Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт екскаватора Hitachi ZX-240 LC-3
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-05-05-000069-c ● 397dbf2678ee4ecd99b03b708530ab11
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
Логвиненко Зоя Григорівна +380503847607 logvinenko@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2020 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2020 09:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 09:16 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 15:08 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт екскаватора Hitachi ZX-240 LC-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 10 | Календарні | 50 | |
Надання послуг | Аванс | 15 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 14:26 |
Зміни в прозоро.doc | |
14 травня 2020 14:26 |
ТД зі змінами.doc |
14 травня 2020 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2020 14:26 |
Зміни в прозоро.doc
|
|||
14 травня 2020 14:26 |
ТД зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи переможця
Дата подання: 05 травня 2020 11:15
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:05
Доброго дня, шановні члени тендерного комітету. Відповідно до Додатку №2 Документи,які мають бути надані переможцем торгів: Переможець торгів у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель сканкопії наступних документів:
1 ) Довідки, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасника - юридичної особи). Дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 2 (два) місяці до дати аукціону. 2) Довідки органу державної податкової служби про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату аукціону або на дату подання документів переможцем, або інформацію в довільній формі про те, що Переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У зв*язку із веденими карантинними заходами по всій Україні стало проблематичним,а інколи і неможливим (транспортна ситуація) фізично отримати вказані вище довідки в паперовому вигляді, щоб зробити їхню сканкопію та завантажити в електронну систему закупівель. З огляду на вищевказане просимо Вас внести зміни та викласти в наступному вигляді:
1) Довідку або електронний документ з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги",виданий Департаментом інформаційних технологій МВС або територіальними сервісними центрами МВС, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасника - юридичної особи). Дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 2 (два) місяці до дати аукціону. 2) Довідки за підписом уповноваженої особи органу ДФС завірена печаткою або електронну довідку з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги" органу, видану державною податковою службою про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату аукціону або на дату подання документів переможцем, або інформацію в довільній формі про те, що Переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Дані зміни дадуть можливість переможцю вчасно та без перешкод отримати електронні довідки з відповідних уповноважених органів, не порушуючи законодавства. Будемо вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В поданні документів обмежень не має,
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" |
159 990,00
UAH з ПДВ
|
145 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" |
155 000,00
UAH з ПДВ
|
146 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" #36723685 |
Переможець |
145 500,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 11:46
|
Додаткова угода 1 від 31.12.20.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 13:42
|
Договір 473-11-212В від 11.06.20.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 473/11/212В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |