Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (послуги з ведення претензійно- позовної роботи з боржниками)
Очікувана вартість
256 830,00 UAH
UA-2020-04-29-001557-b fa2512895971492188ec9239ab14316a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Книш

+380957324047 nataeko-san@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Код ЄДРПОУ: 38429746
Місцезнаходження: 64603, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Правди, буд. 4
Контактна особа: Інна Книш
+380957324047
nataeko-san@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 08:00
Очікувана вартість: 256 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 284,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ведення претензійно-позовної роботи з боржниками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64603, Україна, Харківська область, м. Лозова, вул.Правди, б.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 13:51
ТД КП Еко-Сан юр.послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо місця надання послуг
Дата подання: 30 квітня 2020 10:19
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:41
Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи можливе надання послуг Адвокатським Об'єднанням місцезнаходження якого в м. Дніпрі, якщо у цього Об'єднання є можливість направляти працівників безпосерелньо до м. Лозова?
Відповідь: Стосовно поставленого питання, а саме можливості надання послуг Адвокатським Об'єднанням місцезнаходження якого в м. Дніпрі, якщо у цього Об'єднання є можливість направляти працівників безпосередньо до м. Лозова слід зазначити, що однією із основних вимог тендерної документації є наявність у виконавця у власності або оренді двох приміщень, де його працівники зможуть працювати та здійснювати прийом громадян у різних частинах міста. Доцільність та обґрунтованість такої вимоги пов’язана з тим, що у зв’язку з добровільним приєднанням територіальних громад сіл та селищ до територіальної громади міста Лозова була утворена Лозівська міська об’єднана територіальна громада. Після чого комунальне підприємство «Еко – Сан» Лозівської міської ради Харківської області здійснює обслуговування не тільки мешканців міста Лозова , а й мешканців Лозівського району. Тому з метою якісної та результативної роботи виникає потреба як мінімум у двох приміщеннях, а саме одне буде призначене для обслуговування мешканців міста, а друге – для обслуговування мешканців району. В даному випадку Адвокатське Об'єднання зможе направляти своїх працівників безпосередньо до м. Лозова якщо останні будуть забезпечені робочими місцями в приміщеннях, які перебувають у власності або оренді такого Об’єднання та розташовані у м. Лозова.

Щодо прийняття коштів по сплаті заборгованості споживачами
Дата подання: 04 травня 2020 17:57
Дата відповіді: 05 травня 2020 15:25
підпунктом 4.5.4 Договору передбачено обов'язок Виконавця приймати на свій рахунок зарахування коштів з погашення заборгованостей споживачами. У зв'язку з цим виникає питання: Якщо Переможець тендеру не є стороною договору укладеного між Замовником та Споживачем, на якій підставі у споживача виникає обов'язок по перерахування суми заборгованості на рахунок третьої сторони, що не є стороною Договору? Укладається ще й додатково договір по переуступці права вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо заданого Вами питання, а саме якщо Переможець тендеру не є стороною договору укладеного між Замовником та Споживачем, на якій підставі у споживача виникає обов'язок по перерахування суми заборгованості на рахунок третьої сторони, що не є стороною Договору повідоляємо наступне:
Відповідно до пункту 4.5.4. Договору Виконавець уповноважується на отримання та зарахування на власний розрахунковий рахунок коштів, що стягнені з боржників в судовому порядку або під час примусового виконання виконавчих документів за послуги з ВЗ ТПВ, або добровільно сплачені ними.
З вищевикладеного вбачається, що у даному випадку у Споживача не виникає обов'язок по перерахування суми заборгованості на рахунок третьої сторони у договорі укладеного між Замовником та Споживачем. Так як вищевказаним пунктом Договору передбачено, що Переможець уповноважується на отримання та зарахування на власний рахунок лише коштів стягнутих з Боржників в судовому порядку або під час примусового виконання виконавчих документів. Адже під час звернення до суду або пред’явлення виконавчого документу до примусового виконання Переможець вказує свої реквізити, в тому числі й власний рахунок для зарахування коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ЖУК" Лозівської міської ради Харківської області 256 830,00
UAH з ПДВ
256 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 16:46
Електронний підпис
13 травня 2020 16:44
Накази Дипломи юр.pdf
13 травня 2020 16:44
Листи відгуки.pdf
13 травня 2020 16:44
Лист згода.pdf
13 травня 2020 16:44
Тендер пропозиція.pdf
13 травня 2020 16:44
Статут.pdf
13 травня 2020 16:44
Лист гарантія МТБ.pdf
13 травня 2020 16:44
Інформ про учасника.pdf
13 травня 2020 16:44
Свід реєстр ТЗ.pdf
13 травня 2020 16:44
Свід плант подат.pdf
13 травня 2020 16:44
Свід держ реєстр.pdf
13 травня 2020 16:44
Рішення сесія.pdf
13 травня 2020 16:44
Проєкт дог.pdf
13 травня 2020 16:44
Приміщення витяг.pdf
13 травня 2020 16:44
Довідка аналог дог.pdf
13 травня 2020 16:44
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЖУК" Лозівської міської ради Харківської області

Інформація про відміну

Дата відміни
15 травня 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій