Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування
Очікувана вартість
115 645 389,60 UAH
UA-2020-05-05-002587-b 1e7f882749684553a66ba84f6060fd94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 травня 2020 14:45
Очікувана вартість: 115 645 389,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 579 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:05
Нова редакція додатку 6.docx
18 травня 2020 14:05
Нова редація додатку 8.docx
18 травня 2020 14:05
Технічне завдання (нова редакція ) до додатку 8.rar
18 травня 2020 14:05
Нова редакція тендерної документації 3.doc
07 травня 2020 10:01
Нова редакція додатку 2.docx
07 травня 2020 10:01
перелік змін.doc
06 травня 2020 15:06
Додаток 9 (Нова редакція).doc
06 травня 2020 15:06
Додаток 3 (Нова редакція).doc
06 травня 2020 15:06
Додаток 5 (Нова редакція).doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 3.doc
05 травня 2020 14:49
Тендерна документація.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 9.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 7.docx
05 травня 2020 14:49
Додаток 5.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 4.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 1.docx
18 травня 2020 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:05
Нова редакція додатку 6.docx
07 травня 2020 10:01
Нова редакція додатку 6.docx
05 травня 2020 14:49
Додаток 6.docx
18 травня 2020 14:05
Нова редація додатку 8.docx
05 травня 2020 14:49
Додаток 8.docx
18 травня 2020 14:05
Технічне завдання (нова редакція ) до додатку 8.rar
05 травня 2020 14:49
Технічне завдання до Додатку 8 Тендерної документації.rar
18 травня 2020 14:05
Нова редакція тендерної документації 3.doc
07 травня 2020 10:01
Нова редакція тендерної документації 2.doc
06 травня 2020 15:06
Нова редакція тендерної документації.doc
07 травня 2020 10:01
Нова редакція додатку 2.docx
05 травня 2020 14:49
Додаток 2.docx
07 травня 2020 10:01
перелік змін.doc
06 травня 2020 15:06
перелік змін.doc
06 травня 2020 15:06
Додаток 9 (Нова редакція).doc
06 травня 2020 15:06
Додаток 3 (Нова редакція).doc
06 травня 2020 15:06
Додаток 5 (Нова редакція).doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 3.doc
05 травня 2020 14:49
Тендерна документація.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 9.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 7.docx
05 травня 2020 14:49
Додаток 5.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 4.doc
05 травня 2020 14:49
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000021 ● b8562b3c208e48cc8ad3643f6a90c375
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.07.2020 № 132

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2020 № 132

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-05-05-002587-b 05.05.2020 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Інформація, отримана від громадських організацій, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-10 12:27:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-05-002587-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 4 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, при складанні додатків до тендерної документації на порушення вимог частини 2 статті 22 Закону, пункту 4 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо дійсності тендерних пропозицій протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій.
Як наслідок, учасниками надані тендерні пропозиції з порушенням вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Поясніть причину складання тендерної документації з порушенням вимог Закону .
2. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Поясність причину не оприлюднення переліку змін до тендерної документації, внесених 18.05.2020.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-13 10:53:59

Відповідь на запит про надання пояснень Східному фісу Держаудитслужби за закупівлею робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b)

Департамент благоустрою та інфраструктури (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b). Проаналізувавши інформацію наведену у запиті Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) – у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так у частині 4 розділу 3 нової редакції тендерної документації-3, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з питань інфраструктури міста, щодо внесення змін до тендерної документації від 18.05.2020 р. № 30/4-20/UA-2020-05-05-002587-b зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що цілком відповідає нормам Закону. Проте, Замовником при публікації оголошення про проведення закупівлі, а саме, додатку 2 до документації «Форма тендерної пропозиції» було інакше сформульовано пункт 2. У наслідок чого, учасник, не маючи права відхилятись від форм, наведених у тендерній пропозиції, надав свою «Тендерну пропозицію», як і вимагалось Замовником.
Відповідно до статті 253 Цивільного Кодексу України - Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Якщо починати відлік днів із кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з 26 травня 2020 року – строк дії пропозиції учасника має скінчитись 24 серпня 2020 року, проте, якщо обраховувати такий строк з дня розкриття тендерної пропозиції- з 27 травня 2020 року - строк дії пропозиції учасника має скінчитись 25 серпня 2020 року, тобто на один день пізніше. Тендерна пропозиція учасника відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, так як строк її дії є не менше 90 днів, тому порушенням Закону такий факт не являється.
В подальшому Замовник гарантує усунути розбіжності у тендерній документації з метою уникнення різночитань стосовно вимог щодо строку дії тендерних пропозицій.
2. Під час проведення відкритих торгів за вищезазначеною закупівлею Замовником тричі було внесено зміни до тендерної документації, а саме:
Протоколом від 06 травня 2020 року № 30/2-20/UA-2020-05-05-002587-b була затверджена «Нова редакція тендерної документації», яку було опубліковано у строк передбачений пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону, до нової редакції Замовником було опубліковано у окремому документі перелік змін; наступні зміни до тендерної документації, а саме «Нова редакція тендерної документації-2» вносились Замовником на підставі протоколу від 07 травня 2020 року № 30/3-20/UA-2020-05-05-002587-b, дані зміни, а також перелік змін були опубліковані у електронній системі закупівель у строк, передбачений чинним законодавством. Останні зміни, а саме «Нова редакція тендерної документації-3» вносились Замовником 18 травня 2020 року – протокол № 30/4-20/UA-2020-05-05-002587-b та оприлюднювалися Замовником без порушення строку – протягом одного дня з дня прийняття рішення, проте при завантаженні окремого файлу із переліком змін виник технічний збій на електронному майданчику «Zakupki.prom.ua», у результаті чого такі файли, як «Нова редакція тендерної документації-3», «Технічне завдання (нова редакція) до додатку 8», «Нова редакція додатку 8» та «Нова редакція додатку 6» було сформовано у системі 18 травня 2020 року у 14:05, а окремий файл «Перелік змін» електронним майданчиком не було відображено.
Також наголошуємо, що на час публікації оголошення та проведення закупівлі в цілому, роботу електронного майданчика було ускладнено, так як із введенням в дію змін внесених Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» змінювався функціонал електронної системи, що призвело до нестабільної роботи при публікації інформації.
Прийняти даний факт, як порушення Замовником порядку оприлюднення інформації про закупівлю не вбачається можливим, так як відповідно до статті 10 Закону, визначення поняття публікації або не публікації переліку змін не передбачено. Усі документи щодо проведення закупівлі наявні у Замовника у паперовому вигляді (додаються).




Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-14 15:54:07

Про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-17 14:42:38

Відповідь на моніторинг Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b)

Департамент благоустрою та інфраструктури (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2020-05-05-002587-b). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. У тендерній документації Замовника (з урахуванням усіх внесених змін), підпунктом 1.1 Додатку 3 для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у учасника, Замовником вимагається надання Учасником довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). Поряд з цим, тендерною документацією не встановлено чітких вимог до переліку обладнання, машин та механізмів, яке має міститися в довідці, також документацією не зазначено, що учасник має підтверджувати усі машини, механізми та обладнання, зазначене у відомостях ресурсів або у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни, що входить до складу пропозиції учасника. Дана позиція підтверджена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 07.05.2018 № 1410-р/пк-пз.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зазначених у статті 5 Закону, Замовник вважає недоцільним вимагати надання учасником підтвердження усіх машин, механізмів та обладнання, зазначеного у підсумкових відомостях ресурсів, що може призвести до обмеження кількості потенційних учасників.
Учасник ТОВ "СМД Інвест" для підтвердження вищевказаної вимоги, надав у складі тендерної пропозиції довідку від 18 травня 2020 р. № 32-Т, яка цілком відповідає даній вимозі.
Тому Замовник має підстави не вважати даний факт порушенням, так як в інакшому випадку тендерна документація з такими вимогами буде розцінюватися, як дискримінаційна, а дії Замовника призведуть до порушення частини 4 статті 5 Закону.

2. Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник зазначає у тендерній документації вимогу щодо надання довідки у довільній формі, що підтверджує відсутність факту не виконання зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
На підтвердження інформації Учасник надав довідку від 18 травня 2020 р. № 23-Т, інформація якої є абсолютно достовірною.
Договори, які були укладені у попередніх роках виконувались відповідно до чинного законодавства, в обсязі договірної ціни, яка змінювалася у законному порядку. Проектно-кошторисна документація по об’єкту потребувала коригування, тому Замовником відповідно до статті 36 Закону вносились зміни до договору та оприлюднювалася інформація у порядку та строки передбачені чинним законодавством. А розірвання договорів відбувалося відповідно до положень, зазначених у договорах за домовленістю сторін. Замовником не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків за раніше укладеними договорами з ТОВ "СМД Інвест".
Згідно статті 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Відповідно до статті 17 Кримінального процесуального кодексу України ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні кримінального правопорушення і має бути виправданим, якщо сторона обвинувачення не доведе винуватість особи поза розумним сумнівом. Поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з невинуватою особою.
Враховуючи відсутність обвинувачуваного вироку суду, на даний момент не встановлено вчинення правопорушень учасником ТОВ "СМД Інвест".
Зважаючи на вищевикладене Замовник не вбачає будь-якого порушення законодавства з даного питання.










Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 2 статті 24 Закону Замовником не оприлюднено перелік змін, які внесені до тендерної документації 18.05.2020 року)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), через незгоду з інформацією, викладеною у висновку Замовником прийнято рішення про оскарження висновку у суді та подано позов
Дата публікації: 29 липня 2020

Документи:

11 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:51
Ухвала.pdf
11 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
29 липня 2020 15:41
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:51
Ухвала.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СМД-ІНВЕСТ 112 000 000,00
UAH з ПДВ
112 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" 113 104 997,59
UAH з ПДВ
113 104 997,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 17:56
Електронний підпис
02 червня 2020 17:51
Розрахунки
02 червня 2020 17:47
Розрахунки
02 червня 2020 17:47
Розрахунки
02 червня 2020 17:47
Розрахунки
02 червня 2020 17:47
Розрахунки
02 червня 2020 17:47
Довідка про несудимість
02 червня 2020 17:31
Тендерна пропозиція
02 червня 2020 17:31
Тендерна пропозиція
26 травня 2020 17:22
Електронний підпис
26 травня 2020 17:19
491-551. Розрахунки.PDF
26 травня 2020 17:19
410-490. Розрахунки.PDF
26 травня 2020 17:19
328-409. Розрахунки.pdf
26 травня 2020 17:19
245-327. Розрахунки.pdf
26 травня 2020 17:19
199-244. Розрахунки.pdf
26 травня 2020 17:19
195-198. Договірна ціна.pdf
26 травня 2020 17:19
194. Календарний графік.pdf
26 травня 2020 17:19
95-122. Працівники і МТБ.pdf
26 травня 2020 17:19
4-58. Листи та довідки.pdf
26 травня 2020 17:19
3. Тендерна пропозиція.pdf
26 травня 2020 17:19
1-2. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 14:04
Електронний підпис
26 травня 2020 14:04
Реєстр.pdf
26 травня 2020 14:04
9. 506 ДЦ8.pdf
26 травня 2020 14:04
9. 466-505 ДЦ7.pdf
26 травня 2020 14:04
9. 428-465 ДЦ6.pdf
26 травня 2020 14:04
9. 383-427 ДЦ5.pdf
26 травня 2020 14:03
9. 331-382 ДЦ4.pdf
26 травня 2020 14:03
9. 282-330 ДЦ3.pdf
26 травня 2020 14:03
9. 242-281 ДЦ2.pdf
26 травня 2020 14:03
9. 201-241 ДЦ1.pdf
26 травня 2020 14:03
8. 200 Пропозиція.pdf
26 травня 2020 14:03
7. 199 ТЗ.pdf
26 травня 2020 14:03
6. 186-198 Проект договору.pdf
26 травня 2020 14:03
5. 84-101 Довідки-1.pdf
26 травня 2020 14:03
5. 122-162 Довідки-3.pdf
26 травня 2020 14:02
5. 102-121 Довідки-2.pdf
26 травня 2020 14:02
4. 69-83 Техніка-3.pdf
26 травня 2020 14:02
4. 51-68 Техніка-2.pdf
26 травня 2020 14:02
4. 40-50 Техніка-1.pdf
26 травня 2020 14:02
2. 9-10 Працівники.pdf
26 травня 2020 14:02
1. 3-8 Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СМД-ІНВЕСТ

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СМД-ІНВЕСТ
#33704759
Переможець 112 000 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СМД-ІНВЕСТ
#33704759
112 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 14:16
Звіт про виконання договору.pdf укладений
16 лютого 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 14:15
ДУ №5.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:04
ДУ №4.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:38
ДУ №3.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 14:41
ДУ №2.pdf зміни до договору
17 червня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 14:48
ДУ №1.pdf зміни до договору
15 червня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:01
12-06-2.pdf укладений
12 червня 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних видатків на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 12/06-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 16 лютого 2021
Сума оплати за договором: 75 272 116,99
UAH (в тому числі ПДВ 12 545 352,83 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін.