Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт багатофункціонального спортивного майданчику із штучним покриттям в Шевченківському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради Одеської області, за адресою: 68332, Одеська область, Кілійський район, село Шевченкове, вулиця 8 березня, будинок 3
Очікувана вартість
4 715 485,60 UAH
UA-2020-05-05-000563-b f1ef63ae79564a0181eba692998d5494
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:56
Очікувана вартість: 4 715 485,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 577,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23577.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування за кошти обласного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт багатофункціонального спортивного майданчику із штучним покриттям в Шевченківському
закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради Одеської області, за адресою: 68332, Одеська область, Кілійський район, село Шевченкове, вулиця 8 березня, будинок 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68332, Україна, Одеська область, село Шевченкове Кілійський район, вулиця 8 березня, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:58
Зміни.doc
18 травня 2020 10:16
Додаток 1.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 4.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 5.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 6.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 7.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 8.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 3.pdf
18 травня 2020 10:16
план фінансування.pdf
18 травня 2020 10:16
ТД стадіон.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 2.pdf
18 травня 2020 10:16
Зміни до ТД.pdf
18 травня 2020 10:16
календарний графік.pdf
13 травня 2020 21:59
Зміни 13.05.2020.docx
21 травня 2020 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 22:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 21:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 10:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:58
Зміни.doc
18 травня 2020 10:16
Додаток 1.pdf
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 1.docx
18 травня 2020 10:16
Додаток 4.pdf
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 4.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 5.pdf
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 5.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 6.pdf
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 6.pdf
18 травня 2020 10:16
Додаток 7.pdf
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 7.docx
18 травня 2020 10:16
Додаток 8.pdf
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 8.docx
18 травня 2020 10:16
Додаток 3.pdf
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 3.docx
18 травня 2020 10:16
план фінансування.pdf
05 травня 2020 10:15
План фінансування.docx
18 травня 2020 10:16
ТД стадіон.pdf
13 травня 2020 22:16
ТД_Шевченкове.doc
13 травня 2020 21:58
ТД_Шевченкове.doc
05 травня 2020 10:15
ТД_амбулаторії Шевченкове.doc
18 травня 2020 10:16
Додаток 2.pdf
13 травня 2020 21:58
ДОДАТОК 2 Шевченкове.docx
05 травня 2020 10:15
ДОДАТОК 2.docx
18 травня 2020 10:16
Зміни до ТД.pdf
18 травня 2020 10:16
календарний графік.pdf
05 травня 2020 10:15
Графік до договору.docx
13 травня 2020 21:59
Зміни 13.05.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пояснення щодо Додатку № 2 до тендерної документації
Дата подання: 06 травня 2020 10:51
Дата відповіді: 06 травня 2020 11:06
Доброго дня! Просимо Замовника надати пояснення щодо Додатку № 2 до тендерної документації. «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності Учасника вимогам статті 17 Закону» подано у редакції закону від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII. А «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”» подано в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р. Просимо надати пояснення якою саме редакцією закону керуватися, готуючи тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Закупівля була створена після 19.04.2020 року, тому керуватися необхідно редакцією Закону України "Про публічні закупівлі" № 114-IX від 19.09.2019 р. Дякуємо за звернення, обов'язково виправимо помилки.
договір
Дата подання: 07 травня 2020 15:34
Дата відповіді: 07 травня 2020 15:57
Доброго дня. Відповідно до розділу VI п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» в проекті договору передбачено здійснення попередньої оплати. Чи є можливим підписання договору без попередньої оплати, а здійснювати оплату згідно плану фінансування та та проміжних актів? Якщо так, як подавати проект договору? А також цікавить до якого класу наслідків належить об’єкт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у розділі VI п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: "2. Замовник має право передбачати в договорі про закупівлю здійснення попередньої оплати відповідно до вимог законодавства". Згідно Додатку 8 (проект Договору) до тендерної документації зазначено, що "Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт.Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу." , також "Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт". Класс наслідків :СС1
Лист-згода
Дата подання: 11 травня 2020 16:36
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:58
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання документу: У складі пропозицї надається дозвіл від учасника замовнику на обробку наданих персональних даних, всіх осіб чиї персональні дані розкрито у пропозиції учасника з відовідним переліком. В якому форматі має надаватися такий дозвіл? Які дані повинні бути в ньому зазначені? У пропозиції можут бути зазначені персональні дані різних осіб, наприклад, посадової особи, що поставила підпис на ліцензію Учасника, або підписанта банківської гарантії? На всіх таких осіб має надаватися дозвіл? Чи потрібен він мати підпис таких осіб, або тільки підпис посадової особи Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у складі пропозиції зазначено, що Учасник у складі пропозицї надає дозвіл замовнику на обробку наданих персональних даних, всіх осіб чиї персональні дані розкрито у пропозиції учасника з відовідним переліком. Дозвіл надається у довільній формі, на фірмовому бланку, із пидписом та печаткою (якщто така є) посадової особи Учасника, яка уповноважена на підпис тендерної пропозиції та з дотриманням умов чинного законодавства.
Документи, що не подаються
Дата подання: 11 травня 2020 16:37
Дата відповіді: 14 травня 2020 01:00
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги: - документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції від учасників не залежно від організаціїної форми та статусу учасника (фізична особа, фізична особа підприємець, юридична особа, учасник-нерезидент), але не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник (із зазначенням свого статусу) повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції із зазначенням переліку, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації; Якщо Учасник надає всі документи, чи потрібно надавати якісь документи щодо цього пункту? Яким чином необхідно зазначити відповідну інформацію у Тендерній пропозиції, це має бути лист, довідка? Якщо Учасник є юридичною особою, про що достовірно зазначено інформацію, чи потрібно у такому випадку подавати документи-пояснення щодо ненадання документів, які вимагаються для фізичних осіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, обгрунтування та причини неподання документів додається в довільній формі за підписом Учасника. Зазвичай Учасники подають окремим листом перелік документів , які подаються у складі тендерної пропозиції. Це не є вимогою, а для зручності як для Учасника , так і для Замовника. Якщо Учасник є юридичною особою, достатньо однієї довідки , де зазначається причина неподання документів , обгрунтування та перелік документів, які Учасник не подає у складі тендерної пропозиції.
Документи переможця
Дата подання: 11 травня 2020 16:37
Дата відповіді: 14 травня 2020 01:04
Відповідно до вимог документації, Переможець надає документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – переможця торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Просимо внести зміни у цю частину, адже відповідно до ч.5 ст.17: Замовник не вимагає документального пiдтвердження публiчноi iнформацii, що оприлюднена у формi вiдкритих даних згiдно iз Законом Украiни ''Про доступ до публiчноi iнформацii" та./або мiститься у вiдкритих единих державних реєстрах, доступ до яких є вiльним, або публiчноi iнформацii, що е доступною в електроннiй системi закупiвель. Зазначений реєстр є вільним для доступу Замовника, отже Учасник не зобов'язаний надавати відповідний документ на підтвердження зазначеної інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно ч.6 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" , переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно у п.2 ч.1 ст.17 Закону України "Про закупівлю" зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедури закупівлі та зобов язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу , яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов язані з корупцією правопорушення. Тому, вимога Замовника, яка зазначена у ч.5 р.ІІІ тендерної документації "надання ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу-ПЕРЕМОЖЦЯ торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні абопов язані з корупцією правопорушеня", є законною, не суперечить вимогам чинного законодавства України та не порушує вимог ЗаконуУкраїни "Про публічні закупівлі"
Довідка про технічні, якісні характеристики
Дата подання: 11 травня 2020 16:38
Дата відповіді: 14 травня 2020 01:06
Відповідно до вимог ТД, учасник надає інформацію в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). Що саме має бути зазначено в цій довідці? Вона подається у форматі листа-згода, чи гарантії?
Відповідь: Шановний учаснику, у р. ІІІ п.6 тендерної документації зазначено наступне "Способом документального підтвердження учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є довідка, складена учасником у довільній формі, в якій учасник гарантує застосування цих заходів". З прикладами надання аналогіних довідок можно ознайомитись на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Інформація про податки
Дата подання: 11 травня 2020 16:39
Дата відповіді: 14 травня 2020 01:06
Відповідно до вимог ТД, учасник подає довідку в якій зазначає перелік всіх податків, що ним сплачуються. Чи мається тут на увазі податок ПДВ, або необхідно зазначити взагалі всі податки, включаючи військовий збір, єдиний внесок, податок на прибуток, тощо?
Відповідь: Шановний учаснику, у тендерній документації зазначено, що "учасник у складі пропозиції подає довідку в якій зазначає перелік всіх податків, що ним сплачуються", тому, якщо Учасником сплачується військовий збір, податок на прибуток та інше, необхідно зазначити.
