Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі амбулаторії у с.Сусково,буд.108,Свалявського району,Закарпатської області
Очікувана вартість
2 446 949,00 UAH
UA-2020-05-06-002224-a d350b68aedfe48d0a75715d74838df98
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фізер Євгенія Вікторівна

+380313324157 svpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «центр первинної медико-санітарної допомоги» Свалявської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38330435
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., Свалява, Шевченка, 22
Контактна особа: Фізер Євгенія Вікторівна
+380313324157
svpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 травня 2020 12:39
Очікувана вартість: 2 446 949,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 234,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі амбулаторії у с.Сусково,буд.108,Свалявського району,Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89323, Україна, Закарпатська область, с.Сусково, буд.108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт будівлі амбулаторії у с.Сусково,буд.108,Свалявського району,Закарпатської області Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неточності в Тендерній документації
Дата подання: 11 травня 2020 13:03
Дата відповіді: 12 травня 2020 11:23
Шановний Замовнику! 1. Вимогами тендерної документації (пункт 2. Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Вами вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, однак в Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-05-06-002224-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель, Вами не зазначено інформації про забезпечення тендерних пропозицій. Просимо усунути вказані неточності, допущені при оприлюдненні інформації. 2. В тендерній документації (пункт 2. Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Вами зазначено, що відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та разом з тим встановлено розмір забезпечення, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі (2446949.00 грн. х 0,5% =12234,745 грн. - арифметичним заокругленням в більшу сторону Ви допустили порушення Закону). Ви маєте право встановити розмір забезпечення, що НЕ перевищує 0,5 відсотка - 1,00 грн., чи 10 000,00 грн., чи 12 200,00 грн., чи 12 234,74 грн., але не більше. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 3. Вимогами тендерної документації (пункт 2. Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Вами вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції , шляхом перерахування коштів у сумі 12234,75 гривень (дванадцять тисяч двісті тридцять чотири гривні сімдесят п’ять копійок) на р/р UA363204780000026009924856979 , ПАТ АК «Укргазбанк» в Закарпатській області м. Свалява, МФО 320478, одержувач: (ОДЕРЖУВАЧА НЕ ЗАЗНАЧЕНО) код ЄДРПОУ 38330435, однак відповідно до пункту 10) частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як ГАРАНТІЯ. Встановлення вимоги надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції , шляхом перерахування коштів суперечить вимогам Закону. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Одночаснго звертаємо Вашу увагу, що порушення, допущені при складанні тендерної документації можуть призвести до необхідності відміни тендеру відповідно до пункту 2) частини першої статті 32 Закону - у звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано!Готуються зміни до тендерної документації.
Уточнення щодо предмету закупівлі
Дата подання: 11 травня 2020 14:54
Дата відповіді: 12 травня 2020 11:25
п.27 ч. 1 ст. 1 Закону: роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ Є РОБОТОЮ, А НЕ ПОСЛУГОЮ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано! Відповідні виправлення будуть змінені найближчим часом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000030 ● 26715cbd73844ea1bc2003d1c8f95228
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

13.05.2020 № 19

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 13.05.2020 № 19
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-05-06-002224-a 06.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно частини першої підпункту другого статті 32 розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

2020-05-25 14:35:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-05-26 11:10:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Свалява-Міськбуд 2 034 774,00
UAH з ПДВ
1 755 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА ЮРІЙ ІЛЛЕШОВИЧ 2 431 622,00
UAH з ПДВ
1 755 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІГР" 2 188 593,00
UAH з ПДВ
1 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕЛЕТЕЙ ФЕДІР ФЕДОРОВИЧ 2 366 359,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 19:28
Електронний підпис
21 травня 2020 19:08
Досвід роботи.pdf3.2pdf.pdf
21 травня 2020 19:08
Досвід роботи.pdf3.1pdf.pdf
21 травня 2020 19:08
Досвід роботи.pdf2.2pdf.pdf
21 травня 2020 19:08
Досвід роботи.pdf2.1pdf.pdf
21 травня 2020 19:08
Досвід роботи.pdf1.pdf
21 травня 2020 19:08
Довіреність.pdf
21 травня 2020 19:08
Додаток 1 до ТД.pdf
21 травня 2020 19:08
Довідка про санкції.pdf
21 травня 2020 19:08
Гарантійний лист.pdf
21 травня 2020 19:08
Відгуки.pdf
21 травня 2020 19:08
Копія ліцензії.pdf
21 травня 2020 19:08
Довідка з банку.pdf
21 травня 2020 19:08
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 19:08
Документ_ЄДР_1006594237.zip
21 травня 2020 19:08
Копія Статуту.pdf
21 травня 2020 19:08
Додаток 3 до ТД.pdf
21 травня 2020 19:08
Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 17:06
Електронний підпис
20 травня 2020 17:05
Електронний підпис
20 травня 2020 17:04
Електронний підпис
20 травня 2020 17:04
проект договору.rar
20 травня 2020 17:03
ЛК2.rar
20 травня 2020 17:03
ЛК.rar
20 травня 2020 17:03
довідки.rar
20 травня 2020 17:03
заява-пропозиція.pdf
20 травня 2020 17:03
техзавдання.rar

