Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
8 414,52 UAH
UA-2020-05-04-001425-b a7e5ee4adb974573ae73613acd9641b8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ирина Олейниченко

+380964827475 mariupol_nvk_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ ЗІ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ №1 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 30364493
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, буд. 44
Контактна особа: Ирина Олейниченко
+380964827475
mariupol_nvk_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з вивезення твердих побутових відходів у обсязі 89,90 куб.м. на рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Грецька, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

04 травня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 8 414,52
UAH з ПДВ
04 травня 2020 13:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:55
допугода2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:51
повідомлення.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:16
допугода к.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:15
ПОВІДОМЛЕННЯ к.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:43
договор побутові відходи.pdf укладений
04 травня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2457,17 (дві тисячі чотириста п’ятдесят сім грн. 17 коп.) грн. і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору – виклавши його в наступній редакції: «Оплата за даним договором складає 5957,35 (п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім грн. 35 коп.) грн., у т.ч. ПДВ 992,89 грн., на 2020 рік». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору та діє на протязі всього строку дії Договору. 3. Інші умови договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 5. Ця угода є невід’ємною частиною договору №1300 про надання послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) від 30.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1300
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 468,85 грн (чотириста шістдесят вісім грн. 85 коп.) грн. і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору – виклавши його в наступній редакції: «Оплата за даним договором складає 5488,50 (п’ять тисяч чотириста вісімдесят вісім грн. 50 коп.) грн., у т.ч. ПДВ 914,75 грн., на 2020 рік». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору та діє на протязі всього строку дії Договору. 3. Інші умови договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 5. Ця угода є невід’ємною частиною договору №1300 про надання послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) від 30.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1300
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML