Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Окуляри захисні
Очікувана вартість
205 140,00 UAH
UA-2020-05-07-002582-a 00d4aa01c1e14b84bbbf3f8dfa4d820e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суржко Ріта Андріївна

0574578364 surzhko@usv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Суржко Ріта Андріївна
0574578364
surzhko@usv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 18:00
Очікувана вартість: 205 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 025,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33730000-6: Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 шт
Окуляри захисні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, смт Панютине, Заводська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ на протязі 30 банківських днів, з дати реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку – фактури, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, податкової накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
22 травня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій