Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
11 447,76 UAH
UA-2020-05-04-000217-b dbcc520a69a042cebef2900ff9187674
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пясто

+380673904956 school40@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступені № 40 імені Миська Євгена Михайловича Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26288257
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 27
Контактна особа: Олена Пясто
+380673904956
school40@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


ДК 021: 2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Володимирська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Платником щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

04 травня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 11 447,76
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 09:29
Додаткова Коммунальник № 2 от 03.11.2020.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:27
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:33
Допка Вивезення побутових відходів.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 09:57
Дог 1299 от 30.04.2020 Комунальник.pdf укладений
04 травня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода з причини зменшення суми договору на 2640,27 грн. та внесенням змін до абзацу першого пункту 19 розділу "Ціна та порядокоплати послуг"
Номер договору про закупівлю: 1299
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 506,20 грн.Оплата за даним договором складає 8301,29. Інші умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 1299
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 447,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 907,96 UAH)