Публічні документи

21 травня 2020 18:15
Електронний підпис
21 травня 2020 18:11
локальний кошторис 2-1-4.pdf
21 травня 2020 18:11
локальний кошторис 2-1-3.pdf
21 травня 2020 18:11
локальний кошторис 2-1-1.pdf
21 травня 2020 18:11
Відомість ресурсів.pdf
21 травня 2020 18:11
локальний кошторис 6-1-1.pdf
21 травня 2020 18:11
локальний кошторис 2-1-2.pdf
21 травня 2020 18:11
Розрахунок №1-4.pdf
21 травня 2020 18:11
Пояснювальна записка.pdf
21 травня 2020 18:11
Договірна ціна.pdf
21 травня 2020 18:11
Проект договору.pdf
21 травня 2020 18:11
довідка про санкції.pdf
21 травня 2020 18:11
документи Бобаль І.Й..pdf
21 травня 2020 18:11
договір 2016.pdf
21 травня 2020 18:11
договір 2017.pdf
21 травня 2020 18:11
договір 2018.pdf
21 травня 2020 18:11
договір підряду за 2019р.pdf
21 травня 2020 18:11
довідка про досвід.pdf
21 травня 2020 18:11
договора оренди майна.pdf
21 травня 2020 18:11
ліцензія.pdf
21 травня 2020 18:11
довідка по авансам.pdf
21 травня 2020 18:11
довідка банку.pdf
21 травня 2020 18:11
витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 18:11
статут.pdf
21 травня 2020 18:11
довідка ст17.pdf
21 травня 2020 18:11
заява пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 20:28
Електронний підпис
21 травня 2020 20:21
Електронний підпис
21 травня 2020 20:18
тех завдання.pdf
21 травня 2020 20:18
розрахунок зарплати.PDF
21 травня 2020 20:18
Рисунок (671) (2).pdf
21 травня 2020 20:18
паспорт.PDF
21 травня 2020 20:18
Ліцензія та витяг.pdf
21 травня 2020 20:18
Ліцензія 2.PDF
21 травня 2020 20:18
Змыст.PDF
21 травня 2020 20:18
Заява-пропозицыя.PDF
21 травня 2020 20:18
Додаток 4.pdf
21 травня 2020 20:18
договір 04.pdf
21 травня 2020 20:18
договір 03.pdf
21 травня 2020 20:18
договір 02.pdf
21 травня 2020 20:18
договір 01.pdf
21 травня 2020 20:18
довідки.pdf
21 травня 2020 20:18
Довідка банк.PDF
21 травня 2020 20:18
графік.pdf
21 травня 2020 20:18
Витяг.PDF
21 травня 2020 20:18
Виписка.PDF
21 травня 2020 20:18
скан6.pdf
21 травня 2020 20:18
скан5.pdf
21 травня 2020 20:18
скан4.pdf
21 травня 2020 20:18
скан3.pdf
21 травня 2020 20:18
скан2.pdf
21 травня 2020 20:18
скан1.pdf
21 травня 2020 20:18
договір 06.pdf
21 травня 2020 20:18
договір 05.pdf
21 травня 2020 20:18
09.pdf
21 травня 2020 20:18
08.pdf
21 травня 2020 20:17
07.pdf
21 травня 2020 20:17
06.pdf
21 травня 2020 20:17
05.pdf
21 травня 2020 20:17
04.pdf
21 травня 2020 20:17
03.pdf
21 травня 2020 20:17
02.pdf
21 травня 2020 20:17
01.pdf
21 травня 2020 20:17
локальний 6-1-1.pdf
21 травня 2020 20:17
локальний 2-1-4.pdf
21 травня 2020 20:17
локальний 2-1-3.pdf
21 травня 2020 20:17
локальний 2-1-1.pdf
21 травня 2020 20:17
Договірна ціна ЗОШ №6.pdf
21 травня 2020 20:17
Договір ЗОШ №6.pdf
21 травня 2020 20:17
Договір ЗОШ №4.pdf
21 травня 2020 20:17
договір ЗОШ 1 свалява.PDF
21 травня 2020 20:17
довідка,акт.27.11.2019.PDF
21 травня 2020 20:17
довідка, акт листопад.PDF
21 травня 2020 20:17
Довідка , акт,грудень.PDF
21 травня 2020 20:17
відомість ресурсів.pdf
21 травня 2020 20:17
Акт №3 ГРУДЕНЬ.PDF
21 травня 2020 20:17
акт квітень.PDF
21 травня 2020 20:17
Акт їдальня №5.pdf
21 травня 2020 20:17
Акт їдальня №4.pdf
21 травня 2020 20:17
Акт їдальня №2.pdf
21 травня 2020 20:17
Акт їдальня №1.pdf
21 травня 2020 20:17
акт ЗОШ №6 травень.pdf
21 травня 2020 20:16
акт ЗОШ №6 липень.pdf
21 травня 2020 20:16
акт ЗОШ №6 квітень.pdf
21 травня 2020 20:16
акт ЗОШ №6 жовтень.pdf
21 травня 2020 20:16
акт ЗОШ №6 березень.pdf
21 травня 2020 20:16
Акт їдальня№3.pdf
21 травня 2020 20:16
266.imd
21 травня 2020 20:16
Аналогічні договора -3.rar
21 травня 2020 20:16
Аналогічні договора -2.rar
21 травня 2020 20:16
Анлогічні договори.rar
21 травня 2020 20:16
Кліфікаційні довідки 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Свалява-Міськбуд

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА ЮРІЙ ІЛЛЕШОВИЧ

ТОВ "МІГР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕЛЕТЕЙ ФЕДІР ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Свалява-Міськбуд
#33000657
Очікує рішення 1 755 800,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 13:12

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 18:34
Кінець періоду оскарження: 02 червня 2020 00:00
Дата відміни: 02 червня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
22 травня 2020 18:33
Електронний підпис
22 травня 2020 18:31
protocol 26.pdf