Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221106 Залізнична станція Брилівка – Новокиївка – Каланчак на ділянці км 6+000 – км 18+000 Каланчацького району Херсонської області
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О221106 Railway station Brylivka - Novokiyivka – Kalanchak on the site km 6+000 – km 18+000 in Kherson region
Очікувана вартість
41 033 242,80 UAH
UA-2020-05-06-002437-a 407f4e94bbc64ec787d0392b8c8263e8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
National ID: 43538115
Contact point: Venislav Nataliia
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 травня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 16:34
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 16:34
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:31
Очікувана вартість: 41 033 242,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410 332,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 06 травня 2020 16:30
Enquiries until: 30 травня 2020 16:34
Complaints submission until: до 05 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2020 16:34

Information

Estimated total value: 41 033 243 UAH including VAT
Minimal lowering step: 410 332 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221106 Залізнична станція Брилівка – Новокиївка – Каланчак на ділянці км 6+000 – км 18+000 Каланчацького району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, Каланчацький район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення значення 0221106 Залізнична станція Брилівка – Новокиївка – Каланчак на ділянці км 6+000 – км 18+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Сurrent repair vehicular road of general use of local value О221106 Railway station Brylivka - Novokiyivka – Kalanchak on the site km 6+000 – km 18+000 in Kherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:30
1 додаток 2 технічна частина.docx
06 травня 2020 16:30
ТД брилівка Каланчак.doc
06 травня 2020 16:30
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
06 травня 2020 16:30
додаток 3 проект договору 1.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 червня 2020
UA-2020-05-06-002437-a407f4e94bbc64ec787d0392b8c8263e8
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Учасник Документи Рішення Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 16:27
ПП АВІГЕЯ СТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 16:28

Документи

Публічні документи

05 червня 2020 14:44
Електронний підпис
05 червня 2020 14:44
Електронний підпис
05 червня 2020 14:44
Договірна ціна.pdf
05 червня 2020 14:44
Проект договору.pdf
05 червня 2020 14:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2020 14:44
Ліцензія.pdf
05 червня 2020 14:44
Відгук.PDF
05 червня 2020 14:44
Форма КБ3, КБ2.pdf
05 червня 2020 14:44
Договір №98 Поточ.рем..pdf
05 червня 2020 14:44
Договір оренди ДІІР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Учасником торгів ТОВ «МЕГО ЛТД» надано необхідну інформацію. Однак членами тендерного комітету виявлені невідповідності в пункті 4 та пункті 12 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 02.06.2020 № 02-06-2020/03 та договорами оренди техніки від 24.03.2020 року № 6 з ТОВ «Шляхбуд-5» та від 26.03.2020 № 2603/20 з ТОВ «НОВА ТЕХНОЛОГІЯ». Також, відповідно до пункту 31 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Уточнити наявність машин та механізмів для виконання зазначених робіт. Надати (завантажити через електронну систему закупівель) уточнену інформаційну довідку з переліком основних видів машин та механізмів, які будуть використанні при виконанні робіт/наданні послуг що є предметом закупівлі.

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:58
Електронний підпис
25 червня 2020 14:58
Електронний підпис
25 червня 2020 14:44
Договір ГРИНТАЙМ.PDF
25 червня 2020 14:44
Довідка Південьдорбуд.PDF
25 червня 2020 14:43
довідка МЕГО ЛТД.pdf
25 червня 2020 14:42
Лист.PDF
25 червня 2020 11:19
Електронний підпис
25 червня 2020 11:19
Електронний підпис
25 червня 2020 11:16
лист Південьдорбуд.PDF
08 червня 2020 11:33
Електронний підпис
08 червня 2020 11:33
Електронний підпис
08 червня 2020 11:27
проект договору.pdf
08 червня 2020 11:27
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
08 червня 2020 11:27
Ліцензія з додатком.pdf
08 червня 2020 11:27
лист згода персон дані.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка працівники.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка маттех база.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка ст17.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка субпідряд.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка наявність АБЗ.pdf
08 червня 2020 11:27
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
08 червня 2020 11:27
банківські довідки.rar
08 червня 2020 11:27
гарантійний лист дод4.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка довкілля.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка бенефіціар.pdf

Конфіденційні документи

08 червня 2020 11:27
ДЦ ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисяч євро

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:49
Розрахунки
19 серпня 2020 14:49
Локальні кошториси
19 серпня 2020 13:45
Договірна ціна
11 серпня 2020 13:14
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:11
довідки
08 червня 2020 16:14
Електронний підпис
08 червня 2020 16:14
Електронний підпис
08 червня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2020 16:11
Інші довідки.pdf
08 червня 2020 16:11
ДЦ.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 фіндокументи.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 працівники.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 МТБ.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 інші довідки.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 АБЗ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). 1. Учасником торгів – ТОВ «Граніт-001» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 01.06.2020 року № 12 з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до пункту 31 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Уточнити наявність машин та механізмів для виконання зазначених робіт. Надати (завантажити через електронну систему закупівель) уточнену інформаційну довідку з переліком основних видів машин та механізмів, які будуть використанні при виконанні робіт/наданні послуг що є предметом закупівлі.

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 14:51
Довідки Стаття 17
23 липня 2020 14:51
Довідка МВС
25 червня 2020 12:50
Електронний підпис
25 червня 2020 12:50
Електронний підпис
25 червня 2020 12:49
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
08 червня 2020 20:19
Електронний підпис
08 червня 2020 20:19
Електронний підпис
08 червня 2020 20:17
17. Договірна ціна.pdf
08 червня 2020 20:17
16. Досвід.PDF
08 червня 2020 20:17
14. Інші документи.pdf
08 червня 2020 20:17
12. Строк дії ТП.pdf
08 червня 2020 20:17
9. Підтвердження мтб.pdf
08 червня 2020 20:17
8. Додаток 5.pdf
08 червня 2020 20:17
6. Погодження.pdf
08 червня 2020 20:17
5. Проект договору.pdf
08 червня 2020 20:17
4. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ПП АВІГЕЯ СТ

ТОВ ГРАНІТ-001

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 30 999 882,64
UAH з ПДВ
22 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 28 312 936,00
UAH з ПДВ
28 312 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 32 789 738,80
UAH з ПДВ
32 789 738,80
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 33 763 351,20
UAH з ПДВ
33 763 351,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:58
Електронний підпис
25 червня 2020 14:58
Електронний підпис
25 червня 2020 14:44
Договір ГРИНТАЙМ.PDF
25 червня 2020 14:44
Довідка Південьдорбуд.PDF
25 червня 2020 14:43
довідка МЕГО ЛТД.pdf
25 червня 2020 14:42
Лист.PDF
25 червня 2020 11:19
Електронний підпис
25 червня 2020 11:19
Електронний підпис
25 червня 2020 11:16
лист Південьдорбуд.PDF
08 червня 2020 11:33
Електронний підпис
08 червня 2020 11:33
Електронний підпис
08 червня 2020 11:27
проект договору.pdf
08 червня 2020 11:27
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
08 червня 2020 11:27
Ліцензія з додатком.pdf
08 червня 2020 11:27
лист згода персон дані.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка працівники.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка маттех база.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка ст17.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка субпідряд.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка наявність АБЗ.pdf
08 червня 2020 11:27
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
08 червня 2020 11:27
банківські довідки.rar
08 червня 2020 11:27
гарантійний лист дод4.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка довкілля.pdf
08 червня 2020 11:27
довідка бенефіціар.pdf

Конфіденційні документи

08 червня 2020 11:27
ДЦ ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисяч євро

Публічні документи

23 липня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 14:51
Довідки Стаття 17
23 липня 2020 14:51
Довідка МВС
25 червня 2020 12:50
Електронний підпис
25 червня 2020 12:50
Електронний підпис
25 червня 2020 12:49
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
08 червня 2020 20:19
Електронний підпис
08 червня 2020 20:19
Електронний підпис
08 червня 2020 20:17
17. Договірна ціна.pdf
08 червня 2020 20:17
16. Досвід.PDF
08 червня 2020 20:17
14. Інші документи.pdf
08 червня 2020 20:17
12. Строк дії ТП.pdf
08 червня 2020 20:17
9. Підтвердження мтб.pdf
08 червня 2020 20:17
8. Додаток 5.pdf
08 червня 2020 20:17
6. Погодження.pdf
08 червня 2020 20:17
5. Проект договору.pdf
08 червня 2020 20:17
4. Технічна частина.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:49
Розрахунки
19 серпня 2020 14:49
Локальні кошториси
19 серпня 2020 13:45
Договірна ціна
11 серпня 2020 13:14
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:11
довідки
08 червня 2020 16:14
Електронний підпис
08 червня 2020 16:14
Електронний підпис
08 червня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2020 16:11
Інші довідки.pdf
08 червня 2020 16:11
ДЦ.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 фіндокументи.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 працівники.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 МТБ.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 інші довідки.pdf
08 червня 2020 16:11
Додаток 1 АБЗ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 14:44
Електронний підпис
05 червня 2020 14:44
Електронний підпис
05 червня 2020 14:44
Договірна ціна.pdf
05 червня 2020 14:44
Проект договору.pdf
05 червня 2020 14:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2020 14:44
Ліцензія.pdf
05 червня 2020 14:44
Відгук.PDF
05 червня 2020 14:44
Форма КБ3, КБ2.pdf
05 червня 2020 14:44
Договір №98 Поточ.рем..pdf
05 червня 2020 14:44
Договір оренди ДІІР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ ГРАНІТ-001

ПП АВІГЕЯ СТ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Відхилено 22 000 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:44
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Рішення скасоване 28 312 936,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:07
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 28 312 936,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:10
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
Переможець 32 789 738,80
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 13:45

Документи

10 липня 2020 13:44
Електронний підпис
10 липня 2020 13:42
протокол відхилення

Документи

04 серпня 2020 10:10
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:09
протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
32 789 738,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 16:25
Звіт виконання договору укладений
05 лютого 2021 16:23
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:09
Дог_ уг. 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:45
Дод. уг. 3.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:42
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 08:50
Дод. уг. 2 135 ДУ.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:20
Допугода.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:14
Договір укладений
20 серпня 2020 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено строк надання послуг та уточнено обсяг фінансування
Номер договору про закупівлю: 135/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання авансу
Номер договору про закупівлю: 135/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання авансу
Номер договору про закупівлю: 135/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено реквізити генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 135/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 789 738,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 464 956,47 UAH)