Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства, 03311000-2 Риба «Продукція рибна, свіжа, охолоджена чи заморожена»
Очікувана вартість
150 169,00 UAH
UA-2020-05-06-001032-c 9bc3991a9d144b3aa1b797a84532de8a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васютіна Ірина Олександрівна

+380617010614 sonechko.tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини "Сонечко" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499139
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Олімпійська, будинок 6а.
Контактна особа: Васютіна Ірина Олександрівна
+380617010614
sonechko.tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 15:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 15:43
Початок аукціону: 19 травня 2020 15:52
Очікувана вартість: 150 169,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 501,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03310000-5: Риба, ракоподібні та продукція водного господарства


ДК 021:2015 код 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства, 03311000-2 Риба «Продукція рибна, свіжа, охолоджена чи заморожена»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 кг
ДК 021:2015 код 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства, 03311000-2 Риба «Продукція рибна, свіжа, охолоджена чи заморожена»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03310000-5 — Риба, ракоподібні та продукція водного господарства

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 30 календарних днів після повної поставки товару згідно із рахунками та накладними на розрахунковий рахунок Учасника у разі отримання Замовником бюджетних коштів Пiсляоплата 248 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 11:50
Оголошення.doc
08 травня 2020 11:50
Договір 2020р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 до Оголошення (Посимо надати роз`яснення до п.4)
Дата подання: 13 травня 2020 13:34
Дата відповіді: 13 травня 2020 13:57
Просимо надати пояснення щодо п. 4 у Додатку 2 до Оголошення, а саме щодо сертифіката якості ISO 22000 2018
Відповідь: мається на увазі сертифікат якості сертифіката якості ISO 22000 2018 мізнародного зразку.
Сертифікація систем управління безпечністю харчової продукції ISO 22000 (HACCP/ХАССП)

Однією з найважливіших сучасних проблем є безпечність харчового виробництва. Через харчовий ланцюжок передаються сотні хвороб, і глобалізація харчової торгівлі тільки ускладнює контроль безпеки.
Задля контролю безпечності харчової продукції Міжнародною організацією по стандартизації (ISO) було розроблено стандарт ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій будь-якого харчового ланцюга». Даний стандарт встановлює вимоги до системи управління в організаціях, що пов’язані з виробництвом і споживанням харчових продуктів, і направлений на демонстрацію їх здатності контролювати безпеку харчової продукції та гарантувати, що випущена ними продукція є безпечною для споживачів.
Система управління безпечністю харчових продуктів, впроваджена на Вашому підприємстві відповідно до вимог стандарту дозволяє:
• визначити і оцінити всі потенційно можливі небезпеки та ризики, пов’язані з процесом виробництва;
• забезпечити управління процесами таким чином, щоб попереджувати виникнення небезпечних чинників;
• контролювати на підприємстві відповідність законодавчим і нормативним вимогам, що стосуються безпеки харчових продуктів.
В основу стандарту ISO 22000 покладено принципи НАССР (англ. Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP) – аналіз ризиків та критичних точок контролювання.
Виділяють 7 принципів НАССР:
1. визначення небезпечних чинників, що впливають на продукцію;
2. визначення критичних точок – місць виникнення потенційної небезпеки, які необхідно контролювати для уникнення або мінімізації можливої небезпеки;
3. встановлення граничних меж у контрольних точках для ідентифікації недопустимих параметрів певних показників від недопустимих;
4. проведення моніторингу у визначених критичних точках;
5. розробка та проведення коригувальних дій для випадків, якщо показники у контрольних точках будуть перевищувати встановлену межу;
6. встановлення процедур перевірки для підтвердження функціонування системи;
7. документування всіх процедур системи для підтвердження результативності системи.
Важливо! Впровадження та застосування процедур, заснованих на принципах аналізів ризиків та критичних точок НАССР, є обов’язковою вимогою до всіх підприємств харчового ланцюга на законодавчому рівні! Через недотримання цих вимог, підприємства несуть відповідальність згідно чинного законодавства України.
Стандарт ISO 22000, окрім процедур заснованих на принципах НАССР, включає в себе вимоги щодо обміну інформацією та програми обов'язкових попередніх заходів (програми-передумови). Впровадження лише принципів НАССР недостатньо для отримання сертифікату. Якщо ви плануєте сертифікувати Ваше підприємство, то потрібно щоб система управління безпекою харчової продукції була розроблена та впроваджена у відповідності з усіма вимогами стандарту ISO 22000.
Для чого потрібно отримувати сертифікат ISO 22000?
• Якщо ви плануєте не просто відповідати обов'язковим вимогам законодавства, а й зайняти міцні позиції на ринку;
• Бажаєте відкрити нові можливості співпраці з великими компаніями;
• Плануєте працювати з торговими мережами, і особливо якщо плануєте випуск продукції під власною ТМ торгівельної мережі;
• Збираєтеся експортувати продукцію за кордон;
• Хочете збільшити продажі шляхом підвищення довіри споживача до Вашої продукції.
Зверніть увагу! В зв’язку з виходом нової версії міжнародного стандарту ISO 22000:2018 діє перехідний період – обидві версії стандарту – 2005 і 2018 років є діючими протягом трьох років. Сертифікати на попередню версію стандарту ISO 22000:2005 видаються терміном дії до 18.06.2021 р. Розпоряджень щодо закінчення дії національної версії стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) ще не прийнято, сертифікати видаються стандартним строком дії на 3 роки з дати видачі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СОЛПІТ" 138 810,00
UAH з ПДВ
123 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 143 010,00
UAH з ПДВ
123 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 135 450,00
UAH з ПДВ
130 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Олександра Федорівна 136 437,00
UAH з ПДВ
136 437,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРІЖІНВЕСТТОРГ 139 230,00
UAH з ПДВ
139 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 16:29
Електронний підпис
20 травня 2020 16:28
Договір (1).pdf
20 травня 2020 16:22
Електронний підпис
20 травня 2020 15:36
Електронний підпис
20 травня 2020 12:46
Електронний підпис
20 травня 2020 12:46
Договір.pdf
17 травня 2020 18:22
Електронний підпис
17 травня 2020 18:19
Технічні вимоги.rar
17 травня 2020 18:19
Пропозиція.rar

