Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лист металевий нерж., лист будівельний OSB
Очікувана вартість
16 118,00 UAH
UA-2020-05-04-000554-c 25d16580583a42d7af458e968725f2fe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івахненко Олена Юріївна

+380505043676 ppinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189647
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10
Контактна особа: Івахненко Олена Юріївна
+380505043676
ppinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Ціна за одиницю: 2228UAH без ПДВ
Лист металевий нерж.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м Лозова смт Панютине, вул Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
10 шт
Ціна за одиницю: 275UAH без ПДВ
лист будівельний OSB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м Лозова смт Панютине, вул Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 травня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Борзьонок Віктор Іванович
#2495009950
Переможець 16 118,00
UAH
04 травня 2020 14:26

Документи

04 травня 2020 14:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 14:41
Договір укладений
04 травня 2020 14:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лист металевий нерж. 6 шт 2 228,00
UAH
лист будівельний OSB 10 шт 275,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 118,00
UAH