Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СPV)-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення періодичного профілактичного медичного огляду)
Очікувана вартість
11 022,14 UAH
UA-2020-05-05-002868-b 61c363cc24124e3c9eaa9fee981eab08
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Грохотська

+380985769502 marschool55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031629
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ВОЛГОДОНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Ольга Грохотська
+380985769502
marschool55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Проведення періодичного профілактичного медичного огляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ПР.25о М/п з проведення період. оглядів працівників ЗО навч.закладів/ч.1р/р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Волгодонська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
50 послуга
ПР.26о М/п з проведення період оглядів працівників ЗО навч.закладів/ж.1р/р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, Волгодонська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
52 послуга
ПР.13о М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, Волгодонська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

05 травня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 11 022,14
UAH
05 травня 2020 15:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:17
мед доп.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 11:33
доп угода1.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 11:34
протокол тех помилки.pdf зміни до договору
03 червня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:43
договір.pdf укладений
05 травня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправити технічну помилку: виправити помилку в електронній системі державних закупівель при оголошенні зазначити замість: ПР.25о М/п з проведення період. оглядів працівників ЗО навч.закладів/ч.1р/р – 2 послуги; ПР.26о М/п з проведення період оглядів працівників ЗО навч.закладів/ж.1р/р – 50 послуг; ПР.13о М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій – 52 послуги. вказати: ПР.25о М/п з проведення період. оглядів працівників ЗО навч.закладів/ч.1р/р – 1 послуга; ПР.26о М/п з проведення період оглядів працівників ЗО навч.закладів/ж.1р/р вказати – 1 послуга; ПР.13о М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій – 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: №107о від 04.05.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол технічної помилки №36 до Договору №107о від 04.05.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 3251,86 грн. (Три тисячі двісті п'ятдесят одна грн. 86 коп.)
Номер договору про закупівлю: №107о від 04.05.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до договору №107о від 04.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 1102,80 (Одна тисяча сто дві грн. 80 коп.) 2. Викласти у наступній редакції п. 3.4 договору № 107о від 04.05.2020 р. : Загальна сума Договору встновлюється згідно Калькуляції на надання медичних послуг (Додаток 1), який є невід'ємною частиною цього Договору,так складає: 13171,20 грн. (тринадцять тисяч сто сімдесят одна грн. 20 коп.), без ПДВ, відповідно до п.п. 197.1 ст.197 Податкового Кодексу України від 02.01.2010 р. №2755-VI за змінами та доповненнями. 3. У всьому іншому, що не обумовлено цією Угодою, сторони керуються положеннямиДоговору №107о від 04.05.2020 р. 4. Ця Угода складена в 3-х ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін і є невід'ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: №107о від 04.05.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до договору №107о від 04.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML