Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт екскаватора Hitachi ZX-240 LC-3
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-05-05-000069-c 397dbf2678ee4ecd99b03b708530ab11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логвиненко Зоя Григорівна

+380503847607 logvinenko@vostgok.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат»
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2
Контактна особа: Логвиненко Зоя Григорівна
+380503847607
logvinenko@vostgok.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 09:16
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 09:16
Початок аукціону: 25 травня 2020 15:08
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт екскаватора Hitachi ZX-240 LC-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг Аванс 15 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 14:26
Зміни в прозоро.doc
14 травня 2020 14:26
ТД зі змінами.doc
14 травня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 14:26
Зміни в прозоро.doc
14 травня 2020 14:26
ТД зі змінами.doc
05 травня 2020 09:12
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи переможця
Дата подання: 05 травня 2020 11:15
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:05
Доброго дня, шановні члени тендерного комітету. Відповідно до Додатку №2 Документи,які мають бути надані переможцем торгів: Переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель сканкопії наступних документів: 1 ) Довідки, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасника - юридичної особи). Дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 2 (два) місяці до дати аукціону. 2) Довідки органу державної податкової служби про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату аукціону або на дату подання документів переможцем, або інформацію в довільній формі про те, що Переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У зв*язку із веденими карантинними заходами по всій Україні стало проблематичним,а інколи і неможливим (транспортна ситуація) фізично отримати вказані вище довідки в паперовому вигляді, щоб зробити їхню сканкопію та завантажити в електронну систему закупівель. З огляду на вищевказане просимо Вас внести зміни та викласти в наступному вигляді: 1) Довідку або електронний документ з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги",виданий Департаментом інформаційних технологій МВС або територіальними сервісними центрами МВС, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасника - юридичної особи). Дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 2 (два) місяці до дати аукціону. 2) Довідки за підписом уповноваженої особи органу ДФС завірена печаткою або електронну довідку з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги" органу, видану державною податковою службою про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату аукціону або на дату подання документів переможцем, або інформацію в довільній формі про те, що Переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Дані зміни дадуть можливість переможцю вчасно та без перешкод отримати електронні довідки з відповідних уповноважених органів, не порушуючи законодавства. Будемо вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В поданні документів обмежень не має,

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" 159 990,00
UAH з ПДВ
145 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 155 000,00
UAH з ПДВ
146 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 11:42
Електронний підпис
19 травня 2020 12:33
Електронний підпис
19 травня 2020 12:28
Лист-гарантія.pdf
19 травня 2020 12:28
Статут.pdf
19 травня 2020 12:28
Договір оренди.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 17:17
Електронний підпис
21 травня 2020 17:06
БГ.rar
21 травня 2020 17:06
5-повноваження.pdf
21 травня 2020 17:06
4-тех.частина.pdf
21 травня 2020 17:06
3-КК.pdf
21 травня 2020 17:06
2-инши.pdf
21 травня 2020 17:06
1-ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР"
#36723685
Переможець 145 500,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР"
#36723685
145 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:46
Додаткова угода 1 від 31.12.20.pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 13:42
Договір 473-11-212В від 11.06.20.pdf зміни до договору
11 червня 2020 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 473/11/212В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 145 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 250,00 UAH)