Публічні документи

14 травня 2020 15:34
Якісні.pdf
14 травня 2020 15:34
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:34
ТД.zip
14 травня 2020 15:34
Склад 2020 Альянс.zip
14 травня 2020 15:34
НАССР.zip
14 травня 2020 15:34
Копії статутних.zip
14 травня 2020 15:34
АЛЬЯНС ProZorro(н).zip
14 травня 2020 15:34
ISO 22000(HACCP)(АЛЬЯНС 2020).zip
14 травня 2020 15:34
ISO 9001(АЛЬЯНС 2020).zip

Публічні документи

18 травня 2020 14:04
Електронний підпис

Публічні документи

15 травня 2020 11:03
Електронний підпис
15 травня 2020 11:02
Якісні.pdf
15 травня 2020 11:02
Технічні вимоги.pdf
15 травня 2020 11:02
Сертифікат ISO 22000 2018.pdf
15 травня 2020 11:02
Сертифіка ISO 9001 2015.pdf
15 травня 2020 11:02
Свідоцтво.pdf
15 травня 2020 11:02
Пропозиція.pdf
15 травня 2020 11:02
Проект договору.pdf
15 травня 2020 11:02
Потужності.pdf
15 травня 2020 11:02
Паспорт код копия.pdf
15 травня 2020 11:02
Листи пояснення.pdf
15 травня 2020 11:02
Додаток 3.pdf
15 травня 2020 11:02
Договір 2020 24.pdf
15 травня 2020 11:02
Довідка транспорт.pdf
15 травня 2020 11:02
Довідка підприємець.pdf
15 травня 2020 11:02
Довідка підпис.pdf
15 травня 2020 11:02
Довідка ПДВ.pdf
15 травня 2020 11:02
Витяг ЄДР.pdf
15 травня 2020 11:02
Витяг єдиний.pdf
15 травня 2020 11:02
Виписка.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 14:29
Електронний підпис
18 травня 2020 14:28
Пропозиція.rar
18 травня 2020 14:28
Технічна частина.rar
18 травня 2020 14:28
Кваліфікація.rar
18 травня 2020 14:28
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СОЛПІТ"

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ФОП Бойко Олександра Федорівна

ТОВ ЗАПОРІЖІНВЕСТТОРГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
Рішення скасоване 123 983,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 16:00
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
Переможець 123 983,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
123 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ЗВІТ про виконання договору укладений
02 лютого 2021 11:45
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 11:45
Договір укладений
28 травня 2020 13:35
Договір укладений
28 травня 2020 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 123 983,00
UAH