Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприц ін`єкційні, пристрої для вливання інфузійних розчинів
Очікувана вартість
11 530,00 UAH
UA-2020-04-30-000482-a a604fe77b70a4c90853099e8d835fcf8
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фтиць Ольга Анатоліївна

380965394779 bvl.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня №8"
Код ЄДРПОУ: 03096897
Вебсайт: http://bvl8.ucoz.ua
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4
Контактна особа: Фтиць Ольга Анатоліївна
380965394779
bvl.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Шприц ін`єкційний одноразовий стерильний 2 мл (Двокомпонентний з голкою 0,6ммх25мм (23Gx 1" ) Луєр). Шприц ін`єкційний одноразовий стерильний 5 мл (Двокомпонентний з голкою 0,7ммх38мм (22Gx 1 1/2" ) Луєр). Шприц ін`єкційний одноразовий стерильний 10 мл (Двокомпонентний з голкою 0,8ммх38мм (21Gx 1 1/2" ) Луєр). Шприц ін`єкційний одноразовий стерильний 20 мл (Двокомпонентний з голкою 0,8ммх38мм (21Gx 1 1/2" ) Луєр). Пристрій для вливання інфузійних розчинів (З ін’єкційною голкою 21 G 1 1/2” (0,8х40 мм), з металевою голкою вістря типу «олівець» з одним бічним отвором, із з’єднанням Luer, з повітрозабірною голкою, забезпечений складною водонепроникною антибактеріальною мембраною, без латекса).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Шприц ін`єкційний 2 мл – 1000 шт.; шприц ін`єкційний 5 мл – 1000 шт.; шприц ін`єкційний 10 мл – 1000 шт.; шприц ін`єкційний 20 мл – 1000 шт.; пристрій для вливання інфузійних розчинів – 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Левченко, б.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

30 квітня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 11 530,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 11:25

Документи

30 квітня 2020 11:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:20
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ БАДМ-Б.doc укладений
31 серпня 2020 14:20
ЗВІТ про виконання договору про закупівлю шприци, системи.docx укладений
31 серпня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 14:11
Додаткова угода 2 до договору 46 від 30.04.2020.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 09:58
Додаткова угода до договору 46 від 30.04.2020.pdf зміни до договору
09 липня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:28
Договір 46 від 30.04.2020 шприци, системи БАДМ-Б з додатками.pdf укладений
30 квітня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін постачання товару до 31.08.2020 р. та викласти п. 1.1. Договору в наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов’язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного Договору. Поставка Товару Постачальником здійснюється партіями на підставі письмової Заявки Покупця у термін до 31.08.2020 р. Коди товарів згідно з УКТЗЕД: 9018 31; 9018 90 50 00. Найменування товару: код за ДК 021:2015 (код за НК 024:2019) 33140000-3 Медичні матеріали (16649 Основний набір внутрішньовенного введення; 47017 Шприц загального призначення, одноразового використання) Виробник товару: Фармацевтичні та інші підприємства та фірми.»
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням відпускної ціни на партію 225 шт. (загальна кількість товару зі Специфікації до договору – 1000 шт.) на наступну позицію товару: - Пристрій для влив. інфуз. р-нів Vogt Medical з ін`єк. голк. 21 G 1 1/2” (0,8х40 мм) , з метал.голк. вістря типу "олівець" з одним бічн. отвор., із з`єднан. Luer, з повітрозабір. голкою забезпеч. складною водонепроник.антибактер. мембраною, без латекса Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 153,00 грн. та викласти п. 5.2. Договору в наступній редакції: «5.2. Сума Договору 11 377,00 грн. (одинадцять тисяч триста сімдесят сім гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ – 0,00 грн., але в будь-якому випадку визначається сумою всіх накладних за цим Договором.» 2. Оновлену специфікацію викласти у додатку № 2 до Договору № 46 від 30.04.2020 р. 3. Решта пунктів без змін.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 377,00
UAH