Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Яна Альтшулер +380567441126 yasya1509@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 115 645 389,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 579 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 14:05 |
Нова редакція додатку 6.docx | |
18 травня 2020 14:05 |
Нова редація додатку 8.docx | |
18 травня 2020 14:05 |
Технічне завдання (нова редакція ) до додатку 8.rar | |
18 травня 2020 14:05 |
Нова редакція тендерної документації 3.doc | |
07 травня 2020 10:01 |
Нова редакція додатку 2.docx | |
07 травня 2020 10:01 |
перелік змін.doc | |
06 травня 2020 15:06 |
Додаток 9 (Нова редакція).doc | |
06 травня 2020 15:06 |
Додаток 3 (Нова редакція).doc | |
06 травня 2020 15:06 |
Додаток 5 (Нова редакція).doc | |
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 3.doc | |
05 травня 2020 14:49 |
Тендерна документація.doc | |
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 9.doc | |
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 7.docx | |
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 5.doc | |
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 4.doc | |
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 1.docx |
18 травня 2020 14:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 травня 2020 14:05 |
Нова редакція додатку 6.docx
|
|||||||||
18 травня 2020 14:05 |
Нова редація додатку 8.docx
|
|||||||||
18 травня 2020 14:05 |
Технічне завдання (нова редакція ) до додатку 8.rar
|
|||||||||
18 травня 2020 14:05 |
Нова редакція тендерної документації 3.doc
|
|||||||||
07 травня 2020 10:01 |
Нова редакція додатку 2.docx
|
|||||||||
07 травня 2020 10:01 |
перелік змін.doc
|
|||||||||
06 травня 2020 15:06 |
Додаток 9 (Нова редакція).doc
|
|||||||||
06 травня 2020 15:06 |
Додаток 3 (Нова редакція).doc
|
|||||||||
06 травня 2020 15:06 |
Додаток 5 (Нова редакція).doc
|
|||||||||
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 3.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 14:49 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 9.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 5.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 4.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 14:49 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-10-000021 ● b8562b3c208e48cc8ad3643f6a90c375
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 11:49 |
09.07.2020 № 132
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2020 № 132
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-05-05-002587-b 05.05.2020 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Інформація, отримана від громадських організацій, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-10 12:27:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-05-002587-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 4 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, при складанні додатків до тендерної документації на порушення вимог частини 2 статті 22 Закону, пункту 4 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо дійсності тендерних пропозицій протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій.
Як наслідок, учасниками надані тендерні пропозиції з порушенням вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Поясніть причину складання тендерної документації з порушенням вимог Закону .
2. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Поясність причину не оприлюднення переліку змін до тендерної документації, внесених 18.05.2020.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-13 10:53:59
Відповідь на запит про надання пояснень Східному фісу Держаудитслужби за закупівлею робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b)
Департамент благоустрою та інфраструктури (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b). Проаналізувавши інформацію наведену у запиті Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) – у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так у частині 4 розділу 3 нової редакції тендерної документації-3, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з питань інфраструктури міста, щодо внесення змін до тендерної документації від 18.05.2020 р. № 30/4-20/UA-2020-05-05-002587-b зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що цілком відповідає нормам Закону. Проте, Замовником при публікації оголошення про проведення закупівлі, а саме, додатку 2 до документації «Форма тендерної пропозиції» було інакше сформульовано пункт 2. У наслідок чого, учасник, не маючи права відхилятись від форм, наведених у тендерній пропозиції, надав свою «Тендерну пропозицію», як і вимагалось Замовником.
Відповідно до статті 253 Цивільного Кодексу України - Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Якщо починати відлік днів із кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з 26 травня 2020 року – строк дії пропозиції учасника має скінчитись 24 серпня 2020 року, проте, якщо обраховувати такий строк з дня розкриття тендерної пропозиції- з 27 травня 2020 року - строк дії пропозиції учасника має скінчитись 25 серпня 2020 року, тобто на один день пізніше. Тендерна пропозиція учасника відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, так як строк її дії є не менше 90 днів, тому порушенням Закону такий факт не являється.
В подальшому Замовник гарантує усунути розбіжності у тендерній документації з метою уникнення різночитань стосовно вимог щодо строку дії тендерних пропозицій.
2. Під час проведення відкритих торгів за вищезазначеною закупівлею Замовником тричі було внесено зміни до тендерної документації, а саме:
Протоколом від 06 травня 2020 року № 30/2-20/UA-2020-05-05-002587-b була затверджена «Нова редакція тендерної документації», яку було опубліковано у строк передбачений пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону, до нової редакції Замовником було опубліковано у окремому документі перелік змін; наступні зміни до тендерної документації, а саме «Нова редакція тендерної документації-2» вносились Замовником на підставі протоколу від 07 травня 2020 року № 30/3-20/UA-2020-05-05-002587-b, дані зміни, а також перелік змін були опубліковані у електронній системі закупівель у строк, передбачений чинним законодавством. Останні зміни, а саме «Нова редакція тендерної документації-3» вносились Замовником 18 травня 2020 року – протокол № 30/4-20/UA-2020-05-05-002587-b та оприлюднювалися Замовником без порушення строку – протягом одного дня з дня прийняття рішення, проте при завантаженні окремого файлу із переліком змін виник технічний збій на електронному майданчику «Zakupki.prom.ua», у результаті чого такі файли, як «Нова редакція тендерної документації-3», «Технічне завдання (нова редакція) до додатку 8», «Нова редакція додатку 8» та «Нова редакція додатку 6» було сформовано у системі 18 травня 2020 року у 14:05, а окремий файл «Перелік змін» електронним майданчиком не було відображено.
Також наголошуємо, що на час публікації оголошення та проведення закупівлі в цілому, роботу електронного майданчика було ускладнено, так як із введенням в дію змін внесених Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» змінювався функціонал електронної системи, що призвело до нестабільної роботи при публікації інформації.
Прийняти даний факт, як порушення Замовником порядку оприлюднення інформації про закупівлю не вбачається можливим, так як відповідно до статті 10 Закону, визначення поняття публікації або не публікації переліку змін не передбачено. Усі документи щодо проведення закупівлі наявні у Замовника у паперовому вигляді (додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-14 15:54:07
Про надання пояснень
питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-17 14:42:38
Відповідь на моніторинг Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b)
Департамент благоустрою та інфраструктури (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. У тендерній документації Замовника (з урахуванням усіх внесених змін), підпунктом 1.1 Додатку 3 для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у учасника, Замовником вимагається надання Учасником довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). Поряд з цим, тендерною документацією не встановлено чітких вимог до переліку обладнання, машин та механізмів, яке має міститися в довідці, також документацією не зазначено, що учасник має підтверджувати усі машини, механізми та обладнання, зазначене у відомостях ресурсів або у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни, що входить до складу пропозиції учасника. Дана позиція підтверджена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 07.05.2018 № 1410-р/пк-пз.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зазначених у статті 5 Закону, Замовник вважає недоцільним вимагати надання учасником підтвердження усіх машин, механізмів та обладнання, зазначеного у підсумкових відомостях ресурсів, що може призвести до обмеження кількості потенційних учасників.
Учасник ТОВ "СМД Інвест" для підтвердження вищевказаної вимоги, надав у складі тендерної пропозиції довідку від 18 травня 2020 р. № 32-Т, яка цілком відповідає даній вимозі.
Тому Замовник має підстави не вважати даний факт порушенням, так як в інакшому випадку тендерна документація з такими вимогами буде розцінюватися, як дискримінаційна, а дії Замовника призведуть до порушення частини 4 статті 5 Закону.
2. Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник зазначає у тендерній документації вимогу щодо надання довідки у довільній формі, що підтверджує відсутність факту не виконання зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
На підтвердження інформації Учасник надав довідку від 18 травня 2020 р. № 23-Т, інформація якої є абсолютно достовірною.
Договори, які були укладені у попередніх роках виконувались відповідно до чинного законодавства, в обсязі договірної ціни, яка змінювалася у законному порядку. Проектно-кошторисна документація по об’єкту потребувала коригування, тому Замовником відповідно до статті 36 Закону вносились зміни до договору та оприлюднювалася інформація у порядку та строки передбачені чинним законодавством. А розірвання договорів відбувалося відповідно до положень, зазначених у договорах за домовленістю сторін. Замовником не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків за раніше укладеними договорами з ТОВ "СМД Інвест".
Згідно статті 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Відповідно до статті 17 Кримінального процесуального кодексу України ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні кримінального правопорушення і має бути виправданим, якщо сторона обвинувачення не доведе винуватість особи поза розумним сумнівом. Поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з невинуватою особою.
Враховуючи відсутність обвинувачуваного вироку суду, на даний момент не встановлено вчинення правопорушень учасником ТОВ "СМД Інвест".
Зважаючи на вищевикладене Замовник не вбачає будь-якого порушення законодавства з даного питання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 2 статті 24 Закону Замовником не оприлюднено перелік змін, які внесені до тендерної документації 18.05.2020 року)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), через незгоду з інформацією, викладеною у висновку Замовником прийнято рішення про оскарження висновку у суді та подано позов |
Дата публікації: | 29 липня 2020 |
Документи:
11 вересня 2020 14:52
|
Електронний підпис |
29 липня 2020 15:41
|
Електронний підпис |
11 вересня 2020 14:51
|
Ухвала.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СМД-ІНВЕСТ #33704759 |
Переможець |
112 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 14:16
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
16 лютого 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2021 14:15
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2021 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 11:04
|
ДУ №4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 11:38
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 14:41
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2020 14:48
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
15 червня 2020 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 15:01
|
12-06-2.pdf | укладений |
12 червня 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 12/06-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 12/06-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12/06-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення капітальних видатків на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12/06-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 12/06-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 червня 2020 — 16 лютого 2021 |
Сума оплати за договором: |
75 272 116,99
UAH (в тому числі ПДВ 12 545 352,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін. |