Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко у поліетиленових пакетах з вмістом жиру 2.5.%
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-05-05-001166-c e6509c148e6b437e948d85464b2ac9d7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підлубна Людмила Василівна

+380372532156 oknpcosbd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ"
Код ЄДРПОУ: 43356167
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вулиця Олександра Щербанюка, будинок 2
Контактна особа: Підлубна Людмила Василівна
+380372532156
oknpcosbd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 14:18
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4117 шт
Молоко коров*яче в поліетиленових пакетах (по 1000 грам в кожному) з вмістом жиру 2.5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вулиця Щербанюка Олександра, дім 2, приміщення харчоблоку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 16:40
Проект договору.docx
05 травня 2020 16:40
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Федонюк Аліна Олегівна 64 842,75
UAH з ПДВ
61 672,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" 65 872,00
UAH з ПДВ
61 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 10:29
Електронний підпис
19 травня 2020 10:29
Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2020 10:29
Статут.pdf
19 травня 2020 10:29
Стаття 17.pdf
19 травня 2020 10:29
Сертифікат HACCP.pdf
19 травня 2020 10:28
Реєстр документів.pdf
19 травня 2020 10:28
Проєкт договору.pdf
19 травня 2020 10:28
Паспорт Салітра.pdf
19 травня 2020 10:28
Наказ на підписанта.pdf
19 травня 2020 10:28
Наказ на керівника.pdf
19 травня 2020 10:28
Наказ на дезінфекцію.pdf
19 травня 2020 10:28
Медичні книжки 2.pdf
19 травня 2020 10:28
Медичні книжки .pdf
19 травня 2020 10:28
Лист -відгук.pdf
19 травня 2020 10:28
Договір оренди.pdf
19 травня 2020 10:28
Довідка про довкілля.pdf
19 травня 2020 10:28
Довідка ГУ ДПС.pdf
19 травня 2020 10:28
Довідка (працівники).pdf
19 травня 2020 10:27
Витяг 21.04.2020.pdf
19 травня 2020 10:27
Ветеренарна довідка.pdf
19 травня 2020 10:27
АКТ дезінфекції ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Федонюк Аліна Олегівна

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федонюк Аліна Олегівна
#3375213206
Переможець 61 672,66
UAH з ПДВ
21 травня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федонюк Аліна Олегівна
#3375213206
61 672,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 10:17
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:38
Продовження з сумою.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:02
ДУ 3 продовження дії договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 09:58
ДУ1.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 09:56
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 16:06
Договір молоко укладений
27 травня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв*язку з епідемічною ситуацією зменшилась прогнозована кількість вихованців установи, в результаті чого зменшились і обсяги закупівлі молока.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 6 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотуів суми, визначеної в початковому договоріпро закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, оскільки видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 31
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з тим, що не відбулася синхронізація даних з майданчика ДЗО на сайт ProZorro додаткова угода №3 не відображається у змінах до договору. Тому вирішено додати сканований варіант додаткової угоди в якості нової зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 62 002,22
UAH