Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор потужністю 105 к.с. з переднім ведучим мостом балочного типу (або аналог) з додатковим обладнанням
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-04-30-000810-c c85b70f4b4c94ce3810d8a2d5da9ca17
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлали Тетяна Олександрівна

+38(068)809-50-58 kpviktoria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ВІКТОРІЯ"
Код ЄДРПОУ: 30890795
Місцезнаходження: 68811, Україна , Одеська обл., Лиманське, с. Лиманське
Контактна особа: Бєлали Тетяна Олександрівна
+38(068)809-50-58
kpviktoria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 16:49
Початок аукціону: 26 травня 2020 13:48
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Трактор КИЙ 14102 з переднім ведучим мостом балочного типу (або аналог) з додатковим обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68811, Україна, Одеська область, с. Лиманське, Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Трактор потужністю 105 к.с. з переднім ведучим мостом балочного типу (або аналог) з додатковим обладнанням Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2020 18:37
додаток1_зміни
17 травня 2020 18:37
ТД_Вікторія_НоваРедакція.pdf
17 травня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2020 18:37
додаток1_зміни
17 травня 2020 18:37
ТД_Вікторія_НоваРедакція.pdf
30 квітня 2020 16:50
ТД_КПВікторія

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000046 ● 2f3cac1171a1422f9b3c657cd192f787
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 Одеса № 122

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 06.05.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2020-04-30-000810-c 30.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-18 18:36:19

Відміна процедури відкритих торгів

Неможливо усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині невідповідності тендерної документації вимогам новій редакції Закону, що діє з 19 квітня 2020 року в термін до 18 травня 2020 року.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру відкритих торгів на закупівлю код СРV ДК 021:2015 –16700000-2 «Трактори» трактор потужністю 105 к.с. з переднім ведучим мостом балочного типу (або аналог) з додатковим обладнанням ( Навантажувач фронтальний EXTREME-2, ківш щелепний до навантажувача, відвал поворотний до навантажувача, причіп тракторний 2ПТС-4.5 з комплектом суцільнометалевих надставних бортів, обладнання екскаваторне H500, причіп цистерна харчова 3т ) відмінено у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині невідповідності тендерної документації вимогам новій редакції Закону, що діє з 19 квітня 2020 року в термін до 18 травня 2020 р.

2020-05-19 09:27:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-05-20 10:44:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 травня 2020 18:29
Кінець періоду оскарження: 29 травня 2020 00:00
Дата відміни: 29 травня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині невідповідності тендерної документації вимогам новій редакції Закону, що діє з 19 квітня 2020 року в термін до 18 травня 2020 р.
Документи:
18 травня 2020 18:29
Електронний підпис
18 травня 2020 18:28
протоколТК_5