Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ВІКТОРІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30890795 |
Місцезнаходження: | 68811, Україна , Одеська обл., Лиманське, с. Лиманське |
Контактна особа: |
Бєлали Тетяна Олександрівна +38(068)809-50-58 kpviktoria@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 16:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 16:49 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 13:48 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Трактор потужністю 105 к.с. з переднім ведучим мостом балочного типу (або аналог) з додатковим обладнанням | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2020 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2020 18:37 |
додаток1_зміни | |
17 травня 2020 18:37 |
ТД_Вікторія_НоваРедакція.pdf |
17 травня 2020 18:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2020 18:37 |
додаток1_зміни
|
|||
17 травня 2020 18:37 |
ТД_Вікторія_НоваРедакція.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-06-000046 ● 2f3cac1171a1422f9b3c657cd192f787
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 Одеса № 122
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 06.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2020-04-30-000810-c 30.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-18 18:36:19
Відміна процедури відкритих торгів
Неможливо усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині невідповідності тендерної документації вимогам новій редакції Закону, що діє з 19 квітня 2020 року в термін до 18 травня 2020 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедуру відкритих торгів на закупівлю код СРV ДК 021:2015 –16700000-2 «Трактори» трактор потужністю 105 к.с. з переднім ведучим мостом балочного типу (або аналог) з додатковим обладнанням ( Навантажувач фронтальний EXTREME-2, ківш щелепний до навантажувача, відвал поворотний до навантажувача, причіп тракторний 2ПТС-4.5 з комплектом суцільнометалевих надставних бортів, обладнання екскаваторне H500, причіп цистерна харчова 3т ) відмінено у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині невідповідності тендерної документації вимогам новій редакції Закону, що діє з 19 квітня 2020 року в термін до 18 травня 2020 р.
2020-05-19 09:27:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-05-20 10:44:03
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 18:29 |
Кінець періоду оскарження: | 29 травня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 29 травня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині невідповідності тендерної документації вимогам новій редакції Закону, що діє з 19 квітня 2020 року в термін до 18 травня 2020 р. |
18 травня 2020 18:29
|
Електронний підпис |
18 травня 2020 18:28
|
протоколТК_5 |