Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна |
Код ЄДРПОУ: | 01991731 |
Місцезнаходження: | 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл. |
Контактна особа: |
Шуневич Наталія Сергіївна +380413051000 NE-777-NE@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2020 13:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2020 13:47 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 13:42 |
ТД дрова 2020.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-03-000011 ● 2f1568224de04cefb02fa06c79a7466b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2020
№ 36
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.06.2020 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-05-07-002523-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю деревини паливної за ДК 021-2015 - 03410000-7 (Деревина) - Деревина паливна хвойних порід на суму 375000,00грн
2020-06-18 14:08:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє Підприемство "Коростишівський лісгосп АПК" Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприемства "Житомироблиагроліс" Житомирської обласної ради... |
361 608,00
UAH з ПДВ
|
311 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Коростишівське лісове господарство" |
374 784,00
UAH з ПДВ
|
312 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє Підприемство "Коростишівський лісгосп АПК" Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприемства "Житомироблиагроліс" Житомирської обласної ради... #32062890 |
Рішення скасоване |
311 998,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 15:12
|
Державне підприємство "Коростишівське лісове господарство" #00991858 |
Очікує рішення |
312 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 15:45
|
Дочірнє Підприемство "Коростишівський лісгосп АПК" Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприемства "Житомироблиагроліс" Житомирської обласної ради... #32062890 |
Відхилено |
311 998,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 15:45
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 10:57 |
Кінець періоду оскарження: | 11 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 11 липня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Стаття 30. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. -неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель; |
30 червня 2020 10:57
|
Електронний підпис |
30 червня 2020 10:53
|
протокол |