Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи за проектом ""ДП "СхідГЗК". Підприємство на базі Н-К родовища. Пусковий комплекс №1. Майданчик рудника. Ремонтно-механічний цех. Тимчасовий адміністративно-побутовий блок"
Очікувана вартість
6 129 853,00 UAH
UA-2020-05-04-000133-c a6a0b1644b8b4cbd837132ea4002ba5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іволга Надія Василівна

+380565293981 tender@vostgok.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2
Контактна особа: Іволга Надія Василівна
+380565293981
tender@vostgok.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 10:36
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 10:36
Початок аукціону: 21 травня 2020 13:43
Очікувана вартість: 6 129 853,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи за проектом ""ДП "СхідГЗК". Підприємство на базі Н-К родовища. Пусковий комплекс №1. Майданчик рудника. Ремонтно-механічний цех. Тимчасовий адміністративно-побутовий блок"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:44
Зміни в прозоро.doc
08 травня 2020 13:44
ТД_РОБОТИ зі змінами.docx
08 травня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:44
Зміни в прозоро.doc
08 травня 2020 13:44
ТД_РОБОТИ зі змінами.docx
04 травня 2020 10:32
ТД_РОБОТИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати розяснення
Дата подання: 07 травня 2020 09:53
Дата відповіді: 08 травня 2020 10:40
Просимо Вас надати розяснення, що мається на увазі і які дані та в якому вигляді Ви,як Замовник бажаєте бачити у Відомостях обсягу робіт для забезпечення енергоресурсами? Назва та обєм робіт для виконання яких необхідно електропостачання, водопостачання? Чи просимо надати своє трактування щодо надання даних Відомостей?
Відповідь: Замовник надає технічну можливість споживання енергоресурсів (електроенергія, вода) від внутрішніх джерел замовника, обсяг яких не відображається в Актах виконаних робіт та кошторисі. Мається на увазі тих ресурсів, які не увійшли до видів робіт за кошторисом, а саме споживання води і електроенергії при побутовому використанні робітниками підрядника та таке інше.
Просимо привести у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" вимоги тнедерної документації
Дата подання: 07 травня 2020 12:23
Дата відповіді: 08 травня 2020 10:41
Відповідно до п.4 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". У п.2.2. Технічного ЗАВДАННЯ (Додаток №3 до тендерної пропозиці) містяться посилання на конкретні торгові марки та відсутній вираз "або еквівалент". З огляду на зазначене, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До технічного завдання у п.2.2 ( Додаток1) буде внесено зміни. У технічній специфікації обладнання буде внесено доповнення «або його еквівалент» з технічними характеристиками не гіршими ніж зазначеними у проекті.
Внести зміни
Дата подання: 07 травня 2020 14:05
Дата відповіді: 08 травня 2020 10:39
В Додатку №5 до тендерної документації ( 2 Інформацію на право підписання Договору про закупівлю, згідно форми зазначеної нижче: Інформація на право підписання договору про закупівлю ) нумерація колонок починається з цифри 18. Просимо внести зміни в Тендерну документацію так щоб нумерація починалась з 1
Відповідь: Буде внесено зміни
Внести зміни
Дата подання: 07 травня 2020 14:20
Дата відповіді: 08 травня 2020 10:38
Просимо видалити вимогу щодо надання договірної ціни та кошторисів на фірмовому бланку підприємства, оскільки кошторисні розрахунки здійснюються на програмному комплексі АВК відповідно до форм встановлених ДСТУ , і ході перенесення всіх розрахунків (кожної сторінки) на фірмовий бланк призведе до розривів розрахунків та таблиць та буде суперечити вимогам ДСТУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження враховано, будуть внесені зміни до ТД
Щодо пункту 16 додатку 4
Дата подання: 08 травня 2020 14:01
Дата відповіді: 12 травня 2020 15:28
Додатком 4 до тендерної документації, п.16, передбачена вимога: «у разі залучення субпідрядників надати інформацію щодо повного найменування та місце -знаходження субпідрядника(ків), найменування та обсягу робіт, що будуть виконані субпідрядником(за підписами уповноважених посадових осіб учасника і субпідрядників та скріплений(ні) печатками (за наявності) учасника та субпідрядника(ків)). Просимо надати наступне уточнення: - ця вимога стосується субпідрядників, яких планується залучити до виконання робіт по предмету закупівлі обсягом менше 20% від вартості договору?; - стосовно найменування та обсягів робіт, можливо зазначати тільки загальні види робіт відповідно до локальних кошторисів (сантехнічні, оздоблювальні, електромонтажні, пожежна сигналізація або інші) з зазначенням обсягів робіт в грошовому виразі, чи повний перелік робіт з фізичними обсягами робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо відомості обсягів робіт для забезпечення енергоресурсами Якщо закупівлі обсягом більше 20% від вартості договору, то надання повного пакету документів, якщо закупівлі обсягом менше 20% від вартості договору, то тільки загальні види робіт відповідно до локальних кошторисів.
Щодо відомості обсягів робіт для забезпечення енергоресурсами
Дата подання: 08 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 12 травня 2020 15:28
Просимо надати більш конкретне роз’яснення стосовно вимог п.14 Додатку 4 до Тендерної документації, а саме, подання учасниками «Відомості обсягу робіт для забезпечення енергоресурсами, які необхідні для виконання капітального ремонту». В даній вимозі не зазначено, що це стосується тільки «електроенергії та води», отже, на нашу думку, стосується всіх енергоресурсів, які використовуються при експлуатації машин та механізмів, або випробуванні устаткування. При цьому, на аналогічне запитання, а саме: «в якій формі подається документ, чи зазначаються всі види робіт, де врахована експлуатація машин та механізмів, якщо ні, то які енергоресурси маються на увазі», відповідь замовника 23.03.2020 року була іншою, конкретною та зрозумілою, зокрема: «В тендерній документації «Відомості обсягу робіт» зазначається всі види робіт, де врахована експлуатація машин та механізмів». Остання відповідь замовника від 08.05.2020 року, а саме, «Мається на увазі тих ресурсів, які не увійшли до видів робіт за кошторисом, а саме споживання води і електроенергії при побутовому використанні робітниками підрядника та таке інше.» не дає розуміння вимог тендерної документації, зокрема, яку «Відомість» та яких «обсягів робіт» треба надавати. Обсяги робіт можуть бути тільки за кошторисом. При побутовому використанні енергоресурсів, на що звертає увагу замовник, не зрозуміло, яка може бути «Відомість обсягів робіт», які «не увійшли до видів робіт за кошторисом»?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підрядник зобов'язаний встановити облікові прилади для обліку енергоресурсів відповідно до видів робіт які зазначені в тендерній документації «Відомості обсягу робіт».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 4 450 000,00
UAH з ПДВ
4 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО КІРОВОГРАД - ТРАНСГАЗБУД" 5 679 160,00
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Монтажні системи 5 929 850,00
UAH з ПДВ
5 929 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 16:03
Електронний підпис
29 травня 2020 16:01
15.imd
29 травня 2020 16:00
Довідка МВС.pdf
29 травня 2020 16:00
Довідка ст17.pdf
29 травня 2020 16:00
Довідка Податкова.pdf
20 травня 2020 08:38
Електронний підпис
20 травня 2020 08:33
Про субпідряд.PDF
20 травня 2020 08:33
Технічне завдання.pdf
20 травня 2020 08:33
Довідка працівники.pdf
20 травня 2020 08:33
Договір аналогічний.pdf
20 травня 2020 08:33
Статут.pdf
20 травня 2020 08:33
Паспорт код керівника.pdf
20 травня 2020 08:33
Декларация Пож-захист2.pdf
20 травня 2020 08:33
ПРОТОКОЛ №23-04-18.pdf
20 травня 2020 08:33
Стаття 17.pdf
20 травня 2020 08:33
Ліцензія КСУ 411.pdf
20 травня 2020 08:33
Про повноваження.pdf
20 травня 2020 08:33
Витяг з ЄДР.pdf
20 травня 2020 08:33
Лицензия ПОЖ-ЗАХИСТ.pdf
20 травня 2020 08:33
Дозвіл КСУ.pdf
20 травня 2020 08:33
Декларація ПОЖ-ЗАХИСТ.pdf
20 травня 2020 08:33
Аналогічний договір.pdf
20 травня 2020 08:33
ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 травня 2020 08:33
Графік.pdf
20 травня 2020 08:33
Відповідність ст. 16.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 19:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

ПП "ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО КІРОВОГРАД - ТРАНСГАЗБУД"

ТОВ Монтажні системи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Переможець 4 199 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
4 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:27
Угода про розірвання від 30.12.20 укладений
30 грудня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:14
договір №518/05/211В від 15.06.20 укладений
16 червня 2020 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутність необхідності виконання заявлених робіт