якості тендерна документація не містить. Єдиною вимогою до цього є те, що документи мають бути чинні на дату подання такого документу.
Зважаючи на вищевикладене вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій. Вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "Холдингова компанія "Квадратний метр" умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до Рішення замовника без номера від 13.08.2020 року пропозиція ТОВ "Холдингова компанія "Квадратний метр" відхилена з підстав невідповідності абзацу першого ч. 3 ст. 22 Закону.
Як видно з вимог тендерної документації учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж устаткування (матеріалів), що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах тендерної документації та пропозиції учасника гарантійним листом від товаровиробника, а у разі, якщо товар не виробляється на території України, офіційного представника товаровиробника устаткування. Окремо по кожному з матеріалів значиться вимога про гарантування якості матеріалів шляхом надання відповідних документів – сертифікати відповідності, висновки СЕС. Вимоги підтвердження зв’язку між суб’єктом господарювання, що є автором гарантійного листа з суб’єктом господарювання на кого видані документи по якості тендерна документація не містить. Єдиною вимогою до цього є те, що документи мають бути чинні на дату подання такого документу.
Зважаючи на вищевикладене вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій. Вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "Холдингова компанія "Квадратний метр" умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 18:59
Замовник у відповідь на ваше звернення повідомляє, що ним було проведено повторну оцінку учасників керуючись рішенням АМКУ 29.07.2020 №142626-р/пк-пз на виконання статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-07-005097-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР", Код ЄДРПОУ:39895340
Дискримінаційні вимоги
Замовником в порушення вимог законодавства встановлено дискримінаційні вимоги в тендерній документації, які замовник пообіцяв усунути та внести відповідні зміни. Однак, станом на цей момент, замовником не усунуто порушення, а строк оскарження наближається до завершення. Враховуючи вищевикладене, нами прийнято рішення подати скаргу на умови закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-07-005097-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР", Код ЄДРПОУ:39895340
Дата подання: 09 липня 2020 18:24
Дата подання: 09 липня 2020 18:24
Скарга про неправомірні дії тендерного комітету
застосувавши дискримінаційний підхід та упереджене ставлення замовника до скаржника щодо оцінки тендерних пропозицій - порушено принципи здійснення закупівель та неправомірно відхилено тендерну пропозицію скаржника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 18:49
рішення від 13.07.2020 № 13444 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 18:49
інформація про перенесення розгляду скарги № 10793.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:03
інформація про перенесення розгляду скарги № 10996.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 11:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2020 № 14626.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 17:13
рішення від 29.07.2020 № 14626.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 21:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження.
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2020 14:32
Номер скарги: UA-2020-05-07-005097-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 13 липня 2020 15:10
Дата подання: 13 липня 2020 15:10
Скарга щодо неправомірного обрання переможця.
Просимо АМКУ скасувати рішення, щодо обрання переможцем закупівлі ПП "Альфабудсервіс".
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 16:14
рішення від 15.07.2020№13708+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 16:13
Інформація про перенесення розгляду скарги від 24.07.2020№11128.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 12:42
Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.07.2020№11412.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 12:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2020№15186.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 12:24
рішення від 07.08.2020№15186.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 20:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2020 14:33
Номер скарги: UA-2020-05-07-005097-b.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР", Код ЄДРПОУ:39895340
Дата подання: 21 серпня 2020 20:32
Дата подання: 21 серпня 2020 20:32
На неправомірні дії тендерного комітету під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю "Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) (код ДК 021:2015 – 45200000-9 – роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Замовник застосувавши дискримінаційний підхід неправомірно обрав переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 19:38
рішення від 27.08.2020 № 16139 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:38
інформація про перенесення розгляду скарги № 13962.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 10:16
інформація про перенесення розгляду скарги № 14324.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2020 00:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2020 № 17223.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 17:10
рішення від 14.09.2020 № 17223.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 17:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомлений та виконав рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 06 жовтня 2020 12:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР" |
18 903 813,51
UAH з ПДВ
|
18 903 813,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Альфабудсервіс |
20 196 111,32
UAH з ПДВ
|
19 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" |
20 773 279,38
UAH з ПДВ
|
19 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" |
20 954 356,98
UAH з ПДВ
|
20 773 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" |
21 020 100,00
UAH з ПДВ
|
21 020 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР" #39895340 |
Рішення скасоване |
18 903 813,51
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 17:59
|
ПП Альфабудсервіс #23953493 |
Рішення скасоване |
19 940 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 12:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР" #39895340 |
Очікує рішення |
18 903 813,51
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР" #39895340 |
Рішення скасоване |
18 903 813,51
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:59
|
|
ПП Альфабудсервіс #23953493 |
Рішення скасоване |
19 940 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:59
|
|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" #40390404 |
Рішення скасоване |
19 950 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 17:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2020 13:14 |
Кінець періоду оскарження: | 17 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 17 жовтня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Детальний опис міститься у протоколі відміни торгів |
Документи:
06 жовтня 2020 13:14
|
Електронний підпис |
06 жовтня 2020 12:04
|
Протокол (5).pdf |