Інформація по статті 17
Дата подання: 11 травня 2020 16:39
Дата відповіді: 14 травня 2020 01:07
Чи можливе надання однієї зведеної довідки з прописаними окремими пунктами статті 17?
Відповідь: Шановний учаснику, у Додатку 2 до тендерної документації наведена примірна форма надання такої інформації.
Кошторис
Дата подання: 11 травня 2020 16:42
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:44
Які коефіціенти, передбачені кошторисним програмним комплексом, доцільно використовувати при складанні кошторису? Чи буде експлуатуватися будівля, під час виконання робіт?
Відповідь: Шановний учаснику, як вже зазанчалося у тендерній документації, при визначені ціни тендерної пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та з урахуванням інших обов’язкових податків та зборів згідно з чинним законодавством України, учасник у складі пропозиції подає довідку в якій зазначає перелік всіх податків, що ним сплачуються. Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Документи, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази
Дата подання: 11 травня 2020 16:46
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:43
Чи потрібно зазначити у такій довідці ручний інструмент, інвентар, тощо? Якщо так, то чи потрібно надавати на такий інструмент підтверджуючі документи? Відповідно до вимог Додатку 1, необхідне надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тобто на машини, механізми, тощо. Чи правильно ми розуміємо умови Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації зазначається, що потрібно зазначити наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт та в повному обсязі відображені у підсумковій відомості матеріальних ресурсів учасника, згідно Таблиці № 1. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, всіх вказаних у Таблиці 1, до довідки додаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тощо.
Примірна форма Додатку 2 по статті 17
Дата подання: 11 травня 2020 16:52
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:43
Просимо надати роз'яснення, якщо Учасник не мав договорів із Замовником, чи має він подавати інформацію відповідно до примірної форми, зазначеної у Додатку 2, щодо сплати штрафів, гарантії вжиття заходів, тощо?
Відповідь: Шановний учаснику, вимоги статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" є обов'язковими для участі у закупівлі. Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. 4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Виходячи з вищезазначеного , Учасник процедури закупівлі на свій розсуд вирішує які документи/довідки/листи/тощо буде надавати у складі своєї тендерної пропозиції.
Додатки 4, 5, 6
Дата подання: 11 травня 2020 16:56
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:42
Просимо надати Додаток 4 до Тендерної документації (а саме, форму Тендерної пропозиції, форму Відомості про Учасника та форму Інформація про субпідрядника) у вигляді документи, з можливістю копіювання тексту, наприклад, у форматі WORD. Надані наразі документи (Додатки 4,5,6), зроблені у вигляді скан-копій, які неможливо скопіювати, хоча Учасник повинен повністю повторити форми вказаних документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику, на даний час в системі закупівлі немає вимог до формату файлів Замовника. Передбачено, що Замовник самостійно вирішує яким форматом йому зручніше завантажувати окремі файли. Але, Замовник обов'язково розгляне Ваше звернення.
Субпідрядник
Дата подання: 11 травня 2020 17:02
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:41
Чи правильно ми розуміємо, що при залученні субпідрядника в обсязі менше ніж 20% від обсягу закупівлі - надавати будь які документи? Якщо так, то які? Ані в Тендерній документації, ані в Додатку 6 жодної інформації щодо такої ситуації не зазначено.
Відповідь: Шановний учаснику, усі вимоги зазначані у тендерній документації. Якщо таких вимог не зазначено , Учасник має право за бажанням надати будь-яку додаткову інформацію.
Довідка від власника техніки
Дата подання: 11 травня 2020 17:03
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:41
Просимо роз'яснити вимогу: надати довідку-підтвердження від власника транспортних засобів (машин) та будівельної техніки, щодо дійсності зазначеного договору та зобов'язання надати вказану техніку для виконання робіт за договором з переліком всіх одиниць визначених договором) із зазначенням об'єкту на який надаватиметься техніка. Якщо Учасник має такий договір, та надає його у складі пропозиції - це і є підтвердженням дійсності зазначеного договору, адже в ньому вказані строки дії, умови, перелік техніки, тощо. В умовах діючого на поточний момент в Україні карантину, можливість отримати таку довідку може бути значно ускладнена, адже власник техніки може тимчасово не здійснювати свою діяльність. При цьому, якщо Техніка передана Учаснику, то ніщо не заважає останньому використовувати ії на тих об'єктах, на яких потрібно. Просимо прибрати вимогу про надання довідки-підтвердження з урахуванням того, что станом на 11.05.2020 в країні подовжується складна епідеміологічна ситуація, та отримання подібних документів може бути ускладнене.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, існують різні види передачі даних та листування. Наприклад, якщо це стосується вищезазначеної довідки, її можна отримати через електрону пошту у форматі pdf кольорова сканкопія. Або поштою, яка навіть в умовах карантину працює у звичайному режимі.
