Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cупроводження та надання інформаційно-консультаційних послуг по роботі з комп'ютерними обліковими системами
Очікувана вартість
5 130,00 UAH
UA-2020-05-06-001158-c c0ea999912e44a9f8addb58ab2f0c42d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожадуб Олена

044-235-64-82 TENDER@KGSE.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Кожадуб Олена
044-235-64-82
TENDER@KGSE.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Cупроводження та надання інформаційно-консультаційних послуг по роботі з комп'ютерними обліковими системами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
супроводження та надання інформаційно-консультаційних послуг по роботі з компютерними обліковими системами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг власні кошти підприємства Аванс 3 Календарні 100

Тендерна документація

06 травня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:17
Рахунок № 70 ФОП Олійник.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник М.О.
#3354408816
Переможець 5 130,00
UAH
06 травня 2020 17:02

Документи

06 травня 2020 17:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 17:03
Рахунок № 70 ФОП Олійник.pdf укладений
06 травня 2020 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 5 130,00
UAH