Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Радіоелектронне обладнання
Очікувана вартість
49 553,00 UAH
UA-2020-05-05-001168-c ● a69f7a3ec98f4ac0b7525bc8d33145a4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08305644 |
Вебсайт: | http://charz.com.ua |
Місцезнаходження: | 63501, Україна , Харківська обл., Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Контактна особа: |
Гранковський Олег Антонович +380676767704 Charz.GP.Sales@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 49 553,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Тендерна документація
05 травня 2020 16:41 |
Конкурсна документація на закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація Учасників за критерієм наявності товару на складі Учасника
Дата подання: 05 травня 2020 18:52
Дата відповіді: 06 травня 2020 08:53
Організатор у пункті 1 Додатку 2 до КД зобов'язує Учасників мати та надавати у складі КЦП документи, що підтверджують якість виробу (паспорт, сертифіката якості, етикетка, бирка). Тобто, Організатор вимагає від Учасників володіти товаросупровідними документами, що стосуються товару, ще на етапі надання КЦП. Таким чином, Організатор допускає до надання КЦП тільки тих Учасників, які володіють товаром (мають у себе на складі), оскільки перелічені документи не можуть рухатись окремо від товару. До прикладу, товарна бирка прикріплена до товару, і її переміщення без товару не передбачено. Теж саме стосується інших документів. ЗАПИТАННЯ_1: чи усвідомлює Організатор те, що умови викладені у пункті 1 Додатку 2 до КД дискримінує тих учасників, які на момент подання пропозиції не мають товару у себе на складі? ЗАПИТАННЯ_2: чи гарантує Організатор однакове застосування санкцій (умов дискваліфікації) при ненаданні зазначених документів, як це було у ході закупівлі №5440302, і як можна цю гарантію зафіксувати документально (до прикладу, усунути пункт 1 Додатку 1 до КД)? ЗАПИТАННЯ_3: зважаючи на те, що єдиний Учасник у ході закупівлі №5440302 не надав жодного документа, який підтверджує якість, і який повинен містити таку інформацію: хто виробник; адреса виробника; на підставі якої НТД (науково-технічної документації) виготовлено майно; дата виготовлення майна; ресурси для майна, яке виготовляється; гарантійні зобов'язання; підпис і штамп ОТК про прийняття майна, то який сенс у таких вимогах, коли вони скеровані вибірково на одних Учасників, і жодним чином не стосуються інших Учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв`язку з набраним досвідом при проведенні торгів та згідно вимог чинного законодавства, від учасників торгів ми вимагаємо документи, які підтверджують якість пропонуємого товару. Причина - ми є підприємство, яке ремонтує авіаційну техніку, кожна запасна частина паспортизується. При проведенні торгів та укладеному договорі є негативний досвід, що постачальник в визначені строки не поставляє продукцію, або поставляє в неповному обсязі.
Просимо звернути увагу, що додаткову інформацію можна додати до тендерної документації не пізніше 24 годин за вимогою організатора торгів.
Стосовно тендеру №5440302 - постачальник додав необхідні документи до тендерної документації.
З повагою, відповідальна особа.
Просимо звернути увагу, що додаткову інформацію можна додати до тендерної документації не пізніше 24 годин за вимогою організатора торгів.
Стосовно тендеру №5440302 - постачальник додав необхідні документи до тендерної документації.
З повагою, відповідальна особа.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Індикатор налаштування 5QP 77900 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 37 400,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 187,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 шт
Індикатор налаштування 5QP77900
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, мікрорайон Авіатор, 162, ДП "ЧАРЗ" (Нова пошта, відділення №2)
Дата доставки:
29 травня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАБ" #42838366 |
Переможець |
20 990,00
UAH
|
21 травня 2020 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ЗАБ 25-05-20 скан.pdf | укладений |
26 травня 2020 10:20
|