Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення Медична Інформаційна Система "Доктор ЕЛЕКС"
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-04-29-001963-a cbb97c0793714832b7284e0a99936d61
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 17:02
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од
Послуги з постачання програмного забезпечення Медична Інформаційна Система "Доктор ЕЛЕКС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.1. Загальна ціна цього Договору складається із загальної вартості постачання усіх примірників Програмного забезпечення. Оплата сум відповідно до цього Договору здійснюється Клієнтом у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України (гривні) на поточний рахунок Постачальника. 4.2. Вартість постачання 1 (одного) примірника Програмного забезпечення становить ХХХХХ гривень 00 копійок, без ПДВ.* *звільняються від оподаткування податком на додану вартість відповідно до п.26-1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового Кодексу України та Узагальнюючої податкової консультації щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання програмної продукції, затвердженої Наказом Міндоходів №536 від 07.10.2013. 4.3. Загальна вартість постачання 10 примірників Програмного забезпечення становить ХХХХХ гривень 00 копійок, без ПДВ*. 4.4. Клієнт зобов’язується сплачувати вартість примірників Програмного забезпечення протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання цього Договору. 4.5. Сторони погоджуються, що Клієнт має право замовити та отримати додаткову кількість примірників Програмного забезпечення шляхом укладення додаткової угоди до цього Договору. 4.6. Невиставлення рахунку Постачальником не звільняє Клієнта від обов’язку здійснювати оплати у порядку та терміни, що вказані у п.4.4. Договору. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 16:58
Проект договору.docx
29 квітня 2020 16:58
Оголошення (1) доктор елекс.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-001963-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 05 травня 2020 15:55
Вимога до Замовника торгів UA-2020- 04-29-001963-a
29.04.2020 року КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Вінниці" (надалі – Замовник) оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу (ProZorro) інформацію про закупівлю послуг: «Послуги з постачання програмного забезпечення Медична Інформаційна Система "Доктор ЕЛЕКС"», як зазначено в оголошенні та тендерній документації. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020- 04-29-001963-a.
Згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
«Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно статті 3 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;


недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 3 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 3 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Вимога замовника про закупівлю медичної інформаційної системи певної торгівельної марки («Послуги з постачання програмного забезпечення Медична Інформаційна Система "Доктор ЕЛЕКС"») обмежує коло учасників лише виробником та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що порушує принцип добросовісної конкуренції та принцип недискримінації учасників, та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку не внесення виправлень у тендерну документацію, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів щодо перевірки чи існують ознаки корупційних дій під час оголошення закупівлі UA-2020- 04-29-001963-a та її здійснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2020 09:41
Доброго дня! Згідно Статті 3 Закону України Про публічні закупівлі, цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, оскільки наша закупівля не перевищує 200 000 грн та має форму проведення закупівлі – «Спрощена / Допорогова закупівля», тому згідно Стаття 14 цього Закону про Спрощені закупівлі зазначається таке: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.», тому в оголошенні ми вказуємо конкретний продукт так як в нашому закладі уже використовується відповідний продукт, а дана закупівля є розширенням існуючої системи, тому ми запрошуємо Учасників, які мають договірні відносини із розробником системи, що уже використовується в нашому Закладі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 17:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 137 500,00
UAH з ПДВ
137 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Переможець 137 500,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 14:47

Документи

12 травня 2020 14:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
137 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2020 14:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:24
Договір укладений
25 травня 2020 12:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 137 500,00
UAH