Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (активна електрична енергія)
Очікувана вартість
1 571 400,00 UAH
UA-2020-05-04-001869-b 6ab374111d9a45ccb7252dbfa8403f79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ридчук

+380666400504 viddilosvitipavlog@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43326090
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А
Контактна особа: Наталія Ридчук
+380666400504
viddilosvitipavlog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 травня 2020 13:27
Очікувана вартість: 1 571 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 857,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Тендерні пропозиції надаються учасником українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
785700 кіловат-година
Електрична енергія ( активна електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, відповідно до Додатку 7 до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:09
Зміни до тендерної документації по електроенергії (активній).docx
07 травня 2020 14:42
Т.Д. по електроенергії НОВИЙ.docx
04 травня 2020 14:42
Тендерна документація .doc
04 травня 2020 14:42
проект договору (додаток 5) .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне питання по закупівлі та тариф
Дата подання: 04 травня 2020 18:27
Дата відповіді: 07 травня 2020 11:06
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу Оператору Системи Розподілу? Також просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ))? Якщо група «а» (з АСКОЕ), то прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, в склад очікуваної вартості закупівлі не входитьвартість розподілу, Замовник належить до групи "б" площадок вимірювання.
З повагою Ридчук Наталя.
уточнення інформації
Дата подання: 06 травня 2020 08:33
Дата відповіді: 07 травня 2020 11:09
Доброго дня шановний замовник! У Вашій тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції - довідку з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на грудень 2018 року. Прошу Вас уточнити, чи вірно вказано період надання вищезазначеної довідки? Дякуємо завчасно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, в тендерні документації технічна помилка щодо довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та кредитними угодами станом на грудень 2018 року, так як дана довідка, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" від 19.09.2019 року не вимагається.
Просимо вибачення за дану технічну помилку.
З повагою Ридчук Наталя.
щодо невідповідності ТД Закону зі змінами
Дата подання: 07 травня 2020 10:06
Дата відповіді: 07 травня 2020 14:47
Шановний Замовник. У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції. Також відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо Вам за вказані недоліки у тендерній документації. Завдяки вам вони виправлені ,сподіваємось, та розраховуємо на Вашу участь у тендері.
З повагою Ридчук Наталія.
Стосовно мінімального кроку пониження ціни
Дата подання: 07 травня 2020 15:32
Дата відповіді: 07 травня 2020 15:36
Шановний Замовник ,мінімальний крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі , у Вас порушення теж 0,05%.
Відповідь: Дякуємо. Зміни бутуь внесені негайно.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-04-001869-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 26 травня 2020 10:53
Невідповідність тендерної документації Учасника
Шановний Замовнику!
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-04-001869-b КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) розпочато процедуру відкриті торги по закупівлі: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія).
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" було виявлено наступні невідповідності зазначеної пропозиції Тендерній документації.
Дослідивши пропозицію ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ", яке було обрано переможцем закупівлі та було встановлено, що зазначена пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена з наступних причин:
1. В тендерній пропозиції ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" (Вих. № 21/05/20-7 від 21.05.20) не зазначено найменування (назва) Учасника, а також загальна ціна пропозиції не містить значення після коми. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен подати цінову інформацію (вказати вартість пропозиції відповідно до форми, що визначена у Додатку 2). Цінова пропозиція оформлюється згідно переліку товарів, запропонованих Замовником в технічному завданні.
2. В тендерній пропозиції ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" відповідно до вимог тендерної документації не надав гарантійний лист з визначенням ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з врахуванням витрат на транспортування (в вартість товару включається вартість транспортування до точки розподілу), ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
3. В тендерній пропозиції ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" відсутня технічна специфікація відповідно до Додатку 4, яка повинна бути подана відповідно до Розділу 3 Тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який подав пропозицію в невідповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо вона не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи, що документи ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" не відповідають вимогам тендерної документації тому пропозиція ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" повинна бути відхилена. На підставі викладеного просимо відхилити пропозицію ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 14:29
Учасника повернуто на кваліфікацію та надано строк для усунення порушень
Номер вимоги: UA-2020-05-04-001869-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ", Код ЄДРПОУ:41559270
Дата подання: 01 червня 2020 21:28
Щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ»
Визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ", як учасника процедури закупівлі, є безпідставним та таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам тендерної документації та додатків до неї
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 14:26
Вимога ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ" задоволена . Учасника повернуто на кваліфікацію та надано строк на усунення порушень відповідно до ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-05-04-001869-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:34633789
Дата подання: 08 червня 2020 21:27
ВИМОГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Детальний опис вимоги/скарги додається у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 14:16
Вимога підлягає відхиленню як необгрунтована
Номер вимоги: UA-2020-05-04-001869-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 05 червня 2020 14:55
На неправомірну дискваліфікацію
Вимога на неправомірну дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 13:50
Вимога відхилина як така, що не відповідає законодавству.
Номер вимоги: UA-2020-05-04-001869-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 10 червня 2020 10:52
На дискваліфікацію та відповідь замовника
Вимога на дискваліфікацію та відповідь замовника ( в файлі)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2020 15:11
Вимога є необгрунтованою та не відповідає нормам чинного законодавства України

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

05 червня 2020 14:54
Вимога Павлоград.pdf
05 червня 2020 14:54
скрін ТД стаття 16.jpg
05 червня 2020 14:54
скрін ТД стаття 16(1).jpg

Документи подані скаржником

10 червня 2020 10:52
Вимога Павлоград 2.pdf

Документи

12 червня 2020 15:11
відповідь на вимогу 2.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-04-001869-b.b6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ", Код ЄДРПОУ:41559270
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМГАЗ СІТІ»
Зазначена Замовником підстава відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМГАЗ СІТІ» не відповідає умовам тендерної документації і Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-16-000007 ● 7ff25d8655e84574a214c79ce4f4e159
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.06.2020 № 114

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2020 № 114

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-05-04-001869-b 04.05.2020 Комунальна установа «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 43326090) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-06 10:54:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-04-001869-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у пункті 1 розділу 2. «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (Уразі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру);
- аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-09 11:27:38

Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська область)

У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужбт ( Дніпропетровська область) надаємо наступне пояснення :
1. з приводу невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме п. 4 розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропохиції" то ми вважаємо це як технічну помилку, що не вплинула не перебіг відкритих торгів і на саме виконання договору, ніяким чином не порушила права Учасників.
2. Що стосується п. 1 розділу 4 тендерної документації "Подання та розкриття тендерних пропозицій", то наша трактовка чинного законодавства така, що п.14 ч.2 ст. 22 Закону не має чітких вказівок на зазначення конкретної дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Але, наша трактовка чинного законодавства не вплинула на перебіг як відкритого аукціону так і на виконання договору, права Учасників порушено не було, збитків місцевому бюджету завдано не було.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-17 10:59:49

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень

Ми вважаємо, що усунути виявлені порушення неможливо з низки причин, а саме : розірвання договору на постачання електричної енергії може спричинити низку негативних наслідків для всієї системи закладів освіти Павлоградської міської ради.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 1 178 550,00
UAH з ПДВ
1 178 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 1 249 263,00
UAH з ПДВ
1 249 263,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 1 319 976,00
UAH з ПДВ
1 272 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 1 406 403,00
UAH з ПДВ
1 272 742,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 1 288 548,00
UAH з ПДВ
1 280 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 1 404 831,60
UAH з ПДВ
1 288 545,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 1 433 116,80
UAH з ПДВ
1 291 690,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 1 367 118,00
UAH з ПДВ
1 367 118,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" 1 477 116,00
UAH з ПДВ
1 414 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 433 116,80
UAH з ПДВ
1 433 116,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 1 536 640,63
UAH з ПДВ
1 536 640,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 12:52
Електронний підпис
14 травня 2020 12:51
Витяг з з ПДВ.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.2.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.3.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.1.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.4.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.6.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.5.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.7.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.8.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.9.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.10.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.12.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.11.pdf
14 травня 2020 12:51
Довідка Ст. 17 п.13.pdf
14 травня 2020 12:50
Додаток 3 Ст 17.pdf
14 травня 2020 12:50
Додаток 6 Лист згода.pdf
14 травня 2020 12:50
Лист не сертифікація.pdf
14 травня 2020 12:50
Статут_опис.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 12:14
Електронний підпис
02 червня 2020 16:39
Електронний підпис
28 травня 2020 11:14
Електронний підпис
28 травня 2020 11:14
Довідка з МВС 26.05.20.PDF
27 травня 2020 16:09
Електронний підпис
27 травня 2020 16:05
17.9. Довідка п.10 ч.1ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.8. Довідка п.9 ч.2 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.7. Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.6. Довідка п.7 ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.5. Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.4. Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.3. Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.2. Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.13. Довідка ч.2 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.12. Довідка п.13 ч.1ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.11. Довідка п.12 ч.1ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.10. Довідка п.11 ч.1ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17.1. Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
17. Довідка п.1ч.1 ст.17.pdf
27 травня 2020 16:04
Довідка МВС 29.04.20.pdf
27 травня 2020 11:23
Електронний підпис
26 травня 2020 12:02
Електронний підпис
25 травня 2020 12:38
Електронний підпис
21 травня 2020 15:55
Електронний підпис
21 травня 2020 15:52
Електронний підпис
21 травня 2020 15:47
7. Копія Статуту+код.pdf
21 травня 2020 15:47
5. Проект договору.pdf
21 травня 2020 15:46
31. Заява-приєднання.pdf
21 травня 2020 15:46
26. Перелік установ.pdf
21 травня 2020 15:46
2. Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 15:45
17.9. Довідка п.10 ч.1ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.8. Довідка п.9 ч.2 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.7. Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.6. Довідка п.7 ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.5. Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.4. Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.3. Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.2. Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.13. Довідка ч.2 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.12. Довідка п.13 ч.1ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.11. Довідка п.12 ч.1ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.10. Довідка п.11 ч.1ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17.1. Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:45
17. Довідка п.1ч.1 ст.17.pdf
21 травня 2020 15:44
13. Витяг з ЄДРПОУ 28.04.20.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 10:41
Електронний підпис
21 травня 2020 10:40
Технічні вимоги.pdf
21 травня 2020 10:40
Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 10:40
Проект договору.pdf
21 травня 2020 10:40
Інша інформація.pdf
21 травня 2020 10:40
Вимоги щодо статті 17.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 15:05
Електронний підпис
20 травня 2020 15:01
Договір Арсенал.pdf
20 травня 2020 15:01
Акти Арсенал.pdf
20 травня 2020 15:01
Договір Укренерго.pdf
20 травня 2020 15:01
Договор РДН.pdf
20 травня 2020 15:01
паспорт.pdf
20 травня 2020 15:01
Паспорт скан.pdf
20 травня 2020 15:01
Договор ВДР.pdf
20 травня 2020 15:01
Небалансы.pdf
20 травня 2020 15:01
Договір небаланси.pdf
20 травня 2020 15:01
Наказ.pdf
20 травня 2020 15:01
231 стаття 17.pdf
20 травня 2020 15:01
Програма АК.pdf
20 травня 2020 15:01
Статут 21.01.2019.pdf
20 травня 2020 15:01
Договір Укренерго.pdf
20 травня 2020 15:01
Паспорт.pdf
20 травня 2020 15:01
Постанова.pdf
20 травня 2020 15:01
Протокол повноваження.pdf
20 травня 2020 15:01
Протокол директор.pdf
20 травня 2020 15:01
Сертифікація.pdf
20 травня 2020 15:01
Баланс 1 квартал 2020.pdf
20 травня 2020 15:01
Витяг ЄДР.pdf
20 травня 2020 15:01
Опис 21.01.2019.pdf
20 травня 2020 15:01
Наказ.pdf
20 травня 2020 15:00
Наказ АК.pdf
20 травня 2020 15:00
Наказ директор.pdf
20 травня 2020 15:00
Виписка.pdf
20 травня 2020 15:00
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 15:00
Довідка Статистика.pdf
20 травня 2020 15:00
227 технічні вимоги.pdf
20 травня 2020 15:00
230 тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 15:00
224 проєкт договору.pdf
20 травня 2020 15:00
223 кваліфікація.pdf
20 травня 2020 15:00
225 санції.pdf
20 травня 2020 15:00
229 якість.pdf
20 травня 2020 15:00
228 відповідальна особа.pdf
20 травня 2020 15:00
221 персональні дані.pdf
20 травня 2020 15:00
209 перелік установ.pdf
20 травня 2020 15:00
219 ліцензія.pdf
20 травня 2020 15:00
217 довкілля.pdf
20 травня 2020 15:00
218 наявність договорів.pdf
20 травня 2020 15:00
211 відгук.pdf
20 травня 2020 15:00
210 бенефіціар.pdf
20 травня 2020 15:00
215 гарантійний лист.pdf
20 травня 2020 15:00
214 гарантійний лист.pdf
20 травня 2020 15:00
216 гарантійний лист.pdf
20 травня 2020 15:00
212 відомості учасника.pdf
20 травня 2020 14:59
213 гарантійний лист.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 08:42
Електронний підпис
19 травня 2020 23:22
Статут з описом.pdf
19 травня 2020 23:22
Лист-гарантія ст. 17.pdf
19 травня 2020 23:22
Лист-гарантія ст. 17 (2).pdf
19 травня 2020 23:22
Копія паспорту.pdf
19 травня 2020 23:22
Додаток 7.pdf
19 травня 2020 23:22
Довіреність.pdf
19 травня 2020 23:22
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 09:35
Електронний підпис
20 травня 2020 09:34
4.2 Специфікація.pdf
20 травня 2020 09:34
3. Довідки по ст.17.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 11:46
Електронний підпис
21 травня 2020 11:45
№20070ВЦ Енера Чернігів.pdf
21 травня 2020 11:45
відгук КНП МЦРЛ.pdf
21 травня 2020 11:45
578 П Ніжинводоканал.pdf
21 травня 2020 11:20
Електронний підпис
21 травня 2020 11:20
Cтатут Копія.pdf
21 травня 2020 11:19
Наказ на директора.pdf
21 травня 2020 11:19
Копія постанови № 429.pdf
21 травня 2020 11:19
Проект договору.pdf
21 травня 2020 11:19
2949 Гарантійний лист.pdf
21 травня 2020 11:19
2948 Гарантійний лист.pdf
21 травня 2020 11:19
2947 Гарантійний лист.pdf
21 травня 2020 11:19
2946 Гагантійний лист.pdf
21 травня 2020 11:19
2945 Гарантійний лист.pdf
21 травня 2020 11:19
2942 Перелік установ.pdf
21 травня 2020 11:19
2941 ДСТУ.pdf
21 травня 2020 11:18
2940 Довкілля.pdf
21 травня 2020 11:18
2939 Лист про постанову.pdf
21 травня 2020 11:18
2938 Право підпису.pdf
21 травня 2020 11:18
2932 Строк дії ТД.pdf
21 травня 2020 11:18
2931 частина 2 стаття 17.pdf
21 травня 2020 11:18
2930 Якість ел. ен.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 13:35
Електронний підпис
13 травня 2020 11:26
Електронний підпис
12 травня 2020 17:44
Електронний підпис
12 травня 2020 17:44
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
12 травня 2020 17:44
Проект договору.pdf
12 травня 2020 17:44
Копія Статуту+опис.pdf
12 травня 2020 17:44
ДСТУ ЛТД.pdf
12 травня 2020 17:44
Додаток 7.pdf
12 травня 2020 17:44
договір УКРЕНЕРГО 1.pdf
12 травня 2020 17:44
Довідка до ліцензії.pdf
12 травня 2020 17:44
Гарантійний лист ціни.pdf
12 травня 2020 17:44
витяг єдр 20.03.20.pdf
12 травня 2020 17:44
34 Реєстр ліцензіатів.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 11:37
Електронний підпис
10 червня 2020 11:04
Dovidka_20139618880320048254.pdf.p7s
10 червня 2020 11:04
Dovidka_20139618880320048254.pdf
10 червня 2020 11:03
2.7 Витяг с ЄДР 19.05.2020.pdf
10 червня 2020 11:03
2.6 Виписка від 15.01.20.pdf
10 червня 2020 11:03
2.4 Оригінал паспорт 1-6, .pdf
10 червня 2020 11:02
2.1.1 Оригінал ОПИС 29.01.20.pdf
10 червня 2020 11:02
2.1.1 ОПИС 29.01.20.pdf
10 червня 2020 11:02
2.1 Статут ДнЕП.pdf
21 травня 2020 12:08
Електронний підпис
21 травня 2020 10:59
Оригінал паспорт 1-6, .pdf
21 травня 2020 10:59
Витяг с ЄДР 19.05.2020.rtf
21 травня 2020 10:59
2.1.1 Оригінал ОПИС 29.01.20.pdf
21 травня 2020 10:59
16.2. Довідка про ЦОК.pdf
21 травня 2020 10:59
9.1. Наявні усі договори.pdf
21 травня 2020 10:59
2.3 Виписка від 15.01.20.pdf
21 травня 2020 10:59
2.1.1 ОПИС 29.01.20.pdf
21 травня 2020 10:59
2.1 Статут ДнЕП.pdf
21 травня 2020 10:59
1.4.2.2. Дані ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 10:59
5.4.1 S0100113 Ф1. Баланс439908.pdf
21 травня 2020 10:59
Витяг з ЄДР 19.05.2020.pdf
21 травня 2020 10:59
9.1.1. копія Договору ОСР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Відхилено 1 178 550,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 11:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Рішення скасоване 1 249 263,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Відхилено 1 249 263,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 13:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2020 14:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"
#41559270
Відхилено 1 272 740,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42129888
Відхилено 1 272 742,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Відхилено 1 280 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Відхилено 1 288 545,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:30
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
Відхилено 1 291 690,80
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:34
ТОВ "АС"
#31915956
Відхилено 1 367 118,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
#41823846
Відхилено 1 414 260,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:46
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 1 433 116,80
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 1 536 640,63
UAH з ПДВ
05 червня 2020 09:22

Документи

25 травня 2020 11:57
Електронний підпис
25 травня 2020 11:43
Протокол № 173pdf.pdf
25 травня 2020 09:34
Протокол № 173pdf.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.Відсутній гарантійний лист щодо визначення учасником ціни на товари, які він пропонує поставити за договором з врахуванням витрат на транспортування. 2. Відсутній гарантійний лист щодо того, що до ціни пропозиції не включається витрати, які учасники понесли при підготовці пропозиції та проведення процедури закупівлі. 3.Відсутня сканкопія договору, укладеного з оператором системи розподілу про надання послуг з розподілу

Документи

04 червня 2020 13:56
Електронний підпис

Документи

04 червня 2020 14:09
Електронний підпис

Документи

04 червня 2020 14:22
Електронний підпис

Документи

04 червня 2020 14:30
Електронний підпис

Документи

04 червня 2020 14:34
Електронний підпис

Документи

04 червня 2020 14:40
Електронний підпис
04 червня 2020 14:38
Протокол АС.pdf

Документи

04 червня 2020 14:45
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 червня 2020 14:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
1 536 640,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:02
Дод.угода №10 до договору №15-06-2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:15
Дод.угода № 9 дог.15-06-2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 09:03
Протокол.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 09:02
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 10:32
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 10:02
Доп.угода.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 11:55
Додаткова угода.PDF зміни до договору
17 вересня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 10:58
Дод.угода №4 дог. №15-06-2020.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 09:10
Додатк. угода дог.№ 3.pdf зміни до договору
28 липня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 10:09
Додатк. угода дог. №15-06-2020.pdf зміни до договору
27 липня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 16:08
Доп.угода 1 дог. 15-06-2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 15:57
Перелік установ.pdf укладений
17 червня 2020 15:54
Договір № 15-06-2020.pdf укладений
17 червня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Доп. угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови,що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 15-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 498 492,09
UAH (в тому числі ПДВ 249 748,68 UAH)