Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Очікувана вартість
1 262 867,00 UAH
UA-2020-05-06-004112-b d6de57ca763d4fa7ae0137e21ff33615
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Пономаренко

+380680600707
+380975641903
+380629528412
tenderdps@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142826
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59
Контактна особа: Інна Пономаренко
+380680600707,+380975641903,+380629528412
tenderdps@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:11
Очікувана вартість: 1 262 867,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 886,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85320, Україна, Донецька область, м. Мирноград, вул. Центральна, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Гоголя, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. А.Куїнджі, буд. 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, пл. Соборна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85004, Україна, Донецька область, м. Добропілля, пров. Європейський, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84000, Україна, Донецька область, смт. Олександрівка, площа Олександра Невського, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м. Торецьк, вул. Маяковського, буд. 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м. Волноваха, вулиця Менделєєва, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87400, Україна, Донецька область, смт Мангуш , просп. Миру, буд.75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Василя Першина, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85670, Україна, Донецька область, м. Вугледар , вул.30-ти річчя Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85500, Україна, Донецька область, смт Велика Новосілка, вул. Центральна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м. Курахове, вул. Пушкіна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84401, Україна, Донецька область, м Лиман, вул. Пушкіна, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька область, смт Нікольське, вул. Свободи, буд.128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф`єва, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Європейська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Георгієвська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Георгієвська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги", "Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДПС у Донецькій області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Нахімова, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 10:45
щодо надання Сертифікату системи управління якістю.docx
06 травня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:18
ТД_охорона.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 06 травня 2020 17:30
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:54
Доброго дня! Згідно тендерної документації учасник повинен надати: -інформацією про об’єкти оподаткування (рухоме, чи нерухоме майно) з використанням яких проводиться діяльність, з наданням реєстраційного номеру об’єкта оподаткування" Надайте будь ласка роз'яснення, про яке саме майно йде мова та який саме документ потрібно надати, щоб було посилання на інформацію про реєстраційний номер об’єкта оподаткування? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання!
Відповідно до підпункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Об'єктами оподаткування і об'єктами, пов'язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів. Такі об'єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.
Платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням (далі - об'єкти оподаткування), контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з Порядком обліку платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 N 1588, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за N 1562/20300 (далі - Порядок N 1588).
Відповідно до пункту 8.1 розділу VIII Порядку N 1588 платник податків зобов'язаний повідомляти про всі об'єкти оподаткування контролюючий орган за основним місцем обліку шляхом подання повідомлення за формою N 20-ОПП у строки, передбачені пунктом 8.4 цього розділу.
У повідомленні за формою N 20-ОПП надається інформація про всі об'єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду.
Дана інформація потрібна виключно для підтвердження наявності у учасника відповідного рухомого та нерухомого майна (матеріально-технічної бази), яке забезпечує виконання умов договору про надання послуг охорони у відповідної якості.
ЩОДО ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ, КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 09 травня 2020 16:42
Дата відповіді: 12 травня 2020 10:06
В переліку документів до тендерної пропозиції зазначено надання сертифікату ISO 9001:2015. Даний сертифікат є не є обов'язковими, так як проводитися в добровільному порядку та несе лише рекомендаційний порядок. Також, згідно з частиною 4 статті 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» зазначено, те що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію й призводять до дискримінації учасників. Просимо, на підставі вище зазначених фактів, виключити як обов’язкову наявність даного сертифікату, а саме ISO 9001:2015 з тендерної документації або вказати чинний законодавчий документ, згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001:2015 є обов’язковою для закупівлі з охоронних послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В переліку документів до тендерної пропозиції зазначено надання сертифікату ISO 9001:2015. Даний сертифікат є не є обов'язковими, так як проводитися в добровільному порядку та несе лише рекомендаційний порядок. Також, згідно з частиною 4 статті 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» зазначено, те що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію й призводять до дискримінації учасників. Просимо, на підставі вище зазначених фактів, виключити як обов’язкову наявність даного сертифікату, а саме ISO 9001:2015 з тендерної документації або вказати чинний законодавчий документ, згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001:2015 є обов’язковою для закупівлі з охоронних послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА" 1 261 426,50
UAH з ПДВ
934 362,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" 1 147 489,20
UAH з ПДВ
1 108 258,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 1 193 907,00
UAH з ПДВ
1 118 119,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-АЗОВ" 1 243 080,00
UAH з ПДВ
1 147 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 16:38
Електронний підпис
12 червня 2020 15:35
Електронний підпис
12 червня 2020 15:26
J14003~1.PDF
12 червня 2020 15:26
Dovidka_20135418650640187409.pdf.p7s
12 червня 2020 15:26
Dovidka_20135418650640187409.pdf
10 червня 2020 14:33
Електронний підпис
05 червня 2020 19:24
Електронний підпис
05 червня 2020 19:23
Довідка_про_ліцензію.PDF
05 червня 2020 19:23
Фото одягу.pdf
21 травня 2020 14:40
Електронний підпис
21 травня 2020 14:36
Проект договору.pdf
21 травня 2020 14:36
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
21 травня 2020 14:36
Захист_довкілля.pdf
21 травня 2020 14:36
Повідомлення 20-ОПП.pdf
21 травня 2020 14:36
Накази працівники.pdf
21 травня 2020 14:36
Фото одягу.pdf
21 травня 2020 14:36
Ліцензія.pdf
21 травня 2020 14:36
Витяг єд.податок.pdf
21 травня 2020 14:36
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 14:36
Витяг ЄДР.pdf
21 травня 2020 14:36
Наказ.pdf
21 травня 2020 14:36
Протокол.pdf
21 травня 2020 14:36
Статут.pdf
21 травня 2020 14:36
Тендерна_пропозиція.pdf
21 травня 2020 14:36
Реєстр_документів.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 14:53
довідка мвс.zip
21 травня 2020 19:46
Електронний підпис
21 травня 2020 19:39
26 проект договору.pdf
21 травня 2020 19:39
24 сертифікат iso 90012015.pdf
21 травня 2020 19:39
23 ліцензія охранка.pdf
21 травня 2020 19:39
22 копія статуту.pdf
21 травня 2020 19:39
21 копія витяг пдв.pdf
21 травня 2020 19:39
20 20-ОПП з квтитанціями.pdf
21 травня 2020 19:39
19 інфо про учасника.pdf
21 травня 2020 19:39
18 довідка ст17ЗУ.pdf
21 травня 2020 19:39
12 копія лист-відгук.pdf
21 травня 2020 19:39
11 довідка мат база.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 21:07
Електронний підпис
21 травня 2020 20:16
35. Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 20:16
24. Копії наказів.pdf
21 травня 2020 20:16
11. Сертифікат.PDF
21 травня 2020 20:16
10. Баланс.pdf
21 травня 2020 20:16
8. Ліцензія.PDF
21 травня 2020 20:16
7. Выписка.pdf
21 травня 2020 20:16
6. Паспорт директора.pdf
21 травня 2020 20:16
2. Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2020 20:16
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА"

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

ТОВ "АЛЬФА-АЗОВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА"
#39163625
Відхилено 934 362,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 18:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2020 16:36
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"
#40945059
Рішення скасоване 1 108 258,80
UAH з ПДВ
16 червня 2020 18:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 19:50
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"
#40945059
Відхилено 1 108 258,80
UAH з ПДВ
17 червня 2020 19:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 18:41
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 1 118 119,86
UAH з ПДВ
22 червня 2020 18:00

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації Головного управління ДПС у Донецькій області Учаснику було потрібно надати наступні документи: • «Інформація про учасника за формою, згідно з додатком 1 до тендерної документації»; • «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, згідно з додатком 3 до тендерної документації»; • «Інформація про застосування заходів із захисту довкілля з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання)»; • «інформація про об’єкти оподаткування (рухоме, чи нерухоме майно) з використанням яких проводиться діяльність, з наданням реєстраційного номеру об’єкта оподаткування, в разі наявності з підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання)»; • «Проект договору, визначений у додатку 6 до тендерної документації, кожна з сторінок якого містить підпис учасника чи його уповноваженого представника, найменування учасника торгів, надпис «З умовами проекту договору згоден» та відбитком печатки (у разі наявності)»; • «3.1 Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання послуг з охорони. Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати: - копії усіх вказаних договорів(-у); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1 (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації)»; • У додатку 5 до тендерної документації: - «п. 15. Наявність цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби. - п.16. У разі виникнення загрози майну Замовника, Виконавець повинен забезпечити реагування на виклик охорони мобільною групою протягом не більше 15 хвилин, надати підтвердження в довільній формі. - п. 17. На підприємстві повинен проводитись інструктаж особового складу з охорони праці та протипожежної безпеки (копії витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знання з охорони праці та пожежної безпеки дійсні на весь період надання послуг); - п. 19. Виконавець повинен забезпечити офіційне працевлаштування охоронників у кількості не менш 33 осіб, відповідно до законодавства, на підтвердження чого надає у складі пропозиції копії відповідних наказів про прийняття на роботу; - п. 20. Виконавець повинен надати копії свідоцтв охоронників у кількості не менш 33 осіб». У тендерної пропозиції ТОВ «ГАРБІС-ОХОРОНА» відсутні вищезазначені документи. Пропонуємо надати відповідні документи. У іншому разі замовник буде змушений відхилити пропозицію учасника ТОВ «ГАРБІС-ОХОРОНА».

Документи

01 червня 2020 18:09
Електронний підпис
01 червня 2020 18:07
протокол 67 відмова.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до додатку №5 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації Головного управління ДПС у Донецькій області Учасник повинен був підтвердити: 1) п.2. «Можливість підтримки охоронників за допомогою чергових груп»; п.9. «Виконавець повинен мати змогу, у разі виникнення позаштатної ситуації направити групу посилення для стабілізації ситуації з одночасним оповіщенням Замовника»; п.16. «У разі виникнення загрози майну Замовника, Виконавець повинен забезпечити реагування на виклик охорони мобільною групою протягом не більше 15 хвилин, надати підтвердження в довільній формі». У тендерній пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» надало копію договору термінового виклику наряду охорони від 04.12.2017 року строком дії до 31.12.2018 року з ТОВ «БЕЗПЕКА». Просимо надати інформацію, яка підтверджує наявність власної мобільної, чергової групи та обов’язково звернути увагу до вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Головного управління ДПС у Донецькій області - «Залучення субпідрядних організацій не передбачається». 2) п.3. «Охоронники повинні бути забезпечені формою, спецзасобами та зв’язку, технічними засобами охорони, транспортними засобами». У тендерній пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» надало Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП), у якій зазначено наявність одного автомобілю Шевроле Авео, який знаходиться на окупованої території (м. Донецьк). Просимо надати інформацію про можливість забезпечення виїзду мобільної групи за допомогою транспортних засобів до адміністративних будівель Головного управління у кількості 21 об’єктів. 3) п.4. «Персонал охорони виконує функції з охорони майна за обов’язкової наявності на його одязі ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності, згідно з його статутними документами». У тендерній пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» надало фото одягу охоронника без ознак належності до ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН». Просимо надати відповідні фото одягу охоронника з ознакою належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності, згідно з його статутними документами, а саме ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН». 4) п.8. «Для Виконавця є обов’язкова наявність централізованого пункту охорони, з можливістю допуску до нього представників Замовника»; п.15. «Наявність цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номера телефону такої служби». У тендерній пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» надало довідку про мобільну групу, диспетчерську службу, у який зазначені мобільні телефони цілодобової диспетчерської служби (0676201547,0503602102). Вказані телефони належать іншому підприємству, а саме ТОВ «БЕЗПЕКА». Просимо надати пояснення щодо розбіжності адреси зазначеної у ліцензії на провадження охоронної діяльності і адреси, зазначеної у статуті та інших уставних документах.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до статті 22 Закону у тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівель подання ними документально підтвердженої документації про їх відповідальність кваліфікаційним критеріям. Замовник установив: …. 1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій; 2) Учасник не може залучати потужності інших суб’єктів господарювання. ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» надані наступні документи: - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №1403-304 від 20.05.2020 року, у який відсутня інформація про наявність транспортних засобів (додаток №5 тендерної документації Замовника). - Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність Форма №20-ОПП до Головного управління ДПС у Харківській області від 20.05.2020 року, в якій найменування об’єкта оподаткування є автомобіль Шевроле Авео, який знаходиться за адресою: Донецька область місто Донецьк вул. Куйбишева, буд. 6, квартира 39. У зазначеному повідомленні (Форма №20-ОПП) відсутня інформація щодо наявності транспортних засобів (VOLKSWAGEN PASSAT, MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN TOURAN, HYUNDAI ELANTRA, TOYOTA RAV4), зазначених Учасником у договорі оренди транспортних засобів №5/2020 від 06 травня 2020 року. - Також, у повідомлені про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність Форма №20-ОПП до Головного управління ДПС у Харківській області від 20.05.2020 року в якій найменування об’єкта оподаткування є нежитлова будівля літ. А-2, яка знаходиться за адресою: Харківська область місто Харків вул. Шевченка, буд.32. У ліцензії на провадження господарської діяльності з зазначеною адресою: 03189 м. Київ вул. Академіка Вільямса, буд. 6-Д, офіс 43. - Договір термінового виклику наряду охорони №15 від 04.12.2017 року з ТОВ «БЕЗПЕКА», термін дії договору з 04.12.2017 до 31.12.2018 року. - Договір оренди транспортних засобів №5/2020 від 06 травня 2020 року, наданий додатково до тендерної пропозиції укладений між ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» та ФОП Панкратовим В.С. На запит Головного управління ДПС у Донецькій області (№47991/10/5-99-12-02-09 від 10.06.2020), направлений до Територіального сервісного центру №1441 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Донецькій області Головного сервісного центру МВС отримано відповідь (№31/5-1441-168 від 06.2020), щодо належності транспортних засобів ФОП Панкратову В.С., (з яким укладений договір оренди на автотранспорт), а саме: - 3 автомобіля (VOLKSWAGEN PASSAT, MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN TOURAN) зареєстровані на ім’я громадянина Панкратова В.С., - 1 автомобіль (HYUNDAI ELANTRA) зареєстрований на ім’я громадянина Елояна С.О., - 1 автомобіль (TOYOTA RAV4) зареєстрований на ім’я громадянки Єськової В.В. - Договір оренди №5/2020 від 06 травня 2020 року, наданий додатково до тендерної пропозиції укладений між ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» та ФОП Панкратовим В.С., а не вищезазначеними громадянинами. У зв’язку з вищевикладеним, згідно статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Учасник процедури закупівлі - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та тендерною документацією Головного управління ДПС у Донецькій області. - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону № 922.

Документи

17 червня 2020 19:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
1 118 119,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 17:29
договір_pdf.pdf укладений
10 липня 2020 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 20 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 1 109 683,94
UAH (в тому числі ПДВ 184 947,32 UAH)