Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори для надання натуральної допомоги багатодітним сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах
Очікувана вартість
82 400,00 UAH
UA-2020-05-05-002232-b 05a5ceff02974f0fa37f1b95c854b761
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Єншин

+380500508537 sport@pokrovsk-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41966404
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, площа Шибанкова, 13
Контактна особа: Ігор Єншин
+380500508537
sport@pokrovsk-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 11:46
Очікувана вартість: 82 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 412,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


З метою соціальної підтримки громадян України, які проживають на підконтрольній українській владі території Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212 набір
Продуктові набори для надання натуральної допомоги багатодітним сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться після отримання Покупцем партії Товару в повному обсязі з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та за умови отримання Покупцем документів відповідно Договору. Вартість 1 продуктового набору не повинна перевищувати 400,00 грн. з урахування податків, зборів, інших обов'язкових платежів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 14:11
Оголошення продуктові набори (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Смолякова Людмила Юріївна 58 512,00
UAH з ПДВ
51 276,61
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 65 359,60
UAH з ПДВ
51 276,62
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 68 242,80
UAH з ПДВ
65 253,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 23:59
Електронний підпис
14 травня 2020 23:58
специфікаія.pdf
14 травня 2020 23:58
гарантійний лист2.pdf
14 травня 2020 23:58
гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 23:58
24 сертифікати НАССР.pdf
14 травня 2020 23:58
22 витяг плат подат 08.01.pdf
14 травня 2020 23:58
21 витяг ЄДР.pdf
14 травня 2020 23:58
10 лист відгук.pdf
14 травня 2020 23:58
9.1 аналогічний договір.pdf
14 травня 2020 23:58
7.2 сан пасп копія.pdf
14 травня 2020 23:58
6.2 копія паспорту іпн.pdf
14 травня 2020 23:58
6.1 паспорт іпн.pdf
14 травня 2020 23:58
5.1 витяг плат подат 08.01.pdf
14 травня 2020 23:58
4.2 копія витягу ЄДР.pdf
14 травня 2020 23:58
4.1 оригінал витяг ЄДР.pdf
14 травня 2020 23:58
3 дог оренди склад.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 18:00
Електронний підпис
14 травня 2020 17:51
якісні посвідчення.pdf
14 травня 2020 17:51
цінова.pdf
14 травня 2020 17:51
Установчі.pdf
14 травня 2020 17:51
тех. паспорти.pdf
14 травня 2020 17:51
Статут СС.pdf
14 травня 2020 17:51
Специфікація.pdf
14 травня 2020 17:51
проект договору.pdf
14 травня 2020 17:51
право підпису.pdf
14 травня 2020 17:51
Мед книжки склад.pdf
14 травня 2020 17:51
макет.pdf
14 травня 2020 17:51
лист-гарантія ст 17.pdf
14 травня 2020 17:51
кваліфікаійні.pdf
14 травня 2020 17:51
Витяг СС.pdf
14 травня 2020 17:51
акт обробки авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Смолякова Людмила Юріївна

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ПП "ТД "Солодкий світ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Смолякова Людмила Юріївна
#2549309940
Переможець 51 276,61
UAH з ПДВ
18 травня 2020 11:16

Документи

18 травня 2020 11:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Смолякова Людмила Юріївна
#2549309940
51 276,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2020 11:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 13:11
Д.у.№2до договору №41.pdf зміни до договору
27 травня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 08:26
Д.У.№1.pdf зміни до договору
22 травня 2020 08:25
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 17:02
Договор.pdf укладений
21 травня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від «21» травня 2020 року № 41, та викласти п.п 3.8 п.3 в новій редакції: «3.8. Джерело фінансування – кошти Субвенції з обласного бюджету на виконання Порядку використання субвенції з обласного бюджету бюджетам міст обласного значення, районів, об’єднаних територіальних громад Донецької області на надання натуральної допомоги у формі продуктових наборів особам, які отримують соціальну послугу догляду вдома у відділеннях соціальної допомоги вдома територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрах надання соціальних послуг, дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах, та перебувають на обліку служб у справах дітей, та багатодітним сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, у 2020 році, затвердженого Розпорядженням голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 10 квітня 2020 року №373/5-20»
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зміни пункт 1.3 розділу 1 «Предмет договору» у наступній редакції: «1.3. Код за Державним Класифікатором 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори для надання натуральної допомоги багатодітним сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах (212 наборів)).» 2. Зміни розділу 3 «Ціна договору та порядок розрахунків» у новій редакції 3. Зміни Додатку № 1 «Специфікація» до договору про закупівлю товару від «21» травня 2020 року №41 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 276,61
UAH