Рівень заробітної плати
Дата подання: 11 травня 2020 17:05
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:40
Який рівень заробітної плати доцільно використовувати при складанні кошторису?
Відповідь: Шановний учаснику, у п.6 р.ІІІ тендерної документації зазначено : "Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»."
Графік фінансування
Дата подання: 11 травня 2020 17:18
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:39
Серед Додатків до проекту Договору наявний Графік фінансування. Чи потрібно надавати його у складі Тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний учаснику, у тендерній документації йдеться про Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток 3 до Договору). Якщо Ви мали наувазі один із приведених документів, тоді їх наявність у складі тендерної пропозиції обов'язкове. Відповідно Додатку 8 тендерної документації , до Договору додаються Додатки, які є його невід'ємною частиною. Також у Додатку 8 тендерної документації зазначено: "в проекті договору про закупівлю робіт учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни договору та іншого, що стосується вартості окремих складових робіт, всі інші пункти підлягають заповненню". Оскільки Додатки 2 і 3 Договору є складовою договору, необхідно їх заповнити та подати у складі тендерної пропозиції.
Копії документів
Дата подання: 11 травня 2020 17:26
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:33
Просимо надати пояснення, якщо щодо конкретного документу не зазначено вид, у якому його потрібно надати (оригінал чи копія), в якому вигляді буде доцільно його надати? Та просимо надати роз'яснення як завіряти копії документів, яке завірення буде таким, що відповідатиме вимогам Замовника?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до умов тендерної документації Документи повинні бути кольоровими сканкопіями та подані одним або декількома файлами у форматі - «pdf» Розмір файлу не повинен перевищувати 50Mb, всі документи які входять до складу пропозиції учасника повинні бути гарної якості та вільно читатись, у випадку поганої якості документа або його частини замовник має право відхилити таку пропозицію, а документ вважати не поданим. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, у разі наявності вказаного вище замовник має право відхилити проозицію такого учасника. Правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 7.04.2003 №55, Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.06.2015 №1000/5, інструкції з діловодства в окремих органах державної влади (місцевого самоврядування) та інші нормативно-правові акти. Серед іншого відповідно до п.8 розд.10 зазначених правил копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії. Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій». У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчуються відбитком печатки установи. На лицьовому боці у верхньому правому куті першого аркуша документа проставляється відмітка «Копія». Оскільки під засвідченням копії документа слід розуміти саме засвідчення відповідності копії оригіналу відповідного документа, відсутність на копії напису про її засвідчення «Згідно з оригіналом» чи в іншому словесному виразі дає підстави вважати її такою, що не посвідчена в установленому порядку.
Забезпечення пропозиції
Дата подання: 11 травня 2020 17:35
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:32
Розмір забезпечення тендерної пропозицій відповідно до оголошення та документації складає 23577,40 грн. При цьому, Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 40 510,38 грн. за офіційним курсом гривні до іноземної валюти Просимо надати роз'яснення, чому така невідповідність у сумах? Яка сума забезпечення є коректною?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дуже дякуємо за Вашу пильність. Помилку буде виправлено. По даному предмету закупівлі забезпечення тендерної пропозиції складає 23577,40 грн
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-05-000563-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Код ЄДРПОУ:42846419
Дата подання: 08 травня 2020 15:20
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 18:10
Вимогу ТОВ Строй Імперія задовільнити частково.
А саме, ч.1 вимоги залишити без розгляду. Згідно ч.6 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" , переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно у п.2 ч.1 ст.17 Закону України "Про закупівлю" зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедури закупівлі та зобов язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу , яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов язані з корупцією правопорушення. Тому, вимога Замовника, яка зазначена у ч.5 р.ІІІ тендерної документації "надання ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу-ПЕРЕМОЖЦЯ торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні абопов язані з корупцією правопорушеня", є законною, не суперечить вимогам чинного законодавства України та не порушує вимог ЗаконуУкраїни "Про публічні закупівлі".
Частини 2,3,4,5 та 7 даної вимоги задовільнити та внести зміни у тендерну документацію.
Частину 6 даної вимоги залишити безрозгляду та залишити без змін, оскільки дана вимога Замовника не порушує вимоги чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

