Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Важок металевий для приклеювання гумових латок
Очікувана вартість
1 050,00 UAH
UA-2020-05-05-000621-a a3458594f491437181b4f8424729c1e6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа Наталя Сурма

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Уповноважена особа Наталя Сурма
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Важок металевий для приклеювання гумових латок 110 шт. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - Договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого (міського) бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
Важок металевий для приклеювання гумових латок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Залаегерсег, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється «Покупцем» шляхом переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок «Продавця» на протязі 15 банківських днів згідно з виставленим рахунком та накладною. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

05 травня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОРИЩЕНКО ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА
#2194417884
Переможець 1 050,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 11:13

Документи

05 травня 2020 11:12
Електронний підпис
05 травня 2020 11:12
Договір №117.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 11:14
Договір №117.PDF укладений
05 травня 2020 11:13