Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі будівлі навчального корпусу № 1, Комунального закладу освіти "Навчально-виховний комплекс № 144 "Спеціалізована школа з поглибленим вивченням івриту, історії єврейського народу, єврейських традицій-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Дніпровської міської ради (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
Очікувана вартість
890 696,00 UAH
UA-2020-05-04-001233-b 692ed8717cdb4c91974b97ae2af1b8a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Анатоліївна Філіппова

+380562322716 sh144dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НВК №144" ДМР
Код ЄДРПОУ: 23067811
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1
Контактна особа: Раїса Анатоліївна Філіппова
+380562322716
sh144dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:20
Очікувана вартість: 890 696,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 453,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26720.88 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі будівлі навчального корпусу № 1, Комунального закладу освіти "Навчально-виховний комплекс № 144 "Спеціалізована школа з поглибленим вивченням івриту, історії єврейського народу, єврейських традицій-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Дніпровської міської ради (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Менахем - Мендл Шнеєрсона, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після отримання акту наданих послуг на надходження фінансування Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:39
Тендерна документація нова редакція.docx
22 травня 2020 10:39
Перелік змін - 22.05.2020.rtf
20 травня 2020 14:03
Перелік змін - 20.05.2020.rtf
19 травня 2020 14:26
Перелік змін - 19.05.2020.docx
19 травня 2020 14:25
Додаток 4 - Проект Договору із змінами.docx
08 травня 2020 13:05
Перелік змін - 08.05.2020.rtf
04 травня 2020 12:55
Додаток 3.1 - дефектний акт.rtf
22 травня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:39
Тендерна документація нова редакція.docx
20 травня 2020 14:03
Тендерна документація нова редакція.docx
19 травня 2020 14:26
Тендерна документація із змінами.docx
08 травня 2020 13:05
Тендерна документація із змінами.docx
04 травня 2020 12:55
Тендерна документація.docx
22 травня 2020 10:39
Перелік змін - 22.05.2020.rtf
20 травня 2020 14:03
Перелік змін - 20.05.2020.rtf
19 травня 2020 14:26
Перелік змін - 19.05.2020.docx
19 травня 2020 14:25
Додаток 4 - Проект Договору із змінами.docx
04 травня 2020 12:55
Додаток 4 - Проект Договору.docx
08 травня 2020 13:05
Перелік змін - 08.05.2020.rtf
04 травня 2020 12:55
Додаток 3.1 - дефектний акт.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо надати роз'яснення
Дата подання: 04 травня 2020 17:14
Дата відповіді: 05 травня 2020 14:23
чи необхідно проводити роботи з антисептування водними сумішами покриттів по фермах ?
Відповідь: В технічному завданні вказаний основний перелік робіт, інші необхідні роботи виконуються на підставі державних і галузевих норм (ДСТУ) та вказуються в локальному кошторисі, тому роботи з антисептування водними сумішами покриттів по фермах потрібно вионувати.
Тех., якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 05 травня 2020 15:32
Дата відповіді: 06 травня 2020 09:18
надайте обсяги робіт з антисептування водними сумішами покриттів по фермах
Відповідь: При наданні відповіді на перше запитання була допущена технічна помилка. Роботи з антисептування водними сумішами покриттів по фермах
проводити не потрібно .
Дефектний акт
Дата подання: 06 травня 2020 12:33
Дата відповіді: 06 травня 2020 16:51
Для коректного розрахунку кошторисної документації , просимо Вас надати дані по застосовуваних матеріалів, а саме водостічної системи, металочерепиці, гнутих елеметах.
Відповідь: Всі послуги поточного ремонту виконуються відповідно ДБН В.2.6-220:2017
Підтвердження квалифікаційним крітеріям
Дата подання: 07 травня 2020 15:22
Дата відповіді: 08 травня 2020 11:49
Відповідно до ТД є обов`язкова наявність 2 (двух) пересувних кранів та компресорної установки. Просимо надати роз`яснення якщо у учасника це обладнання знаходиться в оренді це буде відповідати кваліфікаційним крітеріям?
Відповідь: В тендерну документацію внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 889 680,10
UAH з ПДВ
889 680,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Меншиков В.В. 890 696,00
UAH з ПДВ
890 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 15:19
Електронний підпис
17 червня 2020 15:18
документи переможця.rar
10 червня 2020 10:50
Електронний підпис
10 червня 2020 10:08
9) дефектні акти.pdf
30 травня 2020 08:48
Електронний підпис
30 травня 2020 07:02
47 Банківська гарантія.rar
30 травня 2020 07:02
39. Довідка Екологія.pdf
30 травня 2020 07:02
38. Довідка Додаток 5.pdf
30 травня 2020 07:02
27. Довідка ціна.pdf
30 травня 2020 07:02
24 Декларація МТБ.pdf
30 травня 2020 07:02
23. Лист ліцензування.pdf
30 травня 2020 07:02
22. Опис документів.pdf
30 травня 2020 07:02
21. Лист статут.pdf
30 травня 2020 07:02
18. Довідка працівники.pdf
30 травня 2020 07:02
15 Договір на кран.pdf
30 травня 2020 07:02
13. Довідка МТБ.pdf
30 травня 2020 07:02
11. інформаційний лист.pdf
30 травня 2020 07:02
10. Виписка ЄДРПОУ.pdf
30 травня 2020 07:02
9 Паспорт та ІПН.pdf
30 травня 2020 07:02
8 Відомості з ЄДРПОУ.PDF
30 травня 2020 07:02
6. Проект договору.pdf
30 травня 2020 07:02
5. Лист-згода.pdf
30 травня 2020 07:02
2. Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2020 07:02
1 Кошторис.rar

Публічні документи

27 травня 2020 14:36
ТЕНДЕРНА пропозиція.pdf
27 травня 2020 14:36
ИНН Виктор.PDF
27 травня 2020 14:36
Витяг Меншиков 2016.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ФОП Меншиков В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3595212156
Переможець 889 680,10
UAH з ПДВ
11 червня 2020 13:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 16:01

Вимога про усунення невідповідностей

09.06.2020 Невідповідності в інформації та/або документах, що подані ФОП Литвинов М. В. у своїй тендерній пропозиції, виявлені після розкриття тендерних пропозицій. Необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (розділ IV пункт 1 тендерної документації). 1) В п. 1.4 наданого на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації договору оренди нежитлових приміщень № 21/01/19 від 01.01.2019 значиться, що «приміщення під склад для продукції харчової промисловості», але ж закупівля полягає не в придбанні продукції харчової промисловості, а наданні послуги з поточного ремонту покрівлі. Надати документ, що підтверджує можливість для використання приміщення у якості складу для потреб надання послуг згідно з предметом закупівлі даних торгів (додаткова угода / гарантійний лист тощо); 2) В наданій на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації довідці про наявність матеріально-технічної бази від 18.02.2020 № 26/1-13 вказані моделі обладнання і при цьому надані технічні паспорти на моделі: в довідці DeWalt DCD996NT – техпаспорт на DeWalt DCD996, в довідці Интерскол ДП-1651200 – техпаспорт на Интерскол ДП-165/200, в довідці HILTI DD-350-DD-500-01 – техпаспорт на HILTI DD 350-CA. Привести у відповідність інформацію та/або документи, надати виправлену довідку про наявність матеріально-технічної бази та / або договір оренди обладнання № 03/10-12 від 03.10.2019 та / або відповідні технічні паспорти. Або надати пояснення, що надає змогу вважати первинну пропозицію учасника такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям замовника. 3) Наданий на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації договір оренди обладнання № 03/10-12 від 0.10.2019 надано не в повному обсязі. Додати Додаток № 1 до нього, що є його складовою частиною. 4) В наданій на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації довідці про наявність матеріально-технічної бази від 18.02.2020 № 26/1-13 не вірно вказано вид користування пересувним стрілочним краном, а саме: вказано, що орендований, хоча кран залучається на підставі договору про надання послуг № 374-19 від 23.07.2019. Надати довідку із зазначенням вірної інформації. 5) В наданій на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації довідці про наявність працівників від 18.05.2020 № 26/1-18 та договорах цивільно-правового характеру (договори про надання послуг) – медичних книжках відповідно зазначені ПІБ працівників: Петросян Грігор Рафікович – Петросян Григор Рафікович, Петросян Рафік Григорович – Петросян Рафік Грігорович, тобто, «Грігор» - в медичній книжці «Григор», «Григорович» - в медичній книжці «Грігорович». Привести у відповідність та надати або уточнені довідку про наявність працівників та договори цивільно-правового характеру (договори про надання послуг) на вказаних працівників, або медичні книжки з виправленою інформацією щодо імені одного працівника та по батькові другого працівника. 6) В наданій на вимогу п. 6 розділу ІІІ тендерної документації відомості ресурсів, наданій до локального кошторису вказана одиниця спецтехніки – автогідропідіймач, але не надані документи щодо права його використання у відповідності до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, і не вказано у довідці про наявність матеріально-технічної бази чи є ця одиниця спецтехніки власністю учасника, чи використовується на праві оренди/користування/надання послуг. Додати документи на вимогу замовника. 7) Надані на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації посвідчення працівників вузьких спеціальностей щодо інженера з охорони праці Крохмана О. М. посвідчення з охорони праці № 01752 від 27.03.2017, № 02157 від 18.04.2017, № 02401 від 20.04.2017, № 03046905 від 19.04.2017, № 02182 від 19.04.2017 не чинні на момент подання тендерної пропозиції. Надати посвідчення проходження перевірки знань з охорони праці, чинне на дату розкриття тендерних пропозицій, тобто, на 01.06.2020. 8) На вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації аналогічний договір має бути наданий щодо підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 26/1-19 від 18.05.2020 не містить посилання на конкретний аналогічний договір. Внести зміни в указану довідку та надати виправлений варіант. 9) Надання аналогічного договору вимагається у повному обсязі, бо тендерна документація не містить протилежних умов, при цьому наданий учасником аналогічний договір № 49ПТР-19 від 22.08.2019 наданий не в повному обсязі, а саме: не надані дефектні акти, що є додатками до договору. Надати дефектні акти. Голова тендерного комітету О. Л. Краснова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3595212156
889 680,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:35
Договір № 45 (поточний ремонт).pdf укладений
01 липня 2020 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 889 680,10
UAH