08 травня 2020 15:20
Вымога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-05-000563-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Код ЄДРПОУ:42846419
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дйї (рішення) замовника
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-05-000563-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Код ЄДРПОУ:42846419
Дата подання: 15 червня 2020 16:36
Скарга
Скарнга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 21:19
рішення від 18.06.2020 № 12049 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 21:18
рішення від 22.06.2020 № 12293.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації звітує про виконання рішення АМКУ №12293-р/пк-пз від 22.06.2020 року.
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 14:33

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

22 червня 2020 08:46
Запит UA-2020-05-05-000563-b.docx
22 червня 2020 09:58
SCAN0009.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000040 ● a18df461221647b8bb5ed852cc6c249f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
UA-2020-05-05-000563-b 19.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-10 14:32:24

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів
за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт багатофункціонального спортивного майданчику із штучним покриттям в Шевченківському
закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради Одеської області, за адресою: 68332, Одеська область, Кілійський район, село Шевченкове, вулиця 8 березня, будинок 3), яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-05-000563-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» (далі – ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18») умовам пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо умови, що всі кошторисні документи подаються в електронному виглядів в форматі PDF, завірені підписом уповноваженої особи, де це передбачено, і печаткою, якщо вона передбачена Статутом підприємства, і завірені підписом сертифікованого інженера-проектувальника, який склав кошторисну документацію, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» наданий файл договірна ціна.pdf не містить підпису сертифікованого інженера-проектувальника, який склав вказаний документ?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-11 10:14:03

Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» UA-2020-05-05-000563-b

Запитувана Вами інформація відноситься до періоду перебування на посаді Уповноваженої особи Дібрової М.С. відповідно наказу т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 27.01.2020 року, яка на теперішній час перебуває на лікарняному.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Уповноважену особу управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення і вчинення дій (бездіяльність), за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.
Наказом т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 05.10.2020 року на посаду Уповноваженої особи призначено Світенко О.В., який не має правових підстав коментувати прийняті рішення іншої Уповноваженої особи.
Коли Діброва М.С. приступить до виконання своїх службових обов’язків, на Вашу адресу додатково буде надана запитувана інформація.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» встановлено порушення вимог статті 29 Закону через неправомірний повторний розгляд тендерної пропозиції учасника, який був відхилений Замовником.)
  3. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" 4 107 602,26
UAH з ПДВ
4 107 602,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18" 4 575 000,00
UAH з ПДВ
4 551 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Роднік 4 647 084,36
UAH з ПДВ
4 573 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Петрушин Станіслав Валерійович 4 691 908,17
UAH з ПДВ
4 574 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЛІКОМ ПЛЮС" 4 715 485,60
UAH з ПДВ
4 715 485,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 11:31
Електронний підпис
29 травня 2020 11:06
ТП 4.pdf
29 травня 2020 11:06
ЛК__№2-1-1_стр._9-18.pdf
29 травня 2020 11:06
Пiдсум.вiд.рес.pdf
29 травня 2020 11:06
ЛК_№2-1-1_стр_1-8.pdf
29 травня 2020 11:06
Розрахунки_№1-4.pdf
29 травня 2020 11:06
Об'eктний_кошторис_№2-1.pdf
29 травня 2020 11:06
Пояснювал_на_записка.pdf
29 травня 2020 11:06
ДЦ.pdf
29 травня 2020 11:06
вiдомiст__трудомiскостi.pdf
29 травня 2020 11:06
Трудові.pdf
29 травня 2020 11:06
Договор мтб Велес.pdf
29 травня 2020 11:06
Працiвники.pdf
29 травня 2020 11:06
Довiдка_МТБ.pdf
29 травня 2020 11:05
Статут_Лисай.pdf
29 травня 2020 11:05
Паспорт код.pdf
29 травня 2020 11:05
статистика.pdf
29 травня 2020 11:05
ПДВ.pdf
29 травня 2020 11:05
ст 17.pdf
29 травня 2020 11:05
Ліцензія.pdf
29 травня 2020 11:05
опис_№2_корегування.pdf
29 травня 2020 11:05
Наказ штатка.pdf
29 травня 2020 11:05
опис__№1.pdf
29 травня 2020 11:05
Наказ_директор_Лисай.pdf
29 травня 2020 11:05
Лист_пiдвердження.pdf
29 травня 2020 11:05
Лист_з_кодом_доступу.pdf
29 травня 2020 11:05
Лист__прдоговорну_цiну.pdf
29 травня 2020 11:05
Додаток3.pdf
29 травня 2020 11:05
згода.pdf
29 травня 2020 11:05
довiдка_прово_пiдпис.pdf
29 травня 2020 11:05
Довiдка_довкiлля.pdf
29 травня 2020 11:05
гарантiйний_лист_2.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 11:11
Електронний підпис
14 липня 2020 11:11
Довідка МВС.rar
14 липня 2020 11:11
довідка ДФС.rar
14 липня 2020 11:10
довідка 12.1.17.pdf
07 липня 2020 15:28
Електронний підпис
07 липня 2020 15:27
Сертифікат Кир'ях.pdf
07 липня 2020 15:27
перелік персональні.pdf
07 липня 2020 15:27
накази.pdf
07 липня 2020 15:27
довідка працівники.pdf
07 липня 2020 15:27
Довідка МТБ.pdf
15 червня 2020 15:37
Електронний підпис
15 червня 2020 15:36
Оновлена ціна.rar
15 червня 2020 14:22
Електронний підпис
15 червня 2020 14:20
довідка МВС.rar
15 червня 2020 14:20
довідка 12.1.17.pdf
29 травня 2020 13:48
Електронний підпис
29 травня 2020 13:46
Реєстр № 001 від 25.05.2020.pdf
29 травня 2020 13:46
2.9 формальні помилки.pdf
29 травня 2020 13:46
2.8 пропозиція.pdf
29 травня 2020 13:46
2.3 Обробка даних.pdf
29 травня 2020 13:45
2.24 працівники.pdf
29 травня 2020 13:45
2.23 мтб.pdf
29 травня 2020 13:45
2.21 без авансу.pdf
29 травня 2020 13:45
2.2 Довідка печатка.pdf
29 травня 2020 13:45
2.17 ст17.pdf
29 травня 2020 13:45
2.16 проект договору.pdf
29 травня 2020 13:45
2.15 порядок оплати.pdf
29 травня 2020 13:45
2.14 Санкції.pdf
29 травня 2020 13:45
2.13 згода сертифікати.pdf
29 травня 2020 13:45
2.12 Довкілля.pdf
29 травня 2020 13:45
2.11 дія пропозиції.pdf
29 травня 2020 13:45
2.10 про ненадання.pdf
29 травня 2020 13:45
2.1.1 Додаток 3.pdf
29 травня 2020 13:44
1.9.1 Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 13:44
1.8.1 Описи.pdf
29 травня 2020 13:44
1.8 Статут.pdf
29 травня 2020 13:44
1.7 Відомості з ЄДР.pdf
29 травня 2020 13:44
1.6 ISO 9001.pdf
29 травня 2020 13:44
1.4-5 Забезпечення.rar
29 травня 2020 13:44
1.3 Паспорт.pdf
29 травня 2020 13:44
1.16.1 наказ кошторисник.pdf
29 травня 2020 13:44
1.15 накази.pdf
29 травня 2020 13:44
1.14 1ДФ.pdf
29 травня 2020 13:43
1.13.3 Оренда склад.pdf
29 травня 2020 13:43
1.10.1 Дозвіл.pdf
29 травня 2020 13:43
1.1.2 Календарний график.pdf
29 травня 2020 13:43
1.1 Кошторис +imd.rar

Публічні документи

29 травня 2020 13:42
Електронний підпис
29 травня 2020 13:41
31-18. ліцензія РАДАР ВС.pdf
29 травня 2020 13:40
31-17. Дозвіл ЧЕТЦ.pdf
29 травня 2020 13:40
31-16. Протокол з ОП.pdf
29 травня 2020 13:40
31-14. Протокол Узун С.Ф..pdf
29 травня 2020 13:40
39-2. Дозвіл 198.15.pdf
29 травня 2020 13:40
39-3. Декларація.pdf
29 травня 2020 13:40
39-1. Дозвіл 197.15.pdf
29 травня 2020 13:39
35-2. Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 13:39
35-1. Свідоцтво ПДВ.pdf
29 травня 2020 13:39
34. Статут Родник.pdf
29 травня 2020 13:39
30-1. Квитанція 1-ДФ.pdf
29 травня 2020 13:38
33-3-2. ЛІЦЕНЗИЯ Скай.pdf
29 травня 2020 13:38
29-26-1. Трудовая Станева.pdf
29 травня 2020 13:38
29-25. Наказ Скай.pdf
29 травня 2020 13:38
29-24. Тимофіїв..pdf
29 травня 2020 13:38
33-3-1-1. Росукрсерт.pdf
29 травня 2020 13:38
29-7-1. ТК Гусаренко О.І..pdf
29 травня 2020 13:38
29-23. ЦПД Узун С.Ф..pdf
29 травня 2020 13:38
29-6. ЦПД Ткаченко А.В..pdf
29 травня 2020 13:38
29-22. ЦПД Дога О.Д..pdf
29 травня 2020 13:37
29-5. ЦПД Комарова М.Г..pdf
29 травня 2020 13:37
29-21. ЦПД Захаров В.О..pdf
29 травня 2020 13:37
29-20. ТК Пельтек С.І..pdf
29 травня 2020 13:37
29-19. ЦПД Сітніков К.В..pdf
29 травня 2020 13:37
29-4-1. ТК Чумаченко Є.О..pdf
29 травня 2020 13:37
29-18. ЦПД Хінкул С.І..pdf
29 травня 2020 13:37
29-3. ТК Дехтярьов Д.І..pdf
29 травня 2020 13:37
32. Довідка про досвід.pdf
29 травня 2020 13:37
29-17. ЦПД Калніньш А.Я..pdf
29 травня 2020 13:37
29-16. ЦПД Коваленко В.С..pdf
29 травня 2020 13:37
29-2. ТК Дженкова М.І..pdf
29 травня 2020 13:37
29-15. ЦПД Бабак С.П..pdf
29 травня 2020 13:36
29-14. ЦПД Догару С.С..pdf
29 травня 2020 13:36
29-1. ТК Дехтярьов І.В..pdf
29 травня 2020 13:36
27-10-2. повірка Жуков 2.pdf
29 травня 2020 13:36
29-13. ЦПД Тополенко В.В..pdf
29 травня 2020 13:36
27-10-1. повірка Жуков 1.pdf
29 травня 2020 13:36
27-10. Жуков А.В. Договір.pdf
29 травня 2020 13:36
29-12. ЦПД Даскалов О.І..pdf
29 травня 2020 13:36
27-9. Договір Коток..pdf
29 травня 2020 13:36
27-8. Договір JCB 3CX.pdf
29 травня 2020 13:36
29-11-1. ТК Чумаченко О.І..pdf
29 травня 2020 13:36
27-7. Договір КОМПРЕССОР.pdf
29 травня 2020 13:36
27-6. Право власності.pdf
29 травня 2020 13:36
29-10-1. ТК Чернов В.С..pdf
29 травня 2020 13:36
17-9. Розрахунок ЗВВ.pdf
29 травня 2020 13:36
29-9-1. ТК Коваленко С.М..pdf
29 травня 2020 13:36
17-7. Кошти адмінвитрат.pdf
29 травня 2020 13:36
27-3. ЗИЛ ММЗ 4502.pdf
29 травня 2020 13:36
17-6-2. Таблиці.pdf
29 травня 2020 13:36
29-8-1. ТК Загубін С.П..pdf
29 травня 2020 13:36
27-2. Екскаватор.pdf
29 травня 2020 13:36
17-6-1. Таблиці машини.pdf
29 травня 2020 13:36
27-1. Балансова довідка.pdf
29 травня 2020 13:35
26. Істотні умови.pdf
29 травня 2020 13:35
25. щодо санкцій.pdf
29 травня 2020 13:35
17-2. Об_єктний кошторис.pdf
29 травня 2020 13:35
17-1. Локальний кошторис.pdf
29 травня 2020 13:35
15. Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 13:35
11-3. Довідки ДКСУ.pdf
29 травня 2020 13:35
19. Ліцензія АВК-5.pdf
29 травня 2020 13:35
11-2. Довідки Південний.pdf
29 травня 2020 13:35
11-1. Довідки Аваль.pdf
29 травня 2020 13:35
10-2. Календарний графік.pdf
29 травня 2020 13:35
5-1. наказ_рішення 1 та 2.pdf
29 травня 2020 13:35
10-1. Договірна ціна.pdf
29 травня 2020 13:35
4.imd
29 травня 2020 13:34
1 Електронні документи.pdf
29 травня 2020 13:34
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 21:46
Електронний підпис
28 травня 2020 21:45
петрушин выписка стр.1.jpeg
28 травня 2020 21:45
Петрушин выписка стр.2.jpeg

