Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
253 662,00 UAH
UA-2020-05-06-002383-b 937040ffac044a8f846f34e4061cebe6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Курилко

+380412418716 omkdc.zt.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13563963
Вебсайт: http://omdc.zhitomir.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 1
Контактна особа: Наталія Курилко
+380412418716
omkdc.zt.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попереднього проведення з ним переговорів. В зв'язку з тим , що процедура закупівлі ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (ЛОТ №1
«Медичні матеріали для напівавтоматичних та інших лабораторних досліджень» ) двічі не відбулася по причині відсутності достатньої кількості учасників необхідно провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 14:03
Оскарження наміру укласти договір: 17 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34344 одиниця
Медичні матеріали (Лот №1 "Медичні матеріали для напівавтоматичних та інших лабораторних досліджень")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 травня 2020 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 14:01
протокол переговорів , 3314.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БУРА ВАДИМ ВІКТОРОВИЧ
#3058501019
Переможець 253 662,00
UAH
06 травня 2020 14:03

Документи

06 травня 2020 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 14:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БУРА ВАДИМ ВІКТОРОВИЧ
#3058501019
253 662,00
UAH
Документи

Документи

06 травня 2020 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 12:39
протокол .pdf укладений
23 червня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 12:35
ДУ1 до дог.№116.pdf зміни до договору
23 червня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 12:36
Договір №116.pdf укладений
19 травня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: згідно вимог частини 1 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції після 19 квітня 2020 року у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель