Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі
Очікувана вартість
645,00 UAH
UA-2020-05-04-000497-b 7cebd5afddc54a2ab875a059a489717d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Олександрівна Давидюк

+380680201589 shmyga_tanya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" КМР
Код ЄДРПОУ: 41844941
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Тетяна Олександрівна Давидюк
+380680201589
shmyga_tanya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Замок, серцевина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 10 банківських днів через АТ КБ Приватбанк Житомирської області на підставі наданих Постачальником видаткових накладних. Джерело фінансування - кошти НСЗУ. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 травня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЯЦЕНКО ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2751907721
Переможець 645,00
UAH
04 травня 2020 10:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 10:48
Договір № 93 від 04.05.2020 р..pdf укладений
04 травня 2020 10:48