Публічні документи

29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_15.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_14.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_13.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_12.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_11.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_10.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_9.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_8.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_7.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_6.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_5.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_4.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_3.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_2.jpg
29 травня 2020 13:09
Xerox WorkCentre 3210_20200529125459_1.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_7.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_8.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_9.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_10.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_11.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_12.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_13.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_14.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_15.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_16.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_17.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_18.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_6.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_5.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_4.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_3.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_2.jpg
29 травня 2020 12:46
Xerox WorkCentre 3210_20200529121952_1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"

ПП Роднік

ФОП Петрушин Станіслав Валерійович

ТОВ "СОЛІКОМ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"
#42846419
Рішення скасоване 4 107 602,26
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"
#42333877
Рішення скасоване 4 551 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:27
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"
#42846419
Відхилено 4 107 602,26
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"
#42333877
Переможець 4 551 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 21:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 21:46

Документи

04 червня 2020 16:21
Електронний підпис

Документи

06 липня 2020 15:04
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

«Додаток 1 тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відповідно до пункту 2 додатку 1 Документації учасником надається довідка про наявність робітників відповідної кваліфікації (зокрема, а не виключно: інженер з проектно-кошторисної роботи, головний інженер, виконроб, електромонтажник, монтажник, електрозварювальник), які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання робіт на об’єкті Замовника. Учасник має підтвердити наявність працівників в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк (не менше 20 працівників). На підтвердження наданої інформації учасник має надати довідку форми 1-ДФ за останній звітній період разом із квитанцією про її подання. У складі пропозиції Учасника міститься: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.05.2020 №024, в якій міститься інформація про 12 працівників, а також зазначається, що наведений перелік працівників не є вичерпним. На підприємстві наявні працівники в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк ( не менше 20 працівників). Для підтвердження наявності працівників у складі пропозиції надано форму 1-ДФ. При необхідності для виконання договору будуть залучені додаткові фахівці; - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку ТОВ «Абсолют-Клімат» та квитанція №2. Разом з тим, довідка про наявність працівників не містить інформації, передбаченої додатком 1 Документації саме щодо не менше, ніж 20 працівників. Відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації учасником надається довідка , за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність в учасника власного/орендованого/в користуванні обладнання/механізмів/приладів/інструментів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі та виробничого (складського) приміщення, за наведеною формою. Учасник має надати документи , що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення (копії договору купівлі-продажу/свідоцтва про право власності/договору оренди тощо). У складі пропозиції Учасника міститься: - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.05.2020 року №023, в якій міститься інформація про обладнання та матеріально-технічну базу, зокрема , нежитлове (виробниче) приміщення, м. Київ, вул. Архітектора Вербицького,1 - 128,12 кв.м.; - Договір нерухомого майна від 01.01.2020 року №1, укладений між ТОВ «АКРОПОЛІС КИЇВ» та ТОВ «Абсолют-Клімат» відповідно до якого орендодавець передає орендареві нерухоме майно, розташоване за адресою: м. Київ, вул. Канальна,2. У складі пропозиції відсутні документи, підтверджуючі правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення, зазначеного в довідці. Учаснику необхідно привести до ладу зазначену довідку. Учасник має право виправити невідповідність протягом 24 годин.»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 21:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18"
#42333877
4 551 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:06
ДУ №5 выд 31.12.2021 Дог.№44.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:38
Д.У. № 4 доДоговору № 44.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:12
Д.У. № 3 до Договору № 44 від 24 липня 2020 р..PDF зміни до договору
10 грудня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 10:42
SCAN0006.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 14:18
Договір №44ДУ №1 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 14:14
Договір №46 ДУ №1 від 02.09.2020.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 16:47
Договір №44 від 22.07.2020 року.PDF укладений
24 липня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна прізвища директора , п. 1.1. р.1 "Предмет договору" викласти в новій редакції, п.4.3. р.4 "Порядок здійснення оплати" викласти в новій редакції,р.16 "Юридичні адреси сторін" викласти в новій редакції, Додатки 1,2 та 3 викласти в новій редакації
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основеного Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внест зміни в преамбулу Договору 2. Внести зміни до п.12.1 р.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML