Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відновлення елементів благоустрою території навпроти вул. Алчевських, 55 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 – землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
1 450 275,00 UAH
UA-2020-05-07-004992-b ● 85cd7be1d8d44e4d879f320e00b2ed9a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34393088 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав Федорович 0577252385 1564DKG.HMR@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 1 450 275,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відновлення елементів благоустрою території навпроти вул. Алчевських, 55 (капітальний ремонт) в м. Харків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Відновлення елементів благоустрою території навпроти вул. Алчевських, 55 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 – землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61023, Україна, Харківська область, Харків, Київський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 19:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 19:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
07 травня 2020 19:02 |
Додаток № 2.doc | |
07 травня 2020 19:02 |
Додаток № 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004992-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО", Код ЄДРПОУ:42656486
Дата подання: 26 травня 2020 13:11
Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ "ТПК "АЛЬТЕКО"
25 травня 2020 року Департаментом комунального господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) опубліковано Протокол № 7 Рішення уповноваженої особи Департаменту комунального господарства Харківської міської ради (далі – Рішення). Вищезазначеним Рішенням Замовник вирішено відхилити пропозицію ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» (далі – Учасник), як таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-05-07-004992-b (далі – оголошення), та вимогам до предмета закупівлі, зокрема Замовник зазначає, що «учасником не надано довідку, яку уповноважено на підписання договору про закупівлю, обмежень у Статуті та копію рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право на підписання договору про закупівлю відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
На виконання п.п. 8, 9, розділу ІНША ІНФОРМВЦІЯ Оголошення, Учасник у складі своєї пропозиції надав, зокрема, наступні документи: Наказ про призначення директора (файл 8.Повноваження директора.pdf), Рішення учасника ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» про призначення директора (файл 8.Повноваження директора.pdf), Рішення учасника №2 ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» Про зміну найменування ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» на ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» (файл 8.Повноваження директора.pdf), Довідка про повноваження директора (файл 9.Довідка про повноваження директора.pdf)
В наданих документах зазначено, що 20 листопада 2018 року громадянин України Багмут Євген Леонідович був призначений директором ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» (Рішення учасника ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» в тому числі і про призначення директора), 17 липня 2019 року ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» перейменовано на ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» (Рішення учасника №2 ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» про зміну найменування товариства), 19.07.2019 продовжено повноваження громадянина України Багмута Євгена Леонідовича на посаді директора ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» (Наказ ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» від 19.07.2019).
Таким чином ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО», надано всі документи передбачені Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-05-07-004992-b.
Розгорнути
Згорнути
На виконання п.п. 8, 9, розділу ІНША ІНФОРМВЦІЯ Оголошення, Учасник у складі своєї пропозиції надав, зокрема, наступні документи: Наказ про призначення директора (файл 8.Повноваження директора.pdf), Рішення учасника ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» про призначення директора (файл 8.Повноваження директора.pdf), Рішення учасника №2 ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» Про зміну найменування ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» на ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» (файл 8.Повноваження директора.pdf), Довідка про повноваження директора (файл 9.Довідка про повноваження директора.pdf)
В наданих документах зазначено, що 20 листопада 2018 року громадянин України Багмут Євген Леонідович був призначений директором ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» (Рішення учасника ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» в тому числі і про призначення директора), 17 липня 2019 року ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» перейменовано на ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» (Рішення учасника №2 ТОВ «ДОР-БУД-ТРАНС» про зміну найменування товариства), 19.07.2019 продовжено повноваження громадянина України Багмута Євгена Леонідовича на посаді директора ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» (Наказ ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО» від 19.07.2019).
Таким чином ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО», надано всі документи передбачені Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-05-07-004992-b.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 18:33
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «АЛЬТЕКО» була відхилена відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон), як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-05-07-004992-b, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: учасником не надано довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку Учасника, з інформацією про наявність у особи, яку уповноважено на підписання договору про закупівлю, обмежень у Статуті та копію рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством (відповідно до підпункту 6.6.16. пункту 6.6. розділу 6 Статуту, наданого ТОВ «ТПК «АЛЬТЕКО»), який дає право на підписання договору про закупівлю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО" |
958 355,96
UAH з ПДВ
|
958 355,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК "Інженер-21" |
1 207 150,00
UAH з ПДВ
|
1 207 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" |
1 435 700,00
UAH з ПДВ
|
1 435 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙР-КЛІМАТ БУД" |
1 448 500,00
UAH з ПДВ
|
1 448 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО" #42656486 |
Відхилено |
958 355,96
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 17:17
|
ТОВ БК "Інженер-21" #40779095 |
Відхилено |
1 207 150,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 17:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" #40446294 |
Переможець |
1 435 700,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 15:32
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 15:31
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 (1).pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 19:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 19:14
|
Договір.pdf | укладений |
11 червня 2020 19:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 7.2. розділу VІІ. «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «7.2. Повернення та неповернення забезпечення виконання цього Договору здійснюється відповідно до законодавства України та тендерної документації.». |
Номер договору про закупівлю: | 551 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 1 433 434 грн. 92 коп. (один мільйон чотириста тридцять три тисячі чотириста тридцять чотири грн. 92 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 238 905 грн. 82 коп.». 2. Пункт 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 3).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 24.09.2020р. Період виконання робіт: червень 2020р. – вересень 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 24.09.